Kasteel Duurstede

8.3Fantastisch

Op vakantie geweest naar Kasteel Duurstede?

• 7Madeleine-C219-05-2016

Valt tegen

Het kasteel staat op een eilandje in een klein parkje aan de rand van Wijk bij Duurstede. Het is gedeeltelijk een ruïne. Het kasteel ziet er leuk uit alleen jammer van de enorme ijzeren brandtrap die er is aangebouwd. Zal voor de feesten zijn die er worden gegeven maar het maakt het plaatje niet mooi. Ook de Donjon de oude woon toren ziet er niet mooi uit van buiten. We vonden het wat tegenvallen. Het is niet te bezoeken of je moet een gast zijn op de bruiloften en andere evenementen die er worden gegeven.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Fam. Schurink27-09-2014

Dorestad

tijdens onze wandeling bezocht

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Pim Lubbers20-06-2014

Romantische locatie, top service en catering!

Kasteel Duurstede is een fantastische locatie in een park bij Wijk bij Duurstede. Het is een zeer romantische en knusse locatie. Om het kasteel een mooie slotgracht. Kasteel Duurstede heeft meerdere zalen en een zeer mooi terras om een mooi feest te geven. Wij zijn er getrouwd en het was een hele mooie dag met mooi weer. We konden alles buiten vieren en hebben binnen het diner gehad. De service en de samenwerking met onze ceremoniemeesters waren ontzettend goed. Ook de catering was uitmuntend. We proeven al dat lekkers nog steeds!

Kortom, zoekt u een mooie locatie om te trouwen of om een ander feest of bijeenkomst te organiseren. Dit is zeker een aanrader! Alles wordt er uit de kast gehaald om jouw dag tot een fantastische dag te maken!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Rinus27-07-2012

Schilderachtige toren

Kasteel Duurstede ligt aan de rand van het centrum van Wijk bij Duurstede, deze waterburcht bestaat uit een 13e eeuws donjon en een erg mooie 15e eeuwse Bourgondische toren, op de omwalling ligt een schaduwrijk park met veel loofbomen waardoorheen fiets/wandelpaden lopen. Het geheel ziet er schilderachtig uit. Het kasteel is in gebruik als partycentrum.

Gereisd met partner in juli 2012