Géén boekingskosten

De Nederlanden

NederlandUtrechtVreeland - Loenen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Nederlanden voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 38 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 38 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over De Nederlanden

• 10familie Schuurman15-08-2020

Prima vakantieverblijf.

Speels opgezette camping met veel groen, superschoon sanitair, leuke speelattracties voor kinderen. Vriendelijke behulpzame eigenaren.

• 9Derkelina16-07-2019

Zoektocht naar precies zo een plek. Fantastisch

Geweldig. Goed verzorgt. Goede planning. Zwaluwhoeve relax op 1. Combo met Kasteel Essenburg in Hierden. 4 gangen menu. Heerlijk geslapen. Heerlijk ontbijt. Gaan we zeker nog een keer doen. Mijn vriend woont in belgie. Ik in het hoge noorden. Meer van deze dagen zijn echt welkom

• 7Van Leeuwen24-04-2019

Verzorgd en gastvrij , mensen waren vriendelijk

• 9Henk Brink, van den01-12-2018

Uitstekend hotel met luxe kamer, Lekker ontbijt , zeer gastvrij en een geweldig Michelin sterren restaurant. Elke hap is een genot.

• 10joke creemers16-09-2016

fantastisch

wij zijn 4 dagen in Renesse geweest, hotel Hampshire uitstekend verzorgd ,Renesse is al mooi genoeg ,vooral aan zee ,en de dorpen er omheen ,ook met de fiets is het schitterend alleen er naar toe reizen is al mooi we zijn er jaren gekomen maar dan met de caravan nu in het hotel is ons heel goed bevallen wij hebben geen reden om te klagen

• 10Lilian Hilgevoord21-12-2015

Geweldige ervaring

Een zeer gastvrije ontvangst. Wij logeerden in (hoek) kamer 102 op de 1e etage met een mooi uitzicht op de Vecht. 's avonds een 6 gangen diner met een wijnarrangement. Vooraf heerlijke amuses. Uitgebreide uitleg over de bijpassende wijnen. Kortom iedere gang een smaakexplosie. Een absolute aanrader !! Wat heel attent was waren de felicitaties in chocolade bij de soufflé. Beste Wilco en Caroline, bedankt voor alles en tot ziens.

• 6Loutravel15-11-2015

Mooi hotel maar prijs-kwaliteitverhouding scheef

Eerlijk is eerlijk, het hotel is mooi en de omgeving is prachtig. Maar dan... We hadden met de familie 3 kamers geboekt om de 75-ste verjaardag van onze vader/opa te vieren. 5 volwassenen met 1 kind van 6 jaar. Jammer als je dan over verschillende verdiepingen zit zeker als je maanden eerder hebt geboekt. De kleine kon niet zelfstandig naar de andere kamers en 's avonds bij elkaar zitten terwijl zij sliep kon ook niet. De kamers keken allen overigens uit op parkeerplek maar de bedden zijn top. Let wel op alle afstapjes bij de badkamers, zeker met ouderen en kinderen. Voor de kleine betaalde wij de volle mep voor het arrangement, duur maar oké dat weet je. Vervolgens heeft 1 persoon wegens ziekte niets gegeten of gedronken maar het hele verblijf op bed gelegen. Geen diner, ontbijt of zelfs een kop thee. Jammer dat daar op geen enkele manier rekening mee werd gehouden of enige coulance werd toegepast. Al was het maar een kop koffie voor de overige 4. Dan het tafelwater bij een duur diner met wijn. Men doet het voorkomen alsof het tapwater service is. Maar nee, €5 per persoon, ook voor een 3 jarige die appelsap drinkt. De reactie van het hotel: 1) kamers is niet anders dat wordt op voorkeur ingedeeld. 2) de zieke was slordig daar doen we normaal wel wat mee en dat bespreken we in het teamoverleg. 3) sommige restaurants rekenen €7,50 per fles en men drinkt al snel 3 glazen. Tja. 1 vind ik jammer maar snap ik. 2) ja normaal doen we wel wat en we bespreken het.. Daar hebben wij niets meer aan. En 3, in de meeste hotels is tafelwater gratis dus dat is een onzin redenering. Conclusie, als je geld over hebt, geen kinderen meeneemt en niet ziek wordt is het een prachtige plek maar verwacht geen coulance of aardige geste.

• 8Monica 6513-08-2014

Mooie plek met overheerlijk eten

1 nachtje in De Nederlanden geslapen en gegeten. De ontvangst was goed, alle ruimtes hebben leuke 'looks' net zoals het personeel. Kamer 1ste etage aan de voorkant, heeft charmante (Engelse) stijl, je kijkt prachtig naar de waterkant incl. ophaalbrug. Kamer is wel gehorig wanneer de bovenburen over de houtenvloer lopen. En de oude tv kan eigenlijk niet meer, net zoals de kapotte lamellen in de badkamer. Maar verder goed schoon en lekker bed en locatie is top. Diner in restaurant was fantastisch, nogmaals complimenten aan de kok en ook de bediening is erg verfrissend. Dames van het ontbijt en receptie waren jong en schattig maar in onze optiek niet erg naturel qua vriendelijkheid, kwam 'ingestudeerd' over. Het ontbijt is prima, geen buffetvorm. Ik kijk terug op 'n lekker weekend in De Nederlanden! We will be back

• 9yveswil01-06-2014

mooie locatie met goed restaurant

mooi hotel met huishoudelijke kamers , leuk als je een aantal dagen weg bent van huis . mooie ligging . heerlijk ontbijt

• 9franciscavanderwees26-05-2014

Geweldige locatie, eten is Top

Leuk arrangement geboekt via touroperator. Geweldige, persoonlijke bediening. 6 gangen diner met diverse amuses was geweldig. De kamer was wat gedateerd. Wijnarrangement fantastisch!

Hotel De Nederlanden info

• AirconditioningNiet beschikbaar