1 review over Camping Winkeloord in het Nederlands

Meer jachthaven dan camping

Robert
20-5-2013

wij hebben 3 nachten gestaan op deze camping tijdens Pinksteren 2013. Deze camping ligt direct aan de vinkeveense plassen.

Al snel wordt ons duidelijk dat het allemaal om de jachthaven draait en de camping een extra inkomsten bron is. De camping is verdeeld in 3 velden die verspreid zijn over het terrein. De voorste 2 veldjes liggen direct aan het water

De grond is allemaal veengrond waardoor het erg zacht is en drassig bij regen.

De stroom voorziening is rondom slecht te noemen. van de 4 stroom aansluitingen op het achterste veldje werken er 3 niet. de eigenaar vertelde dat vorige jaar ook al een paar stroompunten niet werkten.

Het sanitair is netjes De douches zijn lekker warm en kost 50 cent voor ongeveer 7-8 minuten. Helaas is niet te zien wanneer het muntje bijna op is.

De camping is alleen interessant als je een eigen boot meeneemt of huurt. Een eigen boot op trailer kan alleen met een kantel trailer. een andere optie is met de kraan: erin eruit = 60 euro

Gereisd met vrienden in mei 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Winkeloord in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Winkeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.