Chalet

1 review over Chalet Ons pensioen in het Nederlands

Alles perfect!

Familie Janssen
19-8-2015

Het chalet is in 2015 volledig verbouwd. Bijzonder luxe. Het was voorheen een stacaravan. Mooie tuin met steiger waaraan grote rubberboot. Vanaf de vaart direct naar de plassen. Schoon park vuil werd opgehaald. Door de weeks erg rustig ondanks vakantieperiode

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Ons pensioen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ons pensioen in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ons pensioen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.