8,2

6 reviews over Hotel Motel Jachthaven Borger in het Nederlands

fantastische week gehad!

Ingrid,
6-5-2018

Bakkershuys: prettige ontvangst, gastvrij en behulpzaam. Mooi gelegen, schoon en een goed uitgeruste keuken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Leuke familie bedrijf goede service en super plek

Robin en eefje,
20-7-2017

Super leuke plek hele aardige mensen mooie kamers Volgendjaar zekee weer😁

Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Fam. de Wit,
12-7-2017

Omgeving prima. Bakkershuisje niet af, veel stuk. Bij melding hiervan geen reactie, slechte service dus, vonden wij.

Gereisd met partner in juni 2017

Super B&B!!!!

José Snijers
7-8-2015

Mooie ruime en super schone kamer! Gezellig ingericht. Goeie bedden en leuk zithoekje met tv met ook nog een balkonnetje buiten met uitzicht op het water! Vriendelijke eigenaar ook! Prijs/kwaliteit verhouding top! Ideaal om met de boot een paar dagen te verblijven, want kan je voor de deur kwijt. Minibar met normale prijzen ook! Al met al een heerlijk ontspannen en goed verblijf!!! Wij zullen hier ons vaste adres van maken, als we naar Vinkeveen gaan. Enige TIP: verduisterende overgordijnen zou wel fijner zijn, want wel erg licht, al vroeg in de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2015

Schitterende plek!!!

Naatje
21-12-2011

Hotel Borger is echt een aanrader! De kamers zijn ruim en schoon en zomers kan je hier een bootje huren ideaal.

Gereisd met partner in oktober 2011

Verbazingwekkend leuk hotelletje

Bart van den Berg
19-9-2011

Zeer ruime eenvoudige kamer met balkon met uitzicht op het water goede sanitaire voorzieningen op de kamer Zeer goede prijs/kwaliteit relatie

Gereisd met partner in september 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Jachthaven Borger in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Jachthaven Borger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.