Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
2,3

Onvoldoende

12 reviews over Hotel De Plashoeve in het Nederlands

Waardeloos hotel ! Meteen slopen ! Dit kan echt niet meer ! Het Oostblok uit de jaren 70. Dit is gewoon een Polen arbeiders hotel. Smerig, vies,kapot, oudbollig, aftands. Hier kun en mag je geen gasten ontvangen. Schandalig !!!!! En dan de prijs...... € 115,00 per nacht voor een 3 persoons kamer excl. toeristenbelasting en dan ook nog zonder ontbijt. Dat is zelfs geen optie dus niet mogelijk. Ook een 1 ster moet voldoen aan bepaalde maatstaven.

Na eerdere reviews te hebben gelezen zie ik dat wat ik ervaren heb al sinds 2011 speelt. Helemaal erg dus. Er verandert dus niets. Het wordt alleen maar erger. Dit is gewoon een pand uitbuiten. 'Zolang mensen hier nog intrappen kunnen we lekker blijven vangen', is blijkbaar het motto. Hier moeten diverse instanties onmiddelijk ingrijpen. Vraag me af of dit pand jaarlijks gekeurd wordt. Brandweer/ bouw- en woningtoezicht/ gemeente/ . Of je nu 1 of 5 sterren voert, je dient te voldoen aan diverse eisen. Vieze vlekken op de muur, het ruikt er muf, vluchtverlichting brandt niet, geen evacuatieplan, haakje van douchekop ontbreekt zelf douche vasthouden, t.l. armatuur lamp boven wastafel: er zit helemaal geen t.l. lamp in, levensgevaarlijk ! Je pakt er zo in. Een kleine t.v. op de kamer..... 1 zender te ontvangen en dan nog met blokjes. Kapotte buitentraptrede bij binnenkomst ...... levensgevaarlijk. En ga zo maar door. Beschamend !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aardig hotel voor weinig geld

Jeroen,
31-1-2018

Hotel eerst voorbij gereden, omdat het niet direct aan de weg ligt. Het terrein en het hotel zijn wat verouderd, dit was ook te zien op de kamer. Bedden zijn voldoende, sanitair is gedateerd. Je kan in de omgeving leuk fietsen. Rond het hotel is niet veel te doen, het ontbijt was voldoende.

Gereisd met partner in juni 2016

rond uit smerig

els brekelmans
16-2-2015

bij aankomst klemt de deur. vieze vloer en je plakt eraan vast.badkamer te vies voor woorden. bed vol vlekken en beestjes. over de lucht die er hangt zullen wij het maar niet hebben.

Gereisd met partner in Wed Jan 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon leuk!!

A. Brands
22-7-2014

Begrijp niet waar iedereen zo over zeurt. Als je luxe wilt moet je een duur hotel boeken. Natuurlijk is het geen super de luxe, maar de bedden zijn prima, de kamers zijn schoon. Ja, badkamer is gedateerd maar gewoon netjes en warm water. Na bij de musical "zij geloofd in mij" te zijn geweest zijn wij hier met een clubje gaan slapen, om in de stemming te blijven. Met de geweldige verhalen en anekdotes over (natuurlijk) Dre Hazes door m.n. barman Duncan e.a. personeel, hebben zij mede voor een hele leuke avond gezorgd. Dit compleet met hazes-quiz door personeel, cabaretstukjes (ook van) Toon Hermans, en de "Jantjes". Na een prima nachtje, een gewoon goed ontbijtje aan het water. T zijn kamers bij gezellig cafe/restaurant, en geen 5 sterrenhotel inderdaad. Maar daar is de prijs ook naar. Erg jammer dat mensen die t meeste willen, t minste willen betalen. Maar dan wel gaan klagen. Niks mis mee hoor hier!! Met 23 man geboekt voor de nacht van Neptunus. Verheug me er nu al op!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

goed voor 1 nacht

roger-en-miranda-gerekens
13-6-2014

kamer was schoon,maar rook mof. koud water om te douche en het was erg kil. Ontbijt was super en lekker niets mis mee.

Gereisd met partner in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling

kranenkampjes
7-5-2014

Normaal kijk ik altijd hier voor ik een hotel boek, deze keer niet. Schrok bij binnenkomst: vergane glorie. Badkamer oud, douchebak met smoezelig douchegordijn, losstaande toiletpot. Bed lag niet onaardig maar hoofdeinde plakte, bah. Televisie was prima in orde maar geen wifi aanwezig. Ontbijt was redelijk. In deze staat is € 60 euro voor 1 nacht voor 1 persoon nog te veel. Jammer van dit hotel want de plaats waar het staat biedt enorm veel mogelijkheden.

Gereisd alleenreizend in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer!!!

LM
13-9-2013

Hotel de plashoeven niet alleen het hotel maar ook personeel en eigenaar zijn erg onklantvriendelijk. Geen warm water bedden kapot geen tv ontvangst. Als je ze hier mee confronteerd, laten ze je maanden bellen, mailen en wachten. Mijn bril heb ik in kamer laten liggen. Nu zijn ze die na maanden opeens kwijr!! Eigenaar heeft pas na 3 mails en 9 telefoontjes moeite genomen om klacht te behandelen" erg vervelend maar kunnen niks voor u betekenen" Daarna alle emails genegeerd en geen bril gezien!!!!

Gereisd met partner in januari 2013

Een keer maar nooit weer!

S.E. Visser
3-7-2012

Hotel De Plashoeve is een accommodatie van vergane glorie, de hotelkamers zijn ronduit slecht, ze zijn smerig, haveloos en voorzien van erg oude meubels, er zat een gat in de wand, de douchebak was verroest en alles was zwaar verouderd. Het personeel doet zijn best en het eten is redelijk tot goed.

Gereisd met partner in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel ziet er niet uit

ebroers
20-5-2012

Dit hotel ligt perfect voor een evenement in de Arena. Maar de kamers zijn zeer slecht. Daar zit totaal geen luxe in. Maar dat wisten we want we waren vaker geweest. Alleen dit keer was het ontbijt ook veel minder, het brood was op en de croissantjes zagen er niet uit. Kortom wij wisten van de kamers maar de locatie en ontbijt maakten vorig keer alles goed. Nu viel ook het ontbijt tegen dus zullen wij hier niet snel meer komen.

Gereisd met vrienden in Sat May 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De naam is goed gekozen

Johan
19-10-2011

"De Plashoeve". Dat "Plas" slaat dus niet op het feit dat het aan een plas ligt, maar omdat de kamers er naar de urine stinken.

Receptie hebben ze niet, het is een buurtcafe met aangrenzend restaurant. Je kan er prima eten, niet bijzonder, maar een flinke hap voor weinig geld. De kamers in het motel zijn echt heel erg slecht. Ze zijn oud, smerig, de TV werkt niet, het beddengoed voelt niet bepaald fris aan. Kortom: Leuk voor Poolse vrachtwagenchauffeurs. Maar voor een ieder die een kwaliteit verwacht moet De Plashoeve maar even voorbij rijden.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Plashoeve in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Plashoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.