Kleine hotelsWeer vandaag17°8°
6,8

4 reviews over Hotel Cafe 't Meertje in het Nederlands

het Ontbijt en avondeten was gewoon goed marco had voor ons week-end keuzemenu gemaakt zalm en schnitzel mocht je andere wensen hebben marco probeert er rekening mee te houden en ja de kamers en douches waren bij ons netjes en schoon ga zo door marco zie je in September weer en het bier is zoals bier moet zijn goed getapt en lekker koud ook dat kan je aan hem overlaten geode gastheer

Gereisd met vrienden in september 2016

Gedateerde aanfluiting

Sjoukje Froentjes
14-9-2015

Omdat in Amsterdam alles vol zat via touroperator bij 't Meertje gelogeerd €110,-- per kamer, zonder toilet. Geen uitleg gehad over ontbijt sleutels en dergelijke. Toilet en douche op onze verdieping erg smerig, veroorzaakt door de vele Oostblokgasten, welke overigens vanaf half zeven, stampend, schreeuwend en met de deuren slaan. Bedden lagen goed en kamer was schoon, jammer van de korte nachtrust, ontbijt bestond uit 8 plakken brood voor 4 personen waarvan 1 kapje, ham kaas, ei en jam, geen buffet. Afgemeten en karig en dat voor deze prijs... Voor ons niet weer!

Gereisd met vrienden in september 2015

Eenvoudig maar erg netjes

Wenda
23-8-2015

1 overnachting. Prima bevallen. Kamer en badkamer netjes en schoon. Vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Ontbijt prima, vers brood en goede koffie!. Op loopafstand van Scuba Academie. Bij het hotel goede parkeergelegenheid.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Cafe 't Meertje voor je op een rij gezet:

gezellige uitvalsbasis met prima service

Marjan Weidgraaf
18-10-2014

Hotel café t Meertje is een klein maar reuze gezellige uitvalsbasis midden in Vinkeveen. Marco, eigenaar en gastheer van het hotel heeft gezelligheid en service hoog in het vaandel. Vanuit het hotel is het vlak bij Scuba Academie van Cees & Miranda, om een heerlijke bootduik te maken. Zeker aanrader in prijs/kwaliteit.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe 't Meertje in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe 't Meertje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.