Weer vandaag1°-3°

137 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Perfecte boerencamping

Pieter,
24-11-2017

Prima ontvangst, goed onderhouden veld met ruime plaatsen. Zeer mooi en schoon sanitair. Dichtbij Amsterdam

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hooiberghutten? Ga het ervaren!

Karin Griffioen,
24-11-2017

Wat ik goed vind, - super vriendelijke mensen, schone camping en was gelegenheid, veel mogelijkheden voor recreatie, gezellige hutten , goed bijgehouden, altijd iemand beschikbaar.

Kind vriendelijk.

Heerlijke bedden:)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Nahuys,
24-11-2017

Vriendelijke gastheer en gastvrouw , ruime plaatsen , schoon sanitair , super camping , waar we elk jaar graag terug komen

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige ervaring!

Karla Hamoen,
24-11-2017

Hele mooie locatie, alles is super goed verzorgd, mooi sanitair, ruime plekken, genoeg ruimte voor onze grote caravan.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne rustige kleine camping. Gastvrij en vriendelijk. Meerdere jaren bezocht, bij mijn vader die er zo’n twee maanden in de zomerperiode verbleef. Helaas kon hij dit in 2017 niet meer vanwege zijn gezondheid, maar hij was vast van plan weer terug te komen. Fam. Van Eck is zeer meelevend en betrokken geweest. Altijd en tot het allerlaatst, waarmee ze hebben bijgedragen aan mooie herinneringen. Voor altijd.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Aanrader!

Marleen,
23-10-2017

Kamperen in een hooibergbut op camping de Demmerik is echt een aanrader voor jonge gezinnen of vriendengroepen. De voorzieningen (sanitair etc.) zijn prima en de hutten zijn luxe uitgerust. Ook wordt je hartelijk ontvangen door de vriendelijke campingeigenaren!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gezellig

E. V.,
23-10-2017

Er hangt een hele gemoedelijke sfeer op deze camping en ik raad hem vooral aan als je erg van veel groen en rust houdt. De eigenaar is heel aardig en flexibel en maakt ook een rustig een praatje. Wij zijn er met een groepje al 3 keer geweest en tot nu toe elke 3 keer goed vermaakt. Dus zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Uitzonderlijke gastvrijheid en schoon sanitair

Marjolein van der Veldt,
1-10-2017

In alle haast onze tentstokken vergeten. Ondanks het nogal ongebruikelijke verzoek om dan in de gemeenschappelijke ruimte 'Het Tuinhuisje' te mogen slapen, twijfelde eigenaresse Jolanda geen moment. Dankzij haar gastvrijheid heerlijk kunnen slapen om 's ochtends vrolijk begroet te worden door hond Dribbel. Bedankt!

Gastvrij, fantastische camping

Ed en Karin,
28-9-2017

Kleine, gemoedelijke, mooie camping voor iedereen die van kamperen houdt.

Aan iedereen is gedacht.

Schoon sanitair en het afwasblok lekker op hoogte!

Eigenlijk geen min punten kunnen ontdekken.

Heerlijk

Carla Fransen,
26-9-2017

Voor de tweede keer verbleven wij korte tijd op deze camping in een hooiberghut. Het is er heel fijn toeven. De eigenaresse weet het de gasten heel goed naar de zin te maken. Het is er brandschoon en de omgeving, midden in het groene hart, leent zich uitstekend voor een weekendje weg. In de omgeving kun je fijn fietsen en de steden Utrecht en Amsterdam zijn heel dichtbij. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.