Camping Boerderij Camping Demmerik

Tonen op kaart

181 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik

• 2019
    10Bianca22-08-2019

Gastvrij, schoon en heerlijk rustig

Een hele fijne camping. We zijn bijzonder gastvrij ontvangen en hebben een heerlijke tijd gehad. Het is een rustige camping met prachtig uitzicht, zeer schoon sanitair en het tuinhuis is een leuke extra.

• 9Mariska heemskerk22-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Was fantastisch, heel gezellig ontvangst, kids hebben heerlijk gespeeld met de skelters en dieren op de boerderij. Wij hebben genoten van het heerlijke uitzicht op de weilanden met schapen en koeien. Even koeien melken kijken met de robot is ook leuk. Kalfjes geboren zien worden dus al met al een top vakantie die ik niet meer vergeet. Jolanda en Gijs erg vriendelijk! Jolanda maakt gezellig even een praatje en staat altijd voor je klaar en Gijs verteld heel enthousiast over het boerenbedrijf en hoe het in zijn werk gaat. Nogmaals bedankt voor de fijne vakantie, had graag nog langer gebleven. Tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Henk J de Vries21-08-2019

Werkelijk sublieme camping voor rustzoekers

Fiets meenemen en geniet uitgebreid van de schitterende omgeving met als rustgevend basiskamp deze werkelijk sublieme camping.

• 9Familie Geerdink11-08-2019

Bijzonder aangenaam verblijf.

Prima verblijf in de Hooiberghut van Boerderij Camping Demmerik, alles wat je nodig hebt is aanwezig, netjes. Minder rolstoelvriendelijk, (mijn vrouw zat in het gips met een gebroken middenvoetsbeentje.) Maar voor de rest alleen maar lof.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Huisman05-08-2019

Heerlijke plek, maar niet rustig

Vriendelijke ontvangst, prachtige plek, schoon sanitair, rust op de camping zelf, maar veel geluid van vliegtuigen (andere vliegroute door onderhoud Schiphol?) en tractors. Het is een actief boerenbedrijf en dat merk je als de caravan trilt als de tractor over het erf rijdt.

• 10Fons en Henriette Tinnemans04-08-2019

Geweldig!!!!

Heel gastvrij, klantvriendelijk, verzorgd; kortom: een topper onder de boerencampings.

• 9Fam van Berkel02-08-2019

Super plek met lieve dieren en mensen

De hooiberg was top! De eigenaaresse een lieve schat en de dieren op de boerderij maakte deze plek fantastisch voor ons Dank en we komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10mieke heilig24-07-2019

Geweldig!

Kleine, rustige camping en van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om te fietsten. Kortom een aanrader!

• 10Anita en Martin Broekhuis23-07-2019

geweldige mooie en goed verzorgde camping. sanitair super schoon.

• 10Niek De Groot17-07-2019

Geweldig!

Het is hier geweldig! Rust , ruimte, mooi en net sanitair, zeer gastvrij, vriendelijk, mooie ruime plaatsen met prachtig uitzicht op de weilanden , fijne speeltoestellen en enorm leuk er bij te mogen zijn toen er een kalfje geboren werd zo bijzonder! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

4 tips over Camping Boerderij Camping Demmerik

• i.boogaard, 26-06-2014

Ijsje eten bij De Ijsbeer in Vinkeveen Uit eten bij De Schans of bij 's Anders in Vinkeveen Kaas kopen bij de kaasboerderij die een paar huizen verderop ligt

• Rob, 15-06-2017

Kaasboerderij met beperkte openingstijden.......linksaf de camping af en dan een paar honderd meter.

• Hans Bouma, 29-06-2015

Steek de weg over bij de ingang van de camping en maak een prachtige wandeling over de Demmerikse kade. Wij konden genieten van de begroeiing, vogels en en het weidse uitzicht.

2 vragen over Camping Boerderij Camping Demmerik

• Remko vd Wiel, 09-05-2018

aanlegplaats sloep

Beste, is jullie camping bereikbaar over het water voor een sloep van 7 meter lang en 2,5 meter breed ? Is er dan ook een aanlegplaats beschikbaar ?

• Mw. van Rossum, 24-06-2014

Langcamperen

Heeft u ook plaatswen om bijvoorbeeld een seizoen te kamperen voor 1 persoon met een caravan?

Vriendelijke groet, Mw. van Rossum

Cindy Demeester, 21-07-2014