Weer vandaag1°-3°

3 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Fantastische camping

Agnes,
17-8-2018

Alles was goed: vriendelijke ontvangst, ruime plek voor de tent,ruime en schone sanitair, fantastisch uitzicht op het boerenland, vele kilometers om te fietsen

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Fijne rustige kleine camping. Gastvrij en vriendelijk. Meerdere jaren bezocht, bij mijn vader die er zo’n twee maanden in de zomerperiode verbleef. Helaas kon hij dit in 2017 niet meer vanwege zijn gezondheid, maar hij was vast van plan weer terug te komen. Fam. Van Eck is zeer meelevend en betrokken geweest. Altijd en tot het allerlaatst, waarmee ze hebben bijgedragen aan mooie herinneringen. Voor altijd.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Prachtige locatie.

Hans Bouma
29-6-2015

De plekken voor caravans liggen redelijk beschut voor zw-wind achter de schuren met ruim uitzicht over de polders bij Vinkeveen.

Een zeer rustige omgeving met een rijke flora en fauna.

De ontvangst door de boer en boerin was allerhartelijkst. Sanitair is schoon. Het theehuisje biedt ook bij minder goed weer een knus onderkomen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.