Weer vandaag1°-3°

1 review over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Voortreffelijk.

Jan Rooijakkers
13-8-2015

Met veel plezier en genoegen kom ik ieder keer weer op de camping. Nu kan ik wel een lang verhaal op papier zetten maar ik geef het advies ga zelf eens naar deze camping en u zult ervaren hier geen spijt van te hebben. Kortom mijn ervaring is zeer positief. Wellicht zie ik u volgend jaar.

Gereisd anders in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.