Weer vandaag1°-3°
9,4

24 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Een super weekend bij de boer

Barbara,
15-8-2018

We hebben in 1 van de 2 hooiberghutten geslapen en deze was van alle gemakken voorzien, was erg netjes en zag er verzorgd uit. Sanitair om te douchen was erg schoon maar we kwamen natuurlijk voor de dieren en deze nieuwsgierige loeiende dames hebben het hier super de luxe voor elkaar, ze hebben de keuze om binnen en buiten te gaan, heerlijk de ruimte en zelfs massage mogelijkheden staan tot hun beschikking. Aan alles is duidelijk te merken dat hier met hart en ziel wordt gewerkt 👌

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

super!!

janneke van de berg,
1-8-2018

Het was super relaxt hier...fijne tijd gehad...Veel dieren om mee te knuffelen en veel speelmogelijkheden...Het weggetje hier naar toe was smal...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

super tijd gehad

hannie kroes,
23-7-2018

Super leuke tijd gehad..hebben veel met dieren geknuffeld enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke buiten

Job,
1-5-2018

In het prachtige open weidelandschap nabij Vinkeveen ligt het mooie boerenbedrijf van de familie Van Eck. Daarbij een camping met twee hooiberghutten. Daarbij hebben mijn zoontje van 6 en ik in geslapen. Alles was perfect, frisse hut, gastvrijheid, skelters en een rondje over het bedrijf en niet onbelangrijk schoon sanitair. Nu was het vroeg In het seizoen waardoor het wel frisse en winderig was, maar komen zeker terug. Dan geen grutto's meer die door de lucht scheuren, maar wel meer groen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Jolanda, Eigenaar, 2-7-2018
Fijn om te horen dat het vader - zoon uitje geslaagd was!

Mooie Boederijcamping

Janneke,
24-6-2017

Ivm een bruiloft zijn wij op deze camping verbleven in de hooiberghut. Super accommodatie, alles is aanwezig en overal wordt voor gezorgd. De kinderen mogen onder begeleiding op de Boederij kijken. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Thuiskomen

Fam. Holtkamp,
20-6-2017

We hadden een Hooiberghut gehuurd en dat hadden we al eens eerder gedaan. Het is alsof je thuiskomst, de ontvangst is hartelijk, de hut netjes en compleet. Wat het extra leuk maakt is het feit dat je rond kunt kijken bij de dieren en je krijgt uitgebreid antwoord van de eigenaars op eventuele vragen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig gastvrij en mooi. Een prachtige belevenis

fam. Rodenburg,
28-5-2017

We hadden een gezinsreunie, waarbij 2 gezinnen een hooiberghut hadden, en de overigen een tent op het campeerveld hadden. De kleinkinderen hebben genoten van de koeien, kalfjes, paard, en de skelters en de speelwerktuigen, waarbij de trampoline favoriet was.

Bijzonder gastvrije mensen, die ons met advies, raad en daad hielpen.

Een prachtige omgeving, met heel mooie fietsrouters, wijdse uitzichten, kortom: dubbel en dwars aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Een aanrader

Ytsje,
26-4-2017

Gastvrij, schoon, hut helemaal compleet en dat bij een boerderij in de randstad. We komen zeker nog eens langs.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Top!

Saskia Gentenaar
30-8-2016

Gijs en jolanda zijn super lieve mensen. Erg gastvrij!! Schoon sanitair. Een mooie goed onderhouden camping!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

geweldig

Marjolein
23-8-2016

Wij hebben 1 nacht in een hooiberghut geslapen. Super leuke ervaring. Vooral voor onze kinderen die gek zijn op de boerderij. Huisje is heel netjes en van ale gemakken voorzien. Tip om met kleine kinderen zelf even wat plastic borden en bekers mee te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.