Weer vandaag1°-3°
9,4

85 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Prima camping voor wandelaars/fietsers/vissers .

Martin van der Zalm,
24-10-2018

Kleine boerderijcamping. Eigentijds en zeer schoon sanitair. Eigenaren Gijs en Yolanda van Eck zijn vriendelijk en behulpzaam. Leuk ingericht " Tuinhuis " met o.a.koffiecorner, TV, leesmateriaal, spelletjes. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Praktische uitvalsbasis voor wandelingen/fietstochten. De moderne, diervriendelijke ( koeien ) en milieubewuste boerderij kan in overleg met Gijs worden bekeken. Midden in het polderlandschap met weinig tot geen beschutting dus erg windgevoelig. Dicht bijzijnde plaats voor boodschappen, restaurant / terras etc is Vinkeveen ( 3/4 km.) . Afhankelijk van de windrichting matige last van stijgende / dalende vliegtuigen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer aan te raden.

Aris Blok,
2-10-2018

Prachtige uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, vissen en varen in het groene hart van West Nederland. Steden als Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Hilversum onder handbereik. Verblijf op een rustige, gastvrije en schone boerencamping.

Gereisd met partner in september 2018

Een nette gastvrije camping!

Gerda Huis in 't Veld- Krukkert,
15-9-2018

Het was een hele nette camping en we werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaresse

In een straal van 5km. Kom je de leukste plaatsen tegen we hebben genoten van onze fietstochten.

De grindplattau's voor de caravan waren te klein zodat je de boel met nat weer niet schoon houd!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne rustige camping

Hans,
11-9-2018

We hebben anderhalve week genoten van een rustige camping en (over het algemeen) mooi weer. De camping is goed verzorgd met uitermate goed sanitair.

Gereisd met partner in september 2018

...nodigt uit om terug te komen!

Lilian,
9-9-2018

Vriendelijk en warm ontvangst op deze mooie camping, klein en fijn! Alles netjes, schoon en optimaal. Heerlijk genoten van de rust en het mooie uitzicht. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2018

Goede, verzorgde, rustige camping; een aanrader!

Fons en Henriette Tinnemans,
23-8-2018

Wel: De ligging t.o.v. Amsterdam, Utrecht; het sanitair; de verzorging en de aanleg van de camping; hartelijke ontvangst; fiets- en wandelmogelijkheden.

Niet: ...........

Gereisd met partner in juli 2018

Een boerderijcamping van het hoogste niveau.

Henk & Annette de vries,
15-8-2018

Wij komen al 10 jaar op deze camping die beheert wordt door de familie van Eck. De camping is fantastisch door de uiterst vriendelijke en rustige sfeer. De familie is zeer klantvriendelijk. Samen met de assistent beheerders Jan en Yvonne hebben zij oog voor de behoeften van de campeerders en staan altijd klaar om, indien nodig een helpende hand toe te steken. Het leven op een boerderij kan van nabij worden beleefd. FIetsen in de omgeving ( het groene hart) is een genot en als u van vissen houdt dan bent u hier op je juiste stek. WIj kunnen werkelijk geen enkel nadeel verzinnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Marianne Van Den Beucken,
1-8-2018

Mooie rustige camping ,erg schoon sanitair.

Vriendelijke eigenaren en gastheer en gastvrouw.

Behulpzaam en vooral rustig.aanrader voor 50+.

Gereisd met partner in juli 2018

Een heerlijke landelijke vakantieplek!

Maaike,
23-7-2018

Fijne kleine boerderijcamping met grote mate van gastvrijheid. Ruime plaatsen voor een zachte all-in prijs. Wij waren met een caravan, maar tenten zijn ook welkom. Er zijn 2 gezelige hooiberghutten te huur. Met onze 2 honden konden we direct aan de overkant van de weg een mooi pad bewandelen. Voor jonge kinderen een ruime keuze uit trekkers, karren en fietsjes en genoeg speelruimte.

Trampoline op het middenveld!

Iedereen mag een kijkje nemen op het mooie melkveebedrijf. Boer Gijs vertelt je er alles over! De gratis boontjes uit "oma's moestuin waren heerlijk! Verder geniet je er van de landelijke omgeving, weilanden met koeien, slootjes en heel veel weidevogels. Zelfs ooievaars!

Wij hebben het een kleine week heerlijk gehad en gaan graag nog een keer!

Gereisd met partner in juli 2018

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Molly & Els,
22-7-2018

Bij aankomst op vrijdag avond zijn wij warm onthaald. We kregen een duidelijke rondleiding. We zijn tot zondag avond gebleven. Het was onze eerste keer op deze heerlijke, nette en rustige camping en komen zeker terug hier. Bedankt we hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.