4 tips over Camping Boerderij Camping Demmerik

• i.boogaard, 26-06-2014

Ijsje eten bij De Ijsbeer in Vinkeveen Uit eten bij De Schans of bij 's Anders in Vinkeveen Kaas kopen bij de kaasboerderij die een paar huizen verderop ligt

• Rob, 15-06-2017

Kaasboerderij met beperkte openingstijden.......linksaf de camping af en dan een paar honderd meter.

• Hans Bouma, 29-06-2015

Steek de weg over bij de ingang van de camping en maak een prachtige wandeling over de Demmerikse kade. Wij konden genieten van de begroeiing, vogels en en het weidse uitzicht.

• Rob, 22-06-2017

Als de bebouwing van Vinkeveen, komend vanaf de camping, begint is aan de linkerkant een poelier. Verse kip, kalkoen en rundvlees en deels reeds gegrilde produkten. Topkwaliteit!