Prima camping voor wandelaars/fietsers/vissers .

Camping Boerderij Camping Demmerik

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Martin van der Zalm

Prima camping voor wandelaars/fietsers/vissers .

Martin van der Zalm,
24-10-2018

Kleine boerderijcamping. Eigentijds en zeer schoon sanitair. Eigenaren Gijs en Yolanda van Eck zijn vriendelijk en behulpzaam. Leuk ingericht " Tuinhuis " met o.a.koffiecorner, TV, leesmateriaal, spelletjes. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Praktische uitvalsbasis voor wandelingen/fietstochten. De moderne, diervriendelijke ( koeien ) en milieubewuste boerderij kan in overleg met Gijs worden bekeken. Midden in het polderlandschap met weinig tot geen beschutting dus erg windgevoelig. Dicht bijzijnde plaats voor boodschappen, restaurant / terras etc is Vinkeveen ( 3/4 km.) . Afhankelijk van de windrichting matige last van stijgende / dalende vliegtuigen.

Gereisd met partner in oktober 2018