Hotel Apollo Vinkeveen-Amsterdam

Hotel Apollo Vinkeveen-Amsterdam

3,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Vinkeveen-Amsterdam voor je op een rij gezet:

Hotels.nl
Hotels.nl

2 reviews over Hotel Apollo Vinkeveen-Amsterdam in het Nederlands

Nooit meer!!!

Zwiers,
24-3-2019

Zeker niet de moeite waard.... kamer was smerig en het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven ,locatie is super maar dat is dan ook de enige positieve noot die we hebben, kamer bij onze vrienden was in dezelfde staan dus het was geen toeval... bij de poging om de douchekop in hoogte te stellen had ik de hele stang in mn handen. Sowieso belachelijk dat je als gast 10,- moet betalen om te parkeren bij het hotel en dan bij de Harborclub 59,- moet afrekenen voor 5 drankjes (schandalig),waar je ook tot gedwongen wordt omdat je nergens anders terecht kan in het hotel ,ontbijt is 18,- p.p maar dit is ook zeker teveel gerekend want veel keuze is er niet,kortom vindt ik dit hotel zeker zn prijs niet waard ,vieze kamer is overigens door onze vrienden gemeld en bij terugkomst lag er een chocolaatje en een excuus brief alleen jammer dat de klacht niet verholpen was ,dit hotel gaat het voor ons niet meer worden

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geen aanbeveling waardig

DRP van Leeuwen,
6-8-2018

Als je als gast valt op de parkeerplaats en schade maakt is het hotel niet aansprakelijk. De bediening belooft snel te komen maar laat lang op zich wachten en één boterhammetje met wat vis erop wordt á Eu 18,- p/st verkocht als sandwich club harbour. Prima uitstraling maar geen aanbeleving waardig, zonde.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Vinkeveen-Amsterdam in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Vinkeveen-Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.