Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

8.6Fantastisch

Nederland, Utrecht, Veenendaal

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Veenendaal voor je op een rij gezet:

• Sauna

222 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

• 9Vera25-06-2017

Zeer klantvriendeljk hotel en uitstekende service

Hotel van der valk veenendaal

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Amanda Neele18-05-2017

Fantastische plek met super lekker eten

Van dr valk staat op onze nummer 1, het eten en de gast vrijheid maken alles compleet voor een heerlijk uitje

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Inge21-03-2017

Heerlijke luxe

Wat een prachtige kamers, vanuit het bubbelbad tv kijken! En we hebben zelden zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien! Keuze op de menukaart van het diner was niet zo uitgebreid maar het smaakte heerlijk. Even bijkomen in de sauna of het stoombad is ook heerlijk. Handdoeken, water en zelfs appeltjes liggen er klaar. Komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Marre15-03-2017

Geweldig

Super goede service overal in het hotel. Een geweldige kamer en mooie sfeer. Ook super lekker gegeten in het hotel zelf. Een vakantie om nooit te vergeten !

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Trea van Oorschot09-03-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Net als vele van der Valk hotels is ook dit een geweldig mooi hotel, de bubbelbad kamer is zeker een aanrader heerlijk vanuit je bad nog even tv kijken. Van de wellness hebben wij geen gebruik gemaakt, maar we zijn er wel wezen kijken en ook dit zal er schoon en verzorgd uit. Het ontbijt was zeer uitgebreid, ligging is vlakbij het gezellige centrum van Veenendaal, dicht bij de snelweg maar die zou ik ontwijken om bv binnendoor(zo zie je iets van de mooie natuur die deze omgeving te bieden heeft) naar Ede te gaan om naar de film te gaan of naar Arnhem voor een dagje shoppen of dierentuin. Voor de fiets liefhebber is dit ook een mooi uitgangspunt om de mooie omgeving te ontdekken.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Monique Biesemann04-03-2017

Geweldig hotel!

Zeer goed bevallen, de kamer was erg schoon en mooi. De wellness was ook heel relaxed!! Absolute aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Rein11-02-2017

Suite Dreams arrangement is een aanrader

De Wellness suite was fantastisch. Service, diner, en ontbijt ook top !

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Ben-en-Desiree18-01-2017

Prachtig hotel

Voor ons de 2e keer dat we bij dit hotel kwamen en wederom was het erg goed. Het hotel ligt op het industrieterrein langs de A12 waardoor het makkelijk te bereiken is. Met de auto is het centrum van Veenendaal ook prima te bereiken. Het restaurant is goed en wij hebben hier heerlijk gegeten.

De kamer is prima in orde en ook mooi zijn de grote ramen van plafond tot de grond.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam. Moonen18-01-2017

Dit hotel is een Toppertje!

We hebben 4 dagen genoten van dit prachtige hotel. We zijn veel gewend bij van de Valk maar dit is een prachtig, gezellig en gemoedelijk hotel. Super vriendelijk allemaal en een dikke pluim voor de interieurverzorgers want de kamers werden grondig gepoetst en ze stonden steeds klaar met een vriendelijk woordje. Het eten in het restaurant was zeer goed en we kregen mooi opgemaakte borden. Fijn dat in dit hotel ook hondjes welkom zijn, hier had je geen last van en het brengt ook wat gezelligheid mee. Genoeg te doen in de omgeving, de stad Amersfoort is een aanrader en wandelen bij de Utrechtse heuvelrug. Als we een tip mogen geven is nog 1 extra gemakkelijke stoel op de kamer fijn. De ligging viel mee het is wel op het industrieterrein maar je hebt toch mooi uitzicht. En het hotel ligt ook niet ingesloten maar best vrij.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Nancy29-12-2016

Mooi hotel , geen fijne locatie

Mooie schone kamers, vriendelijke medewerkers en heerlijk eten. Alleen de ligging vonden wij niks. Hotel staat bij een bedrijven terrein dus stukje wandelen vanuit het hotel is niet echt gezellig en wij hadden de pech dat beide avonden dat wij er waren het bedrijven terrein als illegale autocircuit werd gebruikt. 2 avonden laat hebben we naar piepende banden, auto's vol gas en harde motoren geluiden liggen luisteren. Best storend als je wilt slapen. Uiteraard kan het hotel hier weinig aan doen behalve melding maken bij politie en handhaving voor controles ofzo maar voor ons toch een reden om niet terug te gaan ivm de ligging.

Gereisd met partner in december 2016

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal info