Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

8.6Fantastisch

Nederland, Utrecht, Veenendaal

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Veenendaal voor je op een rij gezet:

• Sauna

222 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

• 2018
    8Ilona27-11-2018

Super

Het hotel is super mooi en sfeervol ingericht. En het personeel is heel vriendelijk en gezellig. De kamer was echt super mooi! En het extra pakket wat ik geregeld had was ook top.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Kelly Sietses16-11-2018

Geweldig

Alles aanwezig om het verblijf aangenaam te maken

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Sandra14-11-2018

We hebben genoten!

We hebben genoten van 3 heerlijke dagen in het van der Valk hotel in Nijmegen. We hadden een prachtige kamer vol met luxe. Mooi uitzicht en heerlijke bedden. We hebben heerlijk gegeten. Vooral het ontbijt was smullen. De ligging was ideaal, omdat we dichtbij hele leuke uitstapjes hebben gedaan. Het personeel is erg aardig en konden ons met vragen heel goed helpen. Ook waren we erg onder de indruk van het damestoilet! We zijn fan van het van der Valk keten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Jet04-11-2018

prima verblijf

Futuristisch gebouw, vreemd gelegen aan de rand van een klein dorp. Goede en snelle ontvangst. Goede parkeerkelder. Veilig systeem met kamersleutel. Geruisloze gangen. Grote kamer, badkamer met glazen schuifdeur (helaas niet onze smaak qua privacy). Prachtige bar en restaurant met vlotte bediening en smakelijke gerechten. Iets te harde bedden naar onze mening. Goed ontbijt, vd Valk-waardig. Schoonmaak redelijk, zag wat minpuntjes. Uitchecken vlot en vriendelijk. Prachtige omgeving, genoeg te beleven op de Utrechtse Heuvelrug. Al met al een prima verblijf gehad, aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Ron02-09-2018

Prima!!

Na twee nachten bij een andere hotelketen te hebben verbleven was dit een verademing.

Goed, snel inchecken. Prachtige kamer. Uitstekende bedden. Ligt aan de snelweg, maar je bent snel in diverse omliggende dorpen. Goed ontbijt. Goed restaurant. Ook hapjes voor de kleine trek. Barpersoneel mag wel wat alerter zijn, maar ze oogden vrij nieuw. Alles moet geleerd worden...

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam wiegmann28-07-2018

Heerlijk hotel. Op een goede locatie langs de weg. Met voldoende te doen in de omgeving. Wij hadden een kamer met bubbelbad. En het arrangement met 3 gangen menu. Dit was erg lekker. De kamer was schoon personeel erg gastvrij. Komen hou er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Timmermans21-07-2018

geweldig

Wat een mooi hotel! Wij hadden de Deluxe kamer geboekt voor 1 overnachting. Goede service en mooie schone kamer. Helemaal geen last van geluidsoverlast a.g.v. de nabij gelegen snelweg. Wij hadden ervoor gekozen het ontbijt op de kamer te laten bezorgen, dit was ook erg uitgebreid en smaakte goed!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Martijn Feenstra25-03-2018

Kerst bij vd Valk

We wilden eens wat geks doen, we dachten, laten we 2 nachten bij vd Valk in Veenendaal boeken, we waren er eerder het jaar in januari al geweest en vonden het geweldig! We wilden nog een keer!

Compleet met het fantastische kerstbuffet (wel wat chaotisch) was het een top verblijf! De mensen zijn vriendelijk, de service is goed, alleen als je dan even in de sauna zit komt jan en alleman kijken hoe de sauna eruit ziet.. Dan denk ik bij mezelf.. Ja.. een beetje jammer.. Maar! al met al erg tevreden over het hotel zelf! De bar is gezellig en het ontbijt is grandioos! Ook de naastgelegen A12 hoor je absoluut niet! Wat een rust! En dat uitzicht!!!!! Qua prijs mag het wel 10 euro goedkoper pp.

Hoewel de kamers wel wat stoffig waren (dat zien we in elk hotel tot nu toe), was het weer heerlijk in de vd Valk!

Gereisd met partner in december 2017

• 9Brenda04-03-2018

Geweldig

De locatie van het hotel is niet bijzonder, maar het hotel zelf: GEWELDIG!! We hadden de luxe suite met een eigen sauna, stortdouche, bubbelbad, zitgedeelte en lekker groot en luxe bed. Het restaurant is beneden en ook die is geweldig. Mooi ingericht en goed eten.

Al met al een aanrader

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

1De Keizer18-10-2017

Walgelijk

Meest vreselijke hotel waar ik ooit ben geweest Eten smaakt alsof alles uit het pakje komt Personeelsonvriendelijk, mannetjes in pak doen alsof ze alles zijn

In een woord walgelijk voor mij nooit meer !!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal info