Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal
8,8

8 tips over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

rene.maris, 1-9-2016

Eten bij de Gulle Pot en de pizzeria Valentino is heerlijk!

Winkelen in Veenendaal kun je uitgebreid.

Wendy, 3-3-2016
In het hotel kun je wandelroutes krijgen. Aanrader is de wandeling van 4 km over de Grebbeberg bij Rhenen. Dit ligt aan de militaire ere begraafplaats waar je gratis de indrukwekkende oorlogstentoonstelling kunt bezoeken.
wilcoswolfs, 11-8-2015
Het bijbehorende restaurant is van goede kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Veenendaal voor je op een rij gezet:

Denise, 19-7-2015
De Deluxe kamer is het proberen waard en op het moment van uitchecken kun je bij de receptie een pasje vragen om nog gebruik te kunnen maken van de wellness.
Ikkepikkepum, 6-4-2015
Probeer de WellNess of Fitnis op de 2e Etage .
Nanno S. van der Wiel, 16-3-2015
Sauna Veenendaal of sauna Lunteren.

w.walstra, 27-2-2015
Ga eerst winkelen in het rustiger Veenendaal, dan hoef je echt niet meer naar het drukke Utrecht.
Hilma, 24-12-2014
Hotel is goede uitval basis voor tripjes in de omgeving. Veenendaal heeft een enorm winkel aanbod/alleen het is niet echt *gezellig*