Appartement
Weer vandaag19°
7,5

1 review over Appartement Stadshotel Veenendaal in het Nederlands

Prima verblijf, met ruime en schone kamers.

Arie Verheij
14-6-2010

Dit stadshotel van Veenendaal ligt centraal in het stadje, met voldoende winkels en parkeergelegenheid.

De afwezigheid van een receptie en gemeenschappelijke ruimte (wel opgevuld door het Afrikaans restaurant) is een nadeel.

De badkamer is schoon en ruim (zou voldoende ruimte voor een ligbad zijn).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Stadshotel Veenendaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stadshotel Veenendaal in Veenendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stadshotel Veenendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.