Reviews over Utrecht

eenmaal de sfeer geproefd kom je graag terug schoo

sandrahaas,
    1-7-2018

Kamer was ruim en mooi

+ Badkamer mooi en lekkere douche

+ Ontbijt was heerlijk. Veel keus en goede koffie

- Bed was aan de harde kant

Afgelopen nacht hier geslapen. Heel dichtbij het winkelcentrum, station, beatrixtheater, jaarbeurs ... alles op loopafstand. Ik had eenZESPpersoons KAMER met ontbijt geboekt, maar de kamer viel voor de prijs die ik betaalhad ontzettend mee. Alles was gerenoveerd, niet echt schoon lucht. Echter werd de . Het hotel gaf ook aan dat ze gaan renoveren. Het ontbijt was echt heerlijk! Vrijwel alles aanwezig. Zeker een aanrader, Een geweldige plek voor een citytrip naar Utrecht. Midden in de stad, er is dus genoeg te beleven. Op loopafstand van Tivoli. De dames van de receptie waren erg gastvrij, Aimee liep zelfs helemaal mee naar de kamer om ons deze te laten zien. Kamer had mooi uitzicht kant van de sta en was zeer schoon en ruim. Zoals we bij gewend zijn, was ook het ontbijt weer erg goed. Volop keuze uit g

Geweldige plek

Tiny Gosselink,
    12-3-2018

Prachtige plek dichtbij de stad, eetgelegenheden en jaarbeurshallen, alles op loopafstand. Mooie uitgaans stad. Zeer vriendelijke hostes

top locatie klantvriendelijk schoon

ronaldvanbeek,
    22-2-2018

goed en goedkoop klantvriendelijk top locatie schoon

TOP LOCATIE TOP KWALITEIT GOEDKOOP

VERONIQUE,
    5-10-2017

goede sfeer wat men beloofd krijg men ook de staff is vriendelijk er is een koffie corner een muziekhoek met gitaren en een vleugel

de gasten zijn relax en zijn aardig je komt niet zomaar in dit hostel ongewenste gasten kunnen niet binnenkomen

daardoor krijg je een goede sfeer

kom graag terug

leuke overnight

Hannelore,
    18-8-2017

“Bijzondere ervaring op woonboot. Basic ruimte met leuk uitzicht op het water. Attente gastheer die er ook woont”

Utrecht scoort een 8,7 uit 10, op basis van 258 reviews