Hotel Van der Valk Utrecht

Hotel Van der Valk Utrecht

9.2Fenomenaal

Nederland, Utrecht, Utrecht

Op vakantie geweest naar Van der Valk Utrecht?

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Utrecht voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht

• 2019
    8Bit09-11-2019

Andere kamer met live cooking kom ik terug

Live cooking heel lekker Kamer standaard ok voor gewone korte overnachting

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Pascal & Bianca16-08-2019

Fantastisch !!!!

Wij hebben genoten van 3 nachten en 4 dagen in dit fantastische hotel. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en heel luxe. Ook het diner was erg goed. In de lounge bar hebben we genoten van diverse heerlijke cocktails. In het hotel heerst een gezellige sfeer en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Wij hebben al veel van der Valk hotel bezocht maar deze staat voor ons bovenaan. Wij komen hier zeker nog vaker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Koos en Matty Poelma25-03-2019

Gewoon goed.....

Prima hotel en goede kamers .....maar het lawaai van de Skybar is niet fijn. Het geluid dreunt door het gehele hotel. We waren echt niet de enigen die klaagden en dit gaf de receptie ook volmondig toe. Eten zowel diner en live cooking wat in het arrangement zat....gewoon top! We zijn ook echte Valk fans en kennen veel hotels van ze van binnen en van buiten.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Jan Willem v Veluwen06-01-2019

Top hotel!

Als echte vd Valk koeriers bezochten we met 6 personen dit hotel met de kerst. En het was grandioos. Overal vriendelijke medewerkers. Prachtige kamers met dito badkamer. Ik had een geweldige mindervaliden kamer(402). Super ontbijtbuffet, nog nergens gezien en alles kon je laten bakken. De kerst live Cooking was fenomenaal, wat een keuze en vers gebakken. Was wel aan de prijzige kant. Ook het 5 gangen diner was van een hoge kwaliteit. Ook hier de prijs flink verhoogd. Maar anders kom je nergens. Een fantastische arrangement in één van de Top hotels van vd Valk.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    9Nathalie04-11-2018

Genoten!

Prachtig hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden een schitterende (comfort) kamer op de 6e verdieping. Groot, mooie inrichting, heerlijk bed en toffe badkamer! We hebben 's avonds in het restaurant gegeten, het eten was super, echt heel lekker. Daarna gezellig nog cocktails gedronken in de lounge. Enige 'minpuntjes'; het was redelijk fris door het hele hotel én erg jammer dat de Skybar alleen voor gelegenheden open gaat. Zonde.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Erik van Bavel14-07-2018

Voor de derde en zeker niet de laatste keer!

Geweldig hotel met heerlijke faciliteiten. Goede uitvalsbasis voor een dagje Utrecht. Deze keer voor mijn verjaardag hier geweest, waar het personeel (Marga) veel aandacht heeft besteed. Bedankt hier voor!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Rianne01-06-2018

Fantastisch luxe schoon en rustig

Auto hele dag gratis geparkeerd in de parkeergarage onder hotel. Prachtige lobby met personeel dat vriendelijk was. Kamer was groot, fresh, schoon, licht, goede temperatuur, airco, whirlpool op de badkamer, shampoo en douchegel stonden klaar, dolce gusto op de kamer. Heerlijk hoog bed met lekkere dekens en kussen. 3gangen diner was inbegrepen bij het arrangement dat ik boekte. Heerlijk gegeten in het restaurant, op het terras. Bediening mocht wel wat meer aandacht hebben voor bijv met drankjes bijbestellen en afrekenen. Toiletten in hotel top! Uitzicht vanuit bovenste etage was top! uitchecken binnen een paar seconden. Ik heb zelfden zo een fijn hotel meegemaakt. Nadelen? Ontbijt op de kamer laten bezorgen kost 10 euro. MAAR..ik kreeg een tafel VOL eten: brood, broodjes, zoetigheid, kaas en vleesbeleg, melk, verse jus dorange, koffie, voorverpakte beleg, gekookt eitje, yoghurt, vers fruit. Verwennerij! Fijne sfeer en rustig, genieten!!

Alleen gereisd in mei 2018

• 8J&M Dirksen04-03-2018

Mooi nieuw hotel...met fantastisch uitzicht!!

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in het vorig jaar April geopende Van der Valk Hotel in Utrecht.

Wij hebben genoten van het prachtige uitzicht vanuit de spa/zwembad op de 20e etage. Ook de 'reis' naar boven met de lift, was een ware belevenis. Zo zag je Utrecht nog nooit! Ook hebben wij genoten van het live cooking in het buffet-restaurant. De luxe kamer, was zeer ruim te noemen. En voorzien van bubbelbad en regendouche. Boek je rechtstreeks via het hotel, dan ontvang je een voucher voor een welkomstdrankje. Parkeren beneden in de garage kan tegen gereduceerd tarief €4,00

Het enige dat wij een beetje jammer vonden, was dat de skybar enkel geopend blijkt te zijn voor vergaderingen / partijen e.d. Het zou leuk zijn als hotelgasten hier op bepaalde tijden ook gebruik van kunnen maken.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Marion Bosman20-11-2017

Prima hotel

Echt een heel best hotel : grote kamers, zeer grote moderne badkamer, alles zeer schoon en netjes. Ook het diner ( a la Carter restaurant) is zeer de moeite waard. Een aanrader ! Aan de rand van de stad Utrecht, met openbaar vervoer zit je zo in het centrum.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Wilma van der Teems29-10-2017

Super van begin tot het eind top hotel!

Net terug van een nachtje van der Valk Utrecht. Eigenlijk om de hoek bij ons huis maar 40 jaar getrouwd en met familie en vrienden live cooking dus ja daar hoort een overnachting bij. Veel van der Valk hotels gezien maar dit is echt een absolute topper zo sfeervol en overal werd de stad Utrecht vertoont "Trots" . De live cooking was super de bediening geweldig en de kamer wij zaten 9 hoog echt zo mooi het uitzicht de inrichting zo geweldig mooi. Kerstavond gaan wij weer volop van al die verwennerij genieten en ook al is het dichtbij huis zullen wij er zeker vaker komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

0 tips over Hotel Van der Valk Utrecht