Hotel Van der Valk Utrecht

HotelWeer vandaag16°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Utrecht voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht in het Nederlands

Voor de derde en zeker niet de laatste keer!

Erik van Bavel
14-7-2018

Geweldig hotel met heerlijke faciliteiten.

Goede uitvalsbasis voor een dagje Utrecht. Deze keer voor mijn verjaardag hier geweest, waar het personeel (Marga) veel aandacht heeft besteed. Bedankt hier voor!!!

Fantastisch luxe schoon en rustig

Rianne
1-6-2018

Auto hele dag gratis geparkeerd in de parkeergarage onder hotel.

Prachtige lobby met personeel dat vriendelijk was.

Kamer was groot, fresh, schoon, licht, goede temperatuur, airco, whirlpool op de badkamer, shampoo en douchegel stonden klaar, dolce gusto op de kamer. Heerlijk hoog bed met lekkere dekens en kussen.

3gangen diner was inbegrepen bij het arrangement dat ik boekte. Heerlijk gegeten in het restaurant, op het terras. Bediening mocht wel wat meer aandacht hebben voor bijv met drankjes bijbestellen en afrekenen. Toiletten in hotel top! Uitzicht vanuit bovenste etage was top! uitchecken binnen een paar seconden. Ik heb zelfden zo een fijn hotel meegemaakt.

Nadelen? Ontbijt op de kamer laten bezorgen kost 10 euro. MAAR..ik kreeg een tafel VOL eten: brood, broodjes, zoetigheid, kaas en vleesbeleg, melk, verse jus dorange, koffie, voorverpakte beleg, gekookt eitje, yoghurt, vers fruit. Verwennerij! Fijne sfeer en rustig, genieten!!

Mooi nieuw hotel...met fantastisch uitzicht!!

J&M Dirksen
4-3-2018

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in het vorig jaar April geopende Van der Valk Hotel in Utrecht.

Wij hebben genoten van het prachtige uitzicht vanuit de spa/zwembad op de 20e etage. Ook de 'reis' naar boven met de lift, was een ware belevenis.

Zo zag je Utrecht nog nooit!

Ook hebben wij genoten van het live cooking in het buffet-restaurant.

De luxe kamer, was zeer ruim te noemen.

En voorzien van bubbelbad en regendouche.

Boek je rechtstreeks via het hotel, dan ontvang je een voucher voor een welkomstdrankje.

Parkeren beneden in de garage kan tegen gereduceerd tarief €4,00

Het enige dat wij een beetje jammer vonden, was dat de skybar enkel geopend blijkt te zijn voor vergaderingen / partijen e.d.

Het zou leuk zijn als hotelgasten hier op bepaalde tijden ook gebruik van kunnen maken.

Prima hotel

Marion Bosman
20-11-2017

Echt een heel best hotel : grote kamers, zeer grote moderne badkamer, alles zeer schoon en netjes. Ook het diner ( a la Carter restaurant) is zeer de moeite waard. Een aanrader ! Aan de rand van de stad Utrecht, met openbaar vervoer zit je zo in het centrum.

Super van begin tot het eind top hotel!

Wilma van der Teems
29-10-2017

Net terug van een nachtje van der Valk Utrecht. Eigenlijk om de hoek bij ons huis maar 40 jaar getrouwd en met familie en vrienden live cooking dus ja daar hoort een overnachting bij. Veel van der Valk hotels gezien maar dit is echt een absolute topper zo sfeervol en overal werd de stad Utrecht vertoont "Trots" . De live cooking was super de bediening geweldig en de kamer wij zaten 9 hoog echt zo mooi het uitzicht de inrichting zo geweldig mooi. Kerstavond gaan wij weer volop van al die verwennerij genieten en ook al is het dichtbij huis zullen wij er zeker vaker komen.

Uitmuntend

patu
29-5-2017

Dit nieuwe hotel aan de A12 bezochten wij medio mei 2017. Wij hadden hoge verwachtingen en werden bepaald niet teleurgesteld.

De ontvangst was allervriendelijkst, de auto konden we voor een gereduceerd tarief parkeren in de garage, de kamer (16e etage) had een geweldig uitzicht en was 'af'; gescheiden sanitair (= altijd een dikke plus) en de inrichting zeer stijlvol in rustige (en veilige) bruintinten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het diner top! Wij raden sterk het nagerecht Witte Vrouwen aan. Ons lekkerste toetje ooit - en dát zegt wat. Hulde aan de kok.

Wij hadden overigens liever tafelkleden op de eettafels voor de hygiëne. Maar we begrijpen ook dat het makkelijker afruimen is. Wel stoorden we ons aan het feit dat er niet goed werd schoongemaakt.

Al met al: dit hotel staat in onze top-3 ever!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.