Hotel Van der Valk Utrecht

HotelWeer vandaag26°11°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Utrecht voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht in het Nederlands

Mooi nieuw hotel...met fantastisch uitzicht!!

J&M Dirksen, 4-3-2018

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in het vorig jaar April geopende Van der Valk Hotel in Utrecht.

Wij hebben genoten van het prachtige uitzicht vanuit de spa/zwembad op de 20e etage. Ook de 'reis' naar boven met de lift, was een ware belevenis.

Zo zag je Utrecht nog nooit!

Ook hebben wij genoten van het live cooking in het buffet-restaurant.

De luxe kamer, was zeer ruim te noemen.

En voorzien van bubbelbad en regendouche.

Boek je rechtstreeks via het hotel, dan ontvang je een voucher voor een welkomstdrankje.

Parkeren beneden in de garage kan tegen gereduceerd tarief €4,00

Het enige dat wij een beetje jammer vonden, was dat de skybar enkel geopend blijkt te zijn voor vergaderingen / partijen e.d.

Het zou leuk zijn als hotelgasten hier op bepaalde tijden ook gebruik van kunnen maken.

Prima hotel

Marion Bosman, 20-11-2017

Echt een heel best hotel : grote kamers, zeer grote moderne badkamer, alles zeer schoon en netjes. Ook het diner ( a la Carter restaurant) is zeer de moeite waard. Een aanrader ! Aan de rand van de stad Utrecht, met openbaar vervoer zit je zo in het centrum.

Super van begin tot het eind top hotel!

Wilma van der Teems, 29-10-2017

Net terug van een nachtje van der Valk Utrecht. Eigenlijk om de hoek bij ons huis maar 40 jaar getrouwd en met familie en vrienden live cooking dus ja daar hoort een overnachting bij. Veel van der Valk hotels gezien maar dit is echt een absolute topper zo sfeervol en overal werd de stad Utrecht vertoont "Trots" . De live cooking was super de bediening geweldig en de kamer wij zaten 9 hoog echt zo mooi het uitzicht de inrichting zo geweldig mooi. Kerstavond gaan wij weer volop van al die verwennerij genieten en ook al is het dichtbij huis zullen wij er zeker vaker komen.

Uitmuntend

patu, 29-5-2017

Dit nieuwe hotel aan de A12 bezochten wij medio mei 2017. Wij hadden hoge verwachtingen en werden bepaald niet teleurgesteld.

De ontvangst was allervriendelijkst, de auto konden we voor een gereduceerd tarief parkeren in de garage, de kamer (16e etage) had een geweldig uitzicht en was 'af'; gescheiden sanitair (= altijd een dikke plus) en de inrichting zeer stijlvol in rustige (en veilige) bruintinten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het diner top! Wij raden sterk het nagerecht Witte Vrouwen aan. Ons lekkerste toetje ooit - en dát zegt wat. Hulde aan de kok.

Wij hadden overigens liever tafelkleden op de eettafels voor de hygiëne. Maar we begrijpen ook dat het makkelijker afruimen is. Wel stoorden we ons aan het feit dat er niet goed werd schoongemaakt.

Al met al: dit hotel staat in onze top-3 ever!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Utrecht scoort een 8.72 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: