Hostel Stayokay Utrecht-Centrum

Hostel Stayokay Utrecht-Centrum

9.2Fenomenaal

Nederland, Utrecht, Utrecht

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Stayokay Utrecht-Centrum?

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Utrecht-Centrum voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

3 reviews over Hostel Stayokay Utrecht-Centrum

• 2018
    9Jantine10-03-2018

Goede prijs-kwaliteit, wel wat geluidsoverlast

Mooie locatie in hartje Utrecht. Vanuit Hoog Catharijne ben je er zo. Veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt. Dicht bij de gracht. Ontbijt was super, zeker gezien prijs-kwaliteit-verhouding. Kamer was schoon, voorzien van alle benodigdheden, helemaal prima. Wel centrum utrecht, dus enige geluidsoverlast van buiten s'nachts. En in het hostel was er die avond een feestje wat goed te horen was op de kamer. Maar we hebben er prima om geslapen.

Fiets gehuurd van stayokay met peuterzitje achterop. Naar het Nijntje-museum gefietst, echt een aanrader met een peuter. Had ook met de bus gekund, want die stopte heel dichtbij het hostel.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9A. Melis03-08-2017

Sfeervolle hostel.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Hostel ziet er schoon en sfeervol uit. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt voor 6.50 pp. Mooie schone kamers. Op loopafstand van het centrum van Utrecht. Kortom een aanrader om te overnachten als je een paar dagen naar Utrecht gaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Rui22-05-2017

De perfecte Nijntje ervaring

Toen we zagen dat er een Nijntje kamer was hebben we direct geboekt. We waren de eerste officiële gasten en werden behandeld als VIP's, wat natuurlijk geweldig was. Ons gezelschap bestond uit 2 volwassenen en een peuter van 3,5. We kwamen op vrijdag aan, hebben de middag doorgebracht in het Nijntje museum en sliepen van vrijdag op zaterdag in de kamer.

De ligging van het hotel is geweldig; op loopafstand van het centraal station en in principe ook van het Nijntje museum. Wij hebben wel een bus genomen naar het museum omdat mijn vrouw zwanger is en geen lange stukken kan lopen. Die stopte gelukkig voor de deur. Enige minpunt van de centrale ligging van het hotel is de herrie die je hoort van het uitgaanspubliek. Ons zoontje sliep er prima doorheen, wij iets minder goed omdat we dat niet gewend zijn.

Het hostel zelf heeft een ontzettend fijne en gemoedelijke sfeer. Het personeel is vriendelijk, de inrichting is verassend leuk en het eten en drinken geweldig. We hebben die avond bij restaurant Zussen gegeten omdat ze daar een speelhoek zouden hebben, maar we hadden gewoon in het hostel moeten blijven. Het eten bij Zussen was erg matig en de speelhoek was een vieze kelder, ver bij de eettafels vandaan.

Dan de Nijntje kamer: wat een ontzettend leuke ervaring! De kamer is erg ruim en schoon en natuurlijk helemaal in Nijntje thema. Alle details kloppen, inclusief een leuke kist vol Nijntje puzzels en spelletjes. Je hebt een eigen wc en badkamer en krijgt opgemaakte bedden, douchespullen en handdoeken (mét Nijntje logo). Het enige verschil met een hotelkamer is dat je geen TV en geen koffie/thee op de kamer hebt. Die kun je beneden in het restaurant halen in een to-go beker. In het kindergedeelte van de kamer zat een raampje zonder gordijn, waardoor er veel licht binnenkwam. Dat hebben we aangegeven als feedback en ze zeiden er wat mee te gaan doen.

De kers op de taart was het ontbijt. Er was een speciale Nijntje tafel voor ons klaargezet in het restaurant, compleet met Nijntje servies en kleurplaten. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Al met al een geweldig leuke ervaring, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen