Géén boekingskosten

9.2FenomenaalScore uit 15 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 15 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Star Lodge

• 9Pieter10-08-2021

Fantastische gastvrijheid !

Mooi hotel centraal gelegen met alle belangrijke vervoersmogelijkheden dichtbij. Kamers zijn prima ingericht en het bed heeft prima matras. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid en van goede kwaliteit. Parkeren kan voor de deur en is met slagbomen beveiligd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aanraden voor een weekend weg of gewoon omdat het kan. Prijs/kwaliteit prima in orde!

• 10Erik29-06-2021

Super!

Alles top geregeld, genoten van verblijf. Mooie plek

• 9Mark de Vree29-06-2021

Een geweldige ervaring

Samen met 25 collega's het Star Lodge hotel als uitvalbasis voor de Ronald McDonald Homerun en Homeride 2021 mogen ervaren. Wat een geweldige ervaring. Zeer gastvrij personeel. Vriendelijk, behulpzaam, enthousiast en een hecht team. Nette, verzorgde en schone kamer. Heerlijk ontbijt. Het was weer even wennen met de drukte na corona tijd, maar ook dat werd heel goed opgepakt door het team. Ik kan iedereen dit hotel aanbevelen om zo Utrecht en omgeving te gaan ontdekken. Bedankt voor de sponsoring en ik kom zeker op korte termijn terug.

• 9Nadine30-07-2020

Super verblijf

Vriendelijk personeel, goede service. Lekker ontbijt met vooral goede koffie. De kamer heeft alles wat je nodig hebt en is modern en schoon. Wij hadden een kamer aan de park zijde, wat zorgde voor een mooi groen uitzicht. Leuk om fietsen te huren, in 10 min fietsen sta je in het centrum. Lopend is het zo'n halfuur. Perfecte locatie dus! Wij hebben genoten!

• 6Verhvn12-08-2018

Een keer is genoeg

Klein hotel , vrij druk met parkeren. Op de kamer was het heel warm dus met raam open geslapen. Zaten boven de ingang dus heel veel lawaai en smorgens ging de ontbijtshift onder ons raam staan roken en kletsen...douche werd hele tijd koud en warm en de tv deed alleen ned 1 2 3 het . Ontbijt ontzettend druk en er was geen plek voor een groot aantal mensen,moesten staand eten,dat kun je niet maken..! Verder wel goede ligging l.

• 9Thea05-04-2018

Hartstikke leuk en een aanrader

Heel leuk en schoon hotel , klein maar fijn. Leuk en vriendelijk personeel. Goed ontbijt. En je kon dag en nacht koffie en frisdrank kopen met je kamerkaart. Bus naar t Centrum stopt voor de deur maar t is ook goed te lopen.

• 9Anja26-02-2017

Perfect hotel, prima locatie

Modern hotel, prima voor weekendje Utrecht. Bushalte voor de deur, 5 minuten naar het centrum. En een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9T.K.22-01-2017

Mooie schone kamer in goed bereikbaar hotel

Aankomst laat op de avond geen probleem. Gastvrij vriendelijk personeel. Kamer erg schoon en netjes, mooie stijlvolle inrichting. Ontbijt is goed verzorgd en ruim voorzien en smaakt prima. Bar zijn wij niet geweest. Gratis parkeerkaart gekregen. Dicht bij uitvalswegen. Gratis Wifi.

Kamer erg warm en we waren verbaasd dat er expliciet vermeld staat dat er geen eigen meegebrachte etenswaren genuttigd mogen worden.

• 8Vincent22-09-2016

Comfortabel hotel

De kamers zijn compact, maar groot genoeg en praktisch voor hotelverblijf. De bedden zijn goed en de kamer was netjes schoongemaakt. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar heeft 2 eetgelegenheden binnen 1 minuut loopafstand, en 1 binnen 10 minuten loopafstand. Aanbod van ontbijt is gemiddeld. Helaas ontbraken mij de 'luxere broodjes', klutsei en hartige zaken zoals spek of worst. Het hotel biedt een 'zelf-service' bar aan waar je na opwaarderen van je kaart zelf je drank kunt tappen. Leuk idee, maar ver van wenselijk en handig als je in de avond nog snel een drankje wilt nuttigen op zakelijk gebied. Drankjes zijn 3,75 of 2,75 euro waarmee je nooit je tegoed op zult maken, je tekort of teveel overhoudt.

• 10Wendy21-08-2016

Prima hotel, heerlijk rustig

Goed hotel, mooie kamers, erg schoon. Volgens mij is het hotel redelijk nieuw. Vriendelijk personeel bij de receptie, duidelijke uitleg gehad over de omgeving. Voor het hotel staat een bushalte, voor 2,70 heb je een retourtje naar het centrum, er valt gelukkig tegenwoordig nog gewoon een kaartje in de bus te kopen. Leuk om een dag Utrecht te combineren met een hotelovernachting hier. Ontbijt is prima! Meer dan voldoende keus. Wij vonden het voor herhaling vatbaar.

Hotel Star Lodge info

• AirconditioningNiet beschikbaar