Weer vandaag1°-3°

105 reviews over Hotel NH Utrecht in het Nederlands

Prima hotel.

Hannah,
7-11-2018

Leuk hotel. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2018

Waardeloze bedden

Hilco Snoeken,
8-10-2018

Goed hotel, maar zeer slecht bed. Je ligt gewoon op een plank als bedbodem. Dit hoort en gewone boxspring te wezen in zo'n duur hotel. Volgende keer ander hotel voor mij.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

heel mooi verzorgd hotel

gerdie,
25-8-2017

van buiten ziet het misschien erg grijs uit, maar van binnen heel modern en heel netjes,

heerlijke bedden, mooie badkamer met grote douche,

Ontbijt was werkelijk uitmuntend, verse sapjes , heerlijke belegde sandwiches , broodjes, fruit , zoveel keuze....

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Hotels.nl

mooie ligging tov theater en stad

eus,
5-7-2017

hygiëne, ligging ontbijt en ontvangst was prima. Het viel me tegen dat je na het theater om 10.15 uur niets meer kon eten. Er waren alleen nog nootjes.

Gereisd met partner in mei 2017

Keurig hotel!

Lizet,
21-5-2017

Aanrader! Vlak bij het centraal station. Keurige nette moderne kamers met grote goede bedden. Ontbijt was uitstekend. Geen gebruik gemaakt van de bar; zag er niet sfeervol uit. Vriendelijk personeel. Ideaal voor een overnachting bij een citytrip.

Gereisd met vrienden in mei 2017

De service en organisatie is slecht geregeld

Brittany,
13-5-2017

Wij wilden een avond stappen en hadden daarvoor een kamer in het NH hotel Utrecht geboekt. na het stappen konden we het hotel niet meer in, omdat alles met het pasje gaat. Dat pasje deed het niet meer en de draaideur was gesloten. Er stond ook niemand bij de receptie die we konden seinen. We hebben erg geluk gehad dat er nog gasten het hotel uit wilden met hun pasje, waardoor wij gelukkig naar binnen konden. Maar de lift en kamer konden we niet in vanwege het niet meer werkende pasje. Dus wij wachten totdat er iemand bij de receptie komt. Na een uur konden wij eindelijk de kamer in. Het was toen inmiddels half 5. "Gelukkig hebben we de late check out geboekt van 14:00 uur", dachten we. Maar vanaf 10 uur werden we, ondanks het "niet storen" bordje, om het half uir wakker gemaakt door schoonmaakster en een telefoontje van de receptie, dir niet goed had gezien dat we de late check out hadden. Van uitslapen, waarvoor we de late checkout hadden en meer voor betaalden, kwam niks terecht.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima plek

Sandra
8-1-2017

Prima hotel lekker gegeten in het hotel als diner

Alleen was het steenkoud in de eetzaal waar veel mensen over klaagde geen temperatuur om rustig te eten helaas

Gereisd met vrienden in januari 2017

Goed hotel met wat minpuntjes

Martin
3-10-2016

Een nachtje in dit hotel geslapen ivm bezoek musical. Erg lange rij en zeer tijdrovende incheck procedure. Eerst ingecheckt om1330 (kamer nog niet beschikbaar) en toen nog een keer in de rij om 16:00. Kamer zelf prima, alleen hinderlijke geluiden. Ontbijt super en op zondagochtend 0945 was er nog plaats genoeg. Restaurant was redelijk, er waren geen frites meer en men besloot voor ons dat gebakken aardappeltjes ook wel goed was. Na de musical nog wat gedronken in de bar, weinig sfeervol op zaterdagavond. Al met al wel een voldoende maar niet spectaculair.

Gereisd met partner in oktober 2016

Compleet en luxe hotel

Toine
3-10-2016

Voor deze citytrip was het een zeer mooie en complete kamer, goede bedden, prima badkamer, mooi flatscreen. Mooi uitzicht. In de lift enkel toegang met hotelkaart, lastig als je even zonder partner naar boven/beneden gaat en die dus niet meer met de lift kan. Ontbijtruimte erg krap met het aantal gasten, er was vanaf 10:00uur dus geen plaats meer. Ontbijt zelf wel heel goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prima Hotel

I. Jonker
4-7-2016

Heb hier 1 nachtje verbleven en het is zeer goed bevallen! Vriendelijk personeel en zeer verzorgde kamers.Het hotel ligt zeer centraal in Utrecht

Het ontbijt was fantastisch! Heb al in veel hotels gezeten maar dit was het beste ontbijt tot nu toe!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.