Hotel NH Centre Utrecht

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel NH Centre Utrecht
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor NH Centre Utrecht voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel NH Centre Utrecht in het Nederlands

Superfijne en snelle incheck service, parkeren voor de deur, kamer direct bij aankomst beschikbaar, ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt waar je echt nog eens voor terug komt ;-) en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bij de reservering was iets fout gegaan, dat is door het personeel direct en zeer kundig en vriendelijk opgelost!

Schoon hotel

Fam. Weel
3-12-2017

Al vaker hebben we gelogeerd in een NH hotel omdat je zeker kunt zijn over een bepaalde standaard. Ook hier was de kamer schoon, het ontbijt goed en het personeel vriendelijk. Toch vond ik dit hotel het minste hotel dat we van NH gezien hebben. De badkamer was zeker schoon maar erg klein. Fatsoenlijk onder de douche stappen was lastig. Afdrogen in de badkamer lastig omdat je er de spreekwoordelijke kont niet kunt keren. Ook maar niet aan begonnen dus. Bij NH ben ik doorgaans gewend dat prijs en kwaliteit goed in verhouding, hier niet. Als we een volgende keer in utrecht logeren het andere NH hotel maar eens uitproberen.

Mooi hotel

Sara
4-5-2017

Erg mooi hotel op een perfecte locatie.

wat en juweeltje van een hotel

MARY AKKERMAN
7-2-2017

een zeer welkom gevoel. een beauty van een kamer ( met koelkast kof/thee fac. een ontbijt om echt van te smullen. heerlijke omgeving om te shoppen. theater, bios, enz. hotel/treincombi geweldig.

Prima medewerkers,fijne kamer,geweldig ontbijt

Catherine
21-8-2016

Prima service op elk gebied,terras prettig,restaurant is goed en het ontbijtbuffet is geweldig.

Ligt in het centrum ,bijna onder de Dom .

Heerlijk geslapen op prettige kamer.

Prima ligging hartje centrum,met goede parkeergelegenheid van het hotel.

Receptie nam niet de moeite om ons erop te wijzen dat een betere kamer met 10 € bij betaling mogelijk was geweest.

We werden nu op een kamer gezet die rondom op blinde muren keek.Het hotel zou eigenlijk zo'n kamer helemaal niet moeten willen aanbieden.

Het hotel is nodig aan een renovatie toe, sanitair en meubilair zijn haveloos.

Mooi gelegen in centrum Utrecht

Hans45
11-4-2016

Wat ouder hotel

Kamers wat klein maar voorzien van TV koffie/.theemogelijkheid

Mininbar met schappelijke prijzen

Flatscreem/ kluisje/ fohn

Badkamer met douche en alle voorzieningen zoals shampoo/badschuim enz

Kamer en badkamer schoon

1 minpuntje; in de prullenbak bevond zich leeg pakje sigaretten

Je kan misschien niet voorkomen dat er gerookt word maar zorg dan dat de volgende gast hier niets van verneemt.

Receptiepersoneel vriendelijk

Ontbijt in het naastgelegen cafe/restaurant Broers

Ontbijt prima en uitgebreid

Ligging hotel prima midden in centrum

Kamers wat gehorig

Prima hotel!

Anneke
18-1-2016

Heerlijk hotel in het centrum van Utrecht op loopafstand van winkels, theater, station.

Prima bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt, geweldig restaurant (Luden) bij het hotel. Kortom een aanrader! Kamer was wat klein, maar had alles wat je maar wilt.

Herrie 's nachts

F. Smeets
19-11-2015

Afgetrapte kamer met systeemplafonds en de hele nacht geluid van een afzuiger o.i.d. Te duur voor wat je krijgt! NH onwaardig.

De ligging is prima!

nicolleschijndel
17-11-2014

We hebben het hotel gecombineerd met een bezoek aan een musical, ideale ligging. De kamers zijn niet sfeervol en hebben onderhoud nodig. Wij hadden in de ochtend geen warm water, om te douchen. De facilitaire dienst kwam en gaf aan dat het klopte dat de kraan lam was. Als we naar de receptie gingen dan konden ze kijken of er een andere kamer schikbaar was. We hebben daar niet voor gekozen, en water uit de kraan van de wasbak gebruikt om het bad te vullen. Toen ik dat bij het uitchecken aangaf begon de medewerker zich te verdedigen. Ik zei, neem mijn klacht serieus ik hoef geen discussie. Als je weet dat een kraan lam en er daardoor geen warm water is boek de kamer dan niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Centre Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Centre Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.