Hotel NH Centre Utrecht

Hotel NH Centre Utrechtstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Utrecht, Utrecht

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor NH Centre Utrecht voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

44 reviews over Hotel NH Centre Utrecht

• 2018
    9Irene04-03-2018

Echte aanrader: rust midden in t drukke Utrecht

Superfijne en snelle incheck service, parkeren voor de deur, kamer direct bij aankomst beschikbaar, ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt waar je echt nog eens voor terug komt ;-) en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bij de reservering was iets fout gegaan, dat is door het personeel direct en zeer kundig en vriendelijk opgelost!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

7Fam. Weel03-12-2017

Schoon hotel

Al vaker hebben we gelogeerd in een NH hotel omdat je zeker kunt zijn over een bepaalde standaard. Ook hier was de kamer schoon, het ontbijt goed en het personeel vriendelijk. Toch vond ik dit hotel het minste hotel dat we van NH gezien hebben. De badkamer was zeker schoon maar erg klein. Fatsoenlijk onder de douche stappen was lastig. Afdrogen in de badkamer lastig omdat je er de spreekwoordelijke kont niet kunt keren. Ook maar niet aan begonnen dus. Bij NH ben ik doorgaans gewend dat prijs en kwaliteit goed in verhouding, hier niet. Als we een volgende keer in utrecht logeren het andere NH hotel maar eens uitproberen.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Sara04-05-2017

Mooi hotel

Erg mooi hotel op een perfecte locatie.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10MARY AKKERMAN07-02-2017

wat en juweeltje van een hotel

een zeer welkom gevoel. een beauty van een kamer ( met koelkast kof/thee fac. een ontbijt om echt van te smullen. heerlijke omgeving om te shoppen. theater, bios, enz. hotel/treincombi geweldig.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Catherine21-08-2016

Prima medewerkers,fijne kamer,geweldig ontbijt

Prima service op elk gebied,terras prettig,restaurant is goed en het ontbijtbuffet is geweldig. Ligt in het centrum ,bijna onder de Dom . Heerlijk geslapen op prettige kamer.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 4Elly01-05-2016

Kamer leek op een (luxe) gevangenis.Hotel shabby.

Prima ligging hartje centrum,met goede parkeergelegenheid van het hotel.

Receptie nam niet de moeite om ons erop te wijzen dat een betere kamer met 10 € bij betaling mogelijk was geweest. We werden nu op een kamer gezet die rondom op blinde muren keek.Het hotel zou eigenlijk zo'n kamer helemaal niet moeten willen aanbieden. Het hotel is nodig aan een renovatie toe, sanitair en meubilair zijn haveloos.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Hans4511-04-2016

Mooi gelegen in centrum Utrecht

Wat ouder hotel Kamers wat klein maar voorzien van TV koffie/.theemogelijkheid Mininbar met schappelijke prijzen Flatscreem/ kluisje/ fohn Badkamer met douche en alle voorzieningen zoals shampoo/badschuim enz Kamer en badkamer schoon 1 minpuntje; in de prullenbak bevond zich leeg pakje sigaretten Je kan misschien niet voorkomen dat er gerookt word maar zorg dan dat de volgende gast hier niets van verneemt. Receptiepersoneel vriendelijk Ontbijt in het naastgelegen cafe/restaurant Broers Ontbijt prima en uitgebreid Ligging hotel prima midden in centrum Kamers wat gehorig

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Anneke18-01-2016

Prima hotel!

Heerlijk hotel in het centrum van Utrecht op loopafstand van winkels, theater, station. Prima bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt, geweldig restaurant (Luden) bij het hotel. Kortom een aanrader! Kamer was wat klein, maar had alles wat je maar wilt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 4F. Smeets19-11-2015

Herrie 's nachts

Afgetrapte kamer met systeemplafonds en de hele nacht geluid van een afzuiger o.i.d. Te duur voor wat je krijgt! NH onwaardig.

Gereisd met partner in november 2015

• 6nicolleschijndel17-11-2014

De ligging is prima!

We hebben het hotel gecombineerd met een bezoek aan een musical, ideale ligging. De kamers zijn niet sfeervol en hebben onderhoud nodig. Wij hadden in de ochtend geen warm water, om te douchen. De facilitaire dienst kwam en gaf aan dat het klopte dat de kraan lam was. Als we naar de receptie gingen dan konden ze kijken of er een andere kamer schikbaar was. We hebben daar niet voor gekozen, en water uit de kraan van de wasbak gebruikt om het bad te vullen. Toen ik dat bij het uitchecken aangaf begon de medewerker zich te verdedigen. Ik zei, neem mijn klacht serieus ik hoef geen discussie. Als je weet dat een kraan lam en er daardoor geen warm water is boek de kamer dan niet!

Gereisd met partner in november 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats