Géén boekingskosten

Hotel NH Centre Utrecht

NederlandUtrechtUtrecht

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Centre Utrecht voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 44 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 44 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

46 Reviews over NH Centre Utrecht

• 4Anna13-06-2022

Alleen slapen. Geen mogelijkheid voor ontbijt.

Er is geen restaurant meer dus ook geen ontbijt. Echt een minpunt.

• 10Nadia05-08-2020

Super verblijf in NH Centre Utrecht

Wij hebben genoten van ons verblijf. Hotelkamer was veel ruimer dan verwacht en had leuk uitzicht. We hadden een confortroom met uitzicht geboekt. Hotel ligt super in het centrum, zo fijn. Parkeren is ook top geregeld op 3 minuutjes lopen. Vriendelijke bediening en geen last gehad van corona toestanden, wij konden door tijdvakken niet om 9 uur ontbijten, dus kozen voor 10 uur zodat er lekker rustig aan konden doen. Heerlijk ontbijt ook, veel keuze en allemaal goed! Dit hotel met het vriendelijke personeel heeft ons verblijf in Utrecht echt fijn gemaakt.

• 9Irene04-03-2018

Echte aanrader: rust midden in t drukke Utrecht

Superfijne en snelle incheck service, parkeren voor de deur, kamer direct bij aankomst beschikbaar, ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt waar je echt nog eens voor terug komt ;-) en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bij de reservering was iets fout gegaan, dat is door het personeel direct en zeer kundig en vriendelijk opgelost!

• 7Fam. Weel03-12-2017

Schoon hotel

Al vaker hebben we gelogeerd in een NH hotel omdat je zeker kunt zijn over een bepaalde standaard. Ook hier was de kamer schoon, het ontbijt goed en het personeel vriendelijk. Toch vond ik dit hotel het minste hotel dat we van NH gezien hebben. De badkamer was zeker schoon maar erg klein. Fatsoenlijk onder de douche stappen was lastig. Afdrogen in de badkamer lastig omdat je er de spreekwoordelijke kont niet kunt keren. Ook maar niet aan begonnen dus. Bij NH ben ik doorgaans gewend dat prijs en kwaliteit goed in verhouding, hier niet. Als we een volgende keer in utrecht logeren het andere NH hotel maar eens uitproberen.

• 9Sara04-05-2017

Mooi hotel

Erg mooi hotel op een perfecte locatie.

• 10MARY AKKERMAN07-02-2017

wat en juweeltje van een hotel

een zeer welkom gevoel. een beauty van een kamer ( met koelkast kof/thee fac. een ontbijt om echt van te smullen. heerlijke omgeving om te shoppen. theater, bios, enz. hotel/treincombi geweldig.

• 9Catherine21-08-2016

Prima medewerkers,fijne kamer,geweldig ontbijt

Prima service op elk gebied,terras prettig,restaurant is goed en het ontbijtbuffet is geweldig. Ligt in het centrum ,bijna onder de Dom . Heerlijk geslapen op prettige kamer.

• 4Elly01-05-2016

Kamer leek op een (luxe) gevangenis.Hotel shabby.

Prima ligging hartje centrum,met goede parkeergelegenheid van het hotel.

Receptie nam niet de moeite om ons erop te wijzen dat een betere kamer met 10 € bij betaling mogelijk was geweest. We werden nu op een kamer gezet die rondom op blinde muren keek.Het hotel zou eigenlijk zo'n kamer helemaal niet moeten willen aanbieden. Het hotel is nodig aan een renovatie toe, sanitair en meubilair zijn haveloos.

• 8Hans4511-04-2016

Mooi gelegen in centrum Utrecht

Wat ouder hotel Kamers wat klein maar voorzien van TV koffie/.theemogelijkheid Mininbar met schappelijke prijzen Flatscreem/ kluisje/ fohn Badkamer met douche en alle voorzieningen zoals shampoo/badschuim enz Kamer en badkamer schoon 1 minpuntje; in de prullenbak bevond zich leeg pakje sigaretten Je kan misschien niet voorkomen dat er gerookt word maar zorg dan dat de volgende gast hier niets van verneemt. Receptiepersoneel vriendelijk Ontbijt in het naastgelegen cafe/restaurant Broers Ontbijt prima en uitgebreid Ligging hotel prima midden in centrum Kamers wat gehorig

• 9Anneke18-01-2016

Prima hotel!

Heerlijk hotel in het centrum van Utrecht op loopafstand van winkels, theater, station. Prima bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt, geweldig restaurant (Luden) bij het hotel. Kortom een aanrader! Kamer was wat klein, maar had alles wat je maar wilt.

Hotel NH Centre Utrecht info

• AirconditioningBeschikbaar