Hotel Mother Goose

Hotel Mother Goose
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mother Goose voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mother Goose in het Nederlands

Heerlijk hotel in midden van de stad

Patrick
22-11-2016

De ligging van het hotel is midden in het centrum. Dat er geen ontbijt bij het hotel wordt aangeboden is geen enkel probleem. Er zijn genoeg opties heel dicht in de buurt.

Het ontvangst was zeer prettig. Alle receptionisten die wij gezien hebben, waren even vriendelijk en behulpzaam. Wanneer bij aankomst de kamer nog niet gereed is, kun je zonder problemen je bagage neer zetten in de ontvangsthal. En die werden als service ook nog op de kamer neergezet.

Bij vertrek zijn wij nog de hele dag in Utrecht gebleven. Ook dat was geen enkel probleem om alles te laten staan.

genoten midden in de stad utrecht

Desiree Wedding
2-4-2016

de deur uit en meteen in hartje stad, uitzicht op de Dom en vlakbij de grachten.

Een heel enthousiast vriendelijk team en heel meedenkend in oplossingen.

Onze witte kamer rook niet zo lekker, waarschijnlijk iets met de afvoer. Dit kon niet meteen gemaakt worden en kregen zomaar de suite aangeboden. Werkelijk perfecte kamer, die ik de volgende keer ook zeker zelf zou boeken. Uitzicht vanuit bed op de Dom. Niets te klagen

Hartje centrum, mooi, knus, hip

Judith
30-8-2015

Plus:

Midden in het centrum, klein hotel maar met lift, schoon, mooi interieur, met zorg samengestelde kamers, attente mensen aan de receptie, heerlijk bed, goede airco enz enz.

Min: niet zoveel min....het is wat gehorig (kamers onderling en buiten geluiden.) maar ja, wat wil je. Het is een wat ouder pand, dus, dan kan het niet op en top geluid dicht zijn. Wel een misschien te warm dekbed voor de tijd van het jaar...maar ja, die kan je natuurlijk ook zelf weg halen... De lampen waren zeer fel die aan het plafond zaten..maar ook daar waar voldoende alternatieven voor. Kortom: aanrader! Waar voor je geld!

We hebben een aantal aanbieders voor Mother Goose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mother Goose in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mother Goose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.