7,9

127 reviews over Hotel Mitland in het Nederlands

Centraal gelegen goed hotel

Dominique,
16-4-2019

Prima hotel, ligt centraal met een goed en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in april 2019
Manager, PR Manager, 19-4-2019

Geachte Dominique,

Hartelijk bedankt dat u een review over ons heeft achtergelaten via Zoover. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze centrale ligging van het hotel heeft kunnen waarderen en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Graag zien wij u nog eens terug bij Hotel Mitland. Een fijne dag toegewenst!

Heerlijk weekendje

Jaana Schoevers,
29-1-2019

Keurig hotel. Mooie kamer met bad en balkon . Was wel een extra optie die wij geboekt hadden. Heel vriendelijk personeel. Wij hadden het Valentijns arrangement geboekt. Top geregeld. Flesje Cava en heerlijke gebakjes stonden bij binnenkomst al klaar op de kamer. Leuk detail was het badeendje in de badkamer. Heeft geen waarde, maar toverde wel een glimlach op mijn gezicht. Al met al top weekendje! Niets te klagen ;-)

Gereisd met partner in januari 2019
Manager, PR Manager, 12-3-2019

Geachte mevrouw Schroevers,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van ons Valentijn arrangement. En wat leuk dat het bad eendje een glimlach op u gezicht heeft getoverd. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens van dienst zijn!

Geweldig

De hezerkes,
31-10-2018

Prachtig gelegen aan het water,ruime parking,vriendelijk personeel, kamer is ruim,mooi en zeer proper, ontbijt uitgebreid en lekker, de welness is klein maar fijn, gratis shuttle naar centrum is goed geregeld en super handig, kortom voor ons een super weekend!!!!!👍👍👍👍👍

Gereisd met partner in oktober 2018
Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Een mooi compliment met een prachtig cijfer. Ons personeel is zeer belangrijk, zij dienen onze gasten het juiste service niveau te kunnen bieden. Fijn om te horen dat dit ook gelukt is. Vertel het verder en wij zien u graag terug. Fijne dag!

Direct boeken

Genoten van een paar dagen Utrecht

Roelien Boonstra,
28-10-2018

Heerlijk hotel! we waren hier maar één nacht, dus van de faciliteiten hebben wij door tijdgebrek geen gebruik van gemaakt. Het is een aanrader. Bed was prima, en alles netjes en schoon. Je kunt lopend naar de stad, de auto kan voor inchecktijd al geparkeerd worden. Ook bieden ze voor de gasten een pendeldienst aan naar het centrum. Het personeel denkt fijn mee en hebben goede tips voor hun gasten. Als wij Utrecht nog een keer bezoeken zal dit onze verblijfplaats worden!

Gereisd met partner in oktober 2018
Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte Roelien Boonstra,

Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons hotel dankzij het personeel, het lekkere bed en de netheid. Wij hopen dat een bezoek aan Utrecht weer snel op de planning staat. U bent meer dan welkom in ons mooie hotel.

Met gastvrije groet, Hotel Mitland

Voor herhaling vatbaar.

Marijke,
19-8-2018

Mooi hotel, leuke kamer, vriendelijk personeel, gunstige ligging t.o.v. de stad Utrecht, ruime parkeergelegenheid, zwembad en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gewoon goed modern hotel.

Nic,
16-8-2018

Modern en goed hotel. Mooie schone kamers en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Manager, PR Manager, 21-8-2018

Geachte Nic,

Dank u voor het invullen van deze beoordeling op Zoover. Fijn dat ons hotel zo goed is bevallen. Natuurlijk hopen wij dat u nog vele malen bij ons terug komt. De deur staat altijd voor u open.

4 daags zakelijk verblijf

Jochem Shippers,
23-7-2018

Het hotel was goed. Schone kamers en lekkere bedden. De fitnessruimte was klein maar meer dan voldoende. Ik raad het aan voor mensen die een paar dagen Utrecht willen verkennen! Prima locatie en alles is goed bereikbaar!

Gereisd zakelijk in juli 2018
Jan, PR Manager, 25-7-2018

Geachte heer Shippers,

Bedankt voor uw complimenten! Ik ga uw complimenten intern met ons team delen. Het is een beloning voor het harde werk van het team die graag iedere gast de beste ervaring mogelijk geeft om te zien dat dit bij u is gelukt. Vertel het verder en wij zien u graag terug.

Fam. Vos,
2-7-2018

Alles was naar wens, hele leuke groene locatie, mooie kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018
General Manager, PR Manager, 13-7-2018

Geachte Familie Vos,

Het doet ons goed te vernemen dat alles naar wens was. Mooie complimenten samen met een prachtig cijfer. Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet, Hotel Mitland

Te duur voor wat je krijgt

Anne,
1-5-2018

Ziet er mooi uit maar het enige positieve was het ontbijt. Slecht bed, platte kussen, grote gele vlek in deken, vreemde douchekop in badkamer, onwijs gehorig, 8 euro betalen voor parkeren ook zo vreemd en geldklopperij.

Gereisd met partner in april 2018
PR Manager, PR Manager, 7-5-2018

Geachte heer, mevrouw,

Onze doelstelling is om onze gasten een prettig verblijf aan te bieden. Jammer dat u het verblijf als niet prettig heeft ervaren, wij vinden het belangrijk wanneer u problemen ervaart tijdens uw verblijf u dit ook met ons communiceert. Wij zullen er dan alles aan doen om uw verblijf alsnog zo prettig en comfortabel mogelijk te maken.

Wij snappen uw frustratie over het betaald parkeren, toch moeten wij u mededelen dat in verhouding met de omliggende concurrentie onze prijzen voor het parkeren aan de lage kant liggen. Wij bieden ook arrangementen aan inclusief parkeren, wellicht is dit een mogelijke optie voor uw volgende bezoek.

heerlijk

Breul,
3-6-2017

Het is alweer wat geleden dat we geweest zijn,door ziekte man nog niet een keer terug geweest helaas, Want dan was het mitland geworden,fijne kamer, ontvangst prima, eten heerlijk, we gingen op terras zitten bij water,zo ontspannen, Ook gewandeld, buiten,onze kamer was schoon,zwembad kon wat warmer,en groter,maar toch even gezwonnen, Badkamer heerlijk met bad en spulletjes, goed geslapen,waar wij zaten geen lawaai van anderen, kortom ons verblijf is goed bevallen, o ja ontbijt was juist bij ons zeer uitgebreid,heerlijk koffie broodjes,hebben echt genoten, ,zal nu nog niet kunnen om terug te gaan, maar als man beter is, zullen we zker mitland weer boeken, een aanrader,

Gereisd met partner in september 2015
Elisa, PR Manager, 8-6-2017

Geachte heer/mevrouw Breul,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Het is fijn om te lezen dat u wederom van een verblijf in ons hotel genoten heeft. Leuk om te lezen dat u ook van onze faciliteiten heeft genoten. Wat fijn dat de kamer naar wens geweest is en dat u ons zult aanraden. Tenslotte willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen omtrent het ontbijt. Wij zien u graag weer bij een volgend verblijf in Utrecht.

Met vriendelijke groet,

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitland in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.