WebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°4°

Laatste review

Geweldig

De hezerkes,
31-10-2018

Prachtig gelegen aan het water,ruime parking,vriendelijk personeel, kamer is ruim,mooi en zeer proper, ontbijt uitgebreid en lekker, de welness is klein maar fijn, gratis shuttle naar centrum is goed geregeld en super handig, kortom voor ons een super weekend!!!!!👍👍👍👍👍

Kenmerken

De hezerkes,
31-10-2018

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Een mooi compliment met een prachtig cijfer. Ons personeel is zeer belangrijk, zij dienen onze gasten het juiste service niveau te kunnen bieden. Fijn om te horen dat dit ook gelukt is. Vertel het verder en wij zien u graag terug. Fijne dag!

Hotel Mitland

Genoten van een paar dagen Utrecht

Roelien Boonstra,
28-10-2018

Heerlijk hotel! we waren hier maar één nacht, dus van de faciliteiten hebben wij door tijdgebrek geen gebruik van gemaakt. Het is een aanrader. Bed was prima, en alles netjes en schoon. Je kunt lopend naar de stad, de auto kan voor inchecktijd al geparkeerd worden. Ook bieden ze voor de gasten een pendeldienst aan naar het centrum. Het personeel denkt fijn mee en hebben goede tips voor hun gasten. Als wij Utrecht nog een keer bezoeken zal dit onze verblijfplaats worden!

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte Roelien Boonstra,

Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons hotel dankzij het personeel, het lekkere bed en de netheid. Wij hopen dat een bezoek aan Utrecht weer snel op de planning staat. U bent meer dan welkom in ons mooie hotel.

Met gastvrije groet,

Voor herhaling vatbaar.

Marijke,
19-8-2018

Mooi hotel, leuke kamer, vriendelijk personeel, gunstige ligging t.o.v. de stad Utrecht, ruime parkeergelegenheid, zwembad en uitgebreid ontbijt.

Direct boeken

Gewoon goed modern hotel.

Nic,
16-8-2018

Modern en goed hotel. Mooie schone kamers en vriendelijk personeel.

Manager, PR Manager, 21-8-2018

Geachte Nic,

Dank u voor het invullen van deze beoordeling op Zoover. Fijn dat ons hotel zo goed is bevallen. Natuurlijk hopen wij dat u nog vele malen bij ons terug komt. De deur staat altijd voor u open.

4 daags zakelijk verblijf

Jochem Shippers,
23-7-2018

Het hotel was goed. Schone kamers en lekkere bedden. De fitnessruimte was klein maar meer dan voldoende. Ik raad het aan voor mensen die een paar dagen Utrecht willen verkennen! Prima locatie en alles is goed bereikbaar!

Jan, PR Manager, 25-7-2018

Geachte heer Shippers,

Bedankt voor uw complimenten! Ik ga uw complimenten intern met ons team delen. Het is een beloning voor het harde werk van het team die graag iedere gast de beste ervaring mogelijk geeft om te zien dat dit bij u is gelukt. Vertel het verder en wij zien u graag terug.

Fam. Vos,
2-7-2018

Alles was naar wens, hele leuke groene locatie, mooie kamers, vriendelijk personeel.

General Manager, PR Manager, 13-7-2018

Geachte Familie Vos,

Het doet ons goed te vernemen dat alles naar wens was. Mooie complimenten samen met een prachtig cijfer. Hopelijk tot snel!

Hotel Mitland

Te duur voor wat je krijgt

Anne,
1-5-2018

Ziet er mooi uit maar het enige positieve was het ontbijt. Slecht bed, platte kussen, grote gele vlek in deken, vreemde douchekop in badkamer, onwijs gehorig, 8 euro betalen voor parkeren ook zo vreemd en geldklopperij.

PR Manager, PR Manager, 7-5-2018

Geachte heer, mevrouw,

Onze doelstelling is om onze gasten een prettig verblijf aan te bieden. Jammer dat u het verblijf als niet prettig heeft ervaren, wij vinden het belangrijk wanneer u problemen ervaart tijdens uw verblijf u dit ook met ons communiceert. Wij zullen er dan alles aan doen om uw verblijf alsnog zo prettig en comfortabel mogelijk te maken.

Wij snappen uw frustratie over het betaald parkeren, toch moeten wij u mededelen dat in verhouding met de omliggende concurrentie onze prijzen voor het parkeren aan de lage kant liggen. Wij bieden ook arrangementen aan inclusief parkeren, wellicht is dit een mogelijke optie voor uw volgende bezoek.

heerlijk

Breul,
3-6-2017

Het is alweer wat geleden dat we geweest zijn,door ziekte man nog niet een keer terug geweest helaas,

Want dan was het mitland geworden,fijne kamer, ontvangst prima, eten heerlijk, we gingen op terras zitten bij water,zo ontspannen,

Ook gewandeld, buiten,onze kamer was schoon,zwembad kon wat warmer,en groter,maar toch even gezwonnen,

Badkamer heerlijk met bad en spulletjes, goed geslapen,waar wij zaten geen lawaai van anderen, kortom ons verblijf is goed bevallen,

o ja ontbijt was juist bij ons zeer uitgebreid,heerlijk koffie broodjes,hebben echt genoten, ,zal nu nog niet kunnen om terug te gaan, maar als man beter is, zullen we zker mitland weer boeken, een aanrader,

Elisa, PR Manager, 8-6-2017

Geachte heer/mevrouw Breul,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Het is fijn om te lezen dat u wederom van een verblijf in ons hotel genoten heeft. Leuk om te lezen dat u ook van onze faciliteiten heeft genoten. Wat fijn dat de kamer naar wens geweest is en dat u ons zult aanraden. Tenslotte willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen omtrent het ontbijt. Wij zien u graag weer bij een volgend verblijf in Utrecht.

Slechte service

M. W.,
20-5-2017

Onjuiste informatie over beschikbaarheid en prijzen, geen oog voor belang van klant

PR Manager, PR Manager, 22-5-2017

Beste,

Helaas kunnen wij met uw verstrekte gegevens niet achterhalen waar, wanneer en via welk boekingskanaal u bij ons verbleven heeft. Wij komen (wellicht via deze weg?) dan ook graag met u in contact over uw ervaringen. Daar wij ons niet herkennen in uw opmerkingen zijn wij erg nieuwsgierig hoe het kan dat u dit ervaren heeft en waar u, naar uw mening, voorzien bent van onjuiste informatie. Wij zien hopelijk graag uw reactie tegemoet.

Heerlijk weekendje er even uit

Mir013
15-8-2016

Na een flinke griep had ik zin in een weekendje rust, sauna en lekker eten kan ik altijd. Ik vond hotel Mitland omdat we onze hond graag mee wilde nemen. Super ervaring! Vriendelijk personeel, onze kamer had de perfecte locatie voor ons in het hotel. Nabij genoeg parken om met de hond te wandelen, daarna lekker in de sauna en stoombad. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging van onze kamer op de begaande grond was perfect, vooral met de hond.

PR Manager, PR Manager, 18-8-2016

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaringen met ons hotel. Het doet ons goed om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is en dat uw gereserveerde kamertype volledig voldeed aan uw wensen. Wij hopen uw (en uw hond) dan ook graag weer te mogen verwelkomen bij een eventueel volgende verblijf.

Met vriendelijke groet

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitland in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.