WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°16°
7,7

120 reviews over Hotel Mitland in het Nederlands

Te duur voor wat je krijgt

Anne, 1-5-2018

Ziet er mooi uit maar het enige positieve was het ontbijt. Slecht bed, platte kussen, grote gele vlek in deken, vreemde douchekop in badkamer, onwijs gehorig, 8 euro betalen voor parkeren ook zo vreemd en geldklopperij.
PR Manager, PR Manager, 7-5-2018

Geachte heer, mevrouw,

Onze doelstelling is om onze gasten een prettig verblijf aan te bieden. Jammer dat u het verblijf als niet prettig heeft ervaren, wij vinden het belangrijk wanneer u problemen ervaart tijdens uw verblijf u dit ook met ons communiceert. Wij zullen er dan alles aan doen om uw verblijf alsnog zo prettig en comfortabel mogelijk te maken.

Wij snappen uw frustratie over het betaald parkeren, toch moeten wij u mededelen dat in verhouding met de omliggende concurrentie onze prijzen voor het parkeren aan de lage kant liggen. Wij bieden ook arrangementen aan inclusief parkeren, wellicht is dit een mogelijke optie voor uw volgende bezoek.

Nooit meer

Emre, 1-1-2018

Slechste hotel ooit, slechte service beslagleging van je eigen borg en dan nog is jou verklaren als een leugenaar. Daarnaast onbeschofte medewerkers. Zou het niemand aanraden om hier te gaan verblijven.

Misselijk makende geur in de bad kamer. Niet goed schoon gemaakt

Team Mitland, PR Manager, 8-1-2018

Beste Emre,

Wij zijn erg geschrokken van uw beoordeling en komen graag met u in contact om uw ervaringen tot in detail aan te horen. Wij herkennen ons dan ook niet in genoemde zaken en zouden het erg waarderen als u ons de mogelijkheid geeft deze eventueel te verbeteren. Wij kijken uit naar uw reactie.

heerlijk

Breul, 3-6-2017

Het is alweer wat geleden dat we geweest zijn,door ziekte man nog niet een keer terug geweest helaas,

Want dan was het mitland geworden,fijne kamer, ontvangst prima, eten heerlijk, we gingen op terras zitten bij water,zo ontspannen,

Ook gewandeld, buiten,onze kamer was schoon,zwembad kon wat warmer,en groter,maar toch even gezwonnen,

Badkamer heerlijk met bad en spulletjes, goed geslapen,waar wij zaten geen lawaai van anderen, kortom ons verblijf is goed bevallen,

o ja ontbijt was juist bij ons zeer uitgebreid,heerlijk koffie broodjes,hebben echt genoten, ,zal nu nog niet kunnen om terug te gaan, maar als man beter is, zullen we zker mitland weer boeken, een aanrader,

Elisa, PR Manager, 8-6-2017

Geachte heer/mevrouw Breul,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Het is fijn om te lezen dat u wederom van een verblijf in ons hotel genoten heeft. Leuk om te lezen dat u ook van onze faciliteiten heeft genoten. Wat fijn dat de kamer naar wens geweest is en dat u ons zult aanraden. Tenslotte willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen omtrent het ontbijt. Wij zien u graag weer bij een volgend verblijf in Utrecht.

Slechte service

M. W., 20-5-2017

Onjuiste informatie over beschikbaarheid en prijzen, geen oog voor belang van klant
PR Manager, PR Manager, 22-5-2017

Beste,

Helaas kunnen wij met uw verstrekte gegevens niet achterhalen waar, wanneer en via welk boekingskanaal u bij ons verbleven heeft. Wij komen (wellicht via deze weg?) dan ook graag met u in contact over uw ervaringen. Daar wij ons niet herkennen in uw opmerkingen zijn wij erg nieuwsgierig hoe het kan dat u dit ervaren heeft en waar u, naar uw mening, voorzien bent van onjuiste informatie. Wij zien hopelijk graag uw reactie tegemoet.

Heerlijk weekendje er even uit

Mir013, 15-8-2016

Na een flinke griep had ik zin in een weekendje rust, sauna en lekker eten kan ik altijd. Ik vond hotel Mitland omdat we onze hond graag mee wilde nemen. Super ervaring! Vriendelijk personeel, onze kamer had de perfecte locatie voor ons in het hotel. Nabij genoeg parken om met de hond te wandelen, daarna lekker in de sauna en stoombad. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging van onze kamer op de begaande grond was perfect, vooral met de hond.
PR Manager, PR Manager, 18-8-2016

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaringen met ons hotel. Het doet ons goed om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is en dat uw gereserveerde kamertype volledig voldeed aan uw wensen. Wij hopen uw (en uw hond) dan ook graag weer te mogen verwelkomen bij een eventueel volgende verblijf.

Met vriendelijke groet

Fijn hotel

schorpioen_1, 2-8-2016

Meerdere keren naar dit hotel geweest. Is een fijn hotel waar je je prima kunt vermaken in het zwembad en de sauna's. Goed ontbijt. Nette kamers. Ligging buiten het centrum van Utrecht.

Super!

Dany Hoste, 30-5-2016

Een super weekend gehad met onze vrienden in hotel Mitland!!! Hier komen we zeker terug !!! Prachtig terras,ligging,supervriendelijk personeel !

top hotel!

bouwman, 7-2-2016

Geweldig hotel. Al een aantal keer geweest. Goede ligging . Kamers netjes en schoon. Personeel vriendelijk . Eten goed

Leuk hotel nabij diverse uitvalswegen

Bert en Martha, 10-1-2016

Leuk hotel met diverse faciliteiten. Heeft een ideale ligging mbt diverse uitvalswegen. Eten was goed. Kamer goed. Kortom een aanrader.

Perfect hotel met wellness

Toine, 14-12-2015

Leuke aanbiedingen inclusief ontbijt, dat is de voornaamste reden dat ik terug kom.

Ligging is goed, zeker in combinatie met de gratis fietsen!

We hebben een aantal aanbieders voor Mitland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitland in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitland scoort een 7.72 uit 10 op basis van 123 reviews.