Hotel Mitland

Contact

136 reviews over Hotel Mitland

• 8E.22-01-2020

Super hotel

Fijn hotel goede liggig. Goed ontbijt en super personeel. Kamer wat gehorig was iemand die het erg leuk had midden in nacht met de partner. Hele hotel kon meegenieten..

Johan van Hotel Mitland, PR Manager, 28-01-2020

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bezoek. Uw complimenten over het personeel en het ontbijt zullen intern worden gedeeld. De medewerkers zullen dit waarderen. Wij hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Corina04-01-2020

Aanrader! Modern, schoon en netjes.

We hadden een superior fortzicht kamer. De kamer was zeer schoon en netjes! Bed was comfortabel met een stevig matras. De badkamer was modern, mooi en schoon. Ook het ontbijt was goed, voldoende keuze. De pannenkoekjes die ter plekke bereid worden maakten het helemaal af. Het personeel was allemaal heel vriendelijk. Wij kunnen dit hotel alleen maar aanraden.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9M de Vries30-12-2019

Super hotel

Fijn hotel met rustige ligging en toch is het centrum goed bereikbaar. In 20 minuten lopen sta je op het Neude. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Zwembad en sauna waren heel sfeervol. Zwembad iets te koud naar mijn smaak maar na de sauna kun je er lekker afkoelen. Het straalt luxe uit. Kamer was dik in orde, mooie badkamer, prima bed. We kregen alleen kriebel van de overdreven vriendelijke lachjes van de dames van de receptie, maar dat is altijd nog 1000x beter dan onvriendelijkheid. Kortom, uitstekend hotel, zeker als je een aanbieding hebt zoals ons is de prijs kwaliteit verhouding geweldig goed.

Gereisd met partner in december 2019

• 10familie Lans22-10-2019

Prachtig hotel

Super leuk hotel om Utrecht te bezoeken. De prijs kwaliteit is meer dan in orde. Het hotel heeft prima kamers, modern en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht over het water. Het zwembad en de sauna zijn geweldig, en is bovendien geopend tot 23:00 uur. Het restaurant is prima, en ziet er mooi uit. Het ontbijt buffet is uitgebreid je komt niets te kort. Ook kun je er bowlen op een prachtige baan. Als leuke extra wordt je in de morgen gratis weggebracht naar het centrum, en weer opgehaald. Kortom een super leuk hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9HGM29-06-2019

Fantastisch hotel op een prachtige plek!!

Met mijn kleindochter van 5 een nachtje wezen logeren in dit heerlijke hotel. Wij hadden het geluk dat het schitterend weer was dus genoten van het naastgelegen park met wateractiviteiten voor kinderen. Utrecht in geweest, gezwommen in het zwembad, en daar ook saampjes een bubbelbad genomen. Perfect ontbijt met zalm en champagne voor de liefhebber... er ontbrak werkelijk niets. Oma en kleinkind hebben een onvergetelijk weekend gehad In dit hotel!!

General Manager, PR Manager, 01-07-2019

Geachte heer, mevrouw,

Namens het gehele team van Hotel Mitland bedanken wij u voor deze prachtige recensie. Geweldig om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Vertel het verder en wij zien u graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Ikk15-05-2019

Ok, maar minder dan obv fotos en reviews verwacht

Kamer is precies zoals op foto. Geeft echter in het echt geen luxe maar een budget gevoel. Erg zachte bedden. Raam kan open. Erg kleine sauna met zwembad. Acceptable ligging tov centrum (wandeling ruim half uur). Parkeertarieven acceptabel. Prima ontbijt, alleen de “ warme” gerechten zijn niet warm. Dat kan ook niet, onder een warmhoud lamp. Goed bereikbaar met auto. Vriendelijk personeel. Al met al niet verkeerd, maar blij dat we er met een scherpe aanbieding zaten.

General Manager, PR Manager, 21-05-2019

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling via Zoover. Uw feedback word gewaardeerd! Vervelend om te vernemen dat u de warme gerechten van het ontbijt niet als warm heeft ervaren. Echter staan de gerechten ook op een warmte plaat die samen met de warmte lamp de gerechten warm zou moeten houden. Wij gaan al uw feedback intern oppakken en verbeteren waar mogelijk is. We hopen u binnenkort opnieuw te zien en uw ervaring te verbeteren.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Dominique16-04-2019

Centraal gelegen goed hotel

Prima hotel, ligt centraal met een goed en uitgebreid ontbijt.

Manager, PR Manager, 19-04-2019

Geachte Dominique,

Hartelijk bedankt dat u een review over ons heeft achtergelaten via Zoover. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze centrale ligging van het hotel heeft kunnen waarderen en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Graag zien wij u nog eens terug bij Hotel Mitland. Een fijne dag toegewenst!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Jaana Schoevers29-01-2019

Heerlijk weekendje

Keurig hotel. Mooie kamer met bad en balkon . Was wel een extra optie die wij geboekt hadden. Heel vriendelijk personeel. Wij hadden het Valentijns arrangement geboekt. Top geregeld. Flesje Cava en heerlijke gebakjes stonden bij binnenkomst al klaar op de kamer. Leuk detail was het badeendje in de badkamer. Heeft geen waarde, maar toverde wel een glimlach op mijn gezicht. Al met al top weekendje! Niets te klagen ;-)

Manager, PR Manager, 12-03-2019

Geachte mevrouw Schroevers,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van ons Valentijn arrangement. En wat leuk dat het bad eendje een glimlach op u gezicht heeft getoverd. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens van dienst zijn!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9De hezerkes31-10-2018

Geweldig

Prachtig gelegen aan het water,ruime parking,vriendelijk personeel, kamer is ruim,mooi en zeer proper, ontbijt uitgebreid en lekker, de welness is klein maar fijn, gratis shuttle naar centrum is goed geregeld en super handig, kortom voor ons een super weekend!!!!!👍👍👍👍👍

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Een mooi compliment met een prachtig cijfer. Ons personeel is zeer belangrijk, zij dienen onze gasten het juiste service niveau te kunnen bieden. Fijn om te horen dat dit ook gelukt is. Vertel het verder en wij zien u graag terug. Fijne dag!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Roelien Boonstra28-10-2018

Genoten van een paar dagen Utrecht

Heerlijk hotel! we waren hier maar één nacht, dus van de faciliteiten hebben wij door tijdgebrek geen gebruik van gemaakt. Het is een aanrader. Bed was prima, en alles netjes en schoon. Je kunt lopend naar de stad, de auto kan voor inchecktijd al geparkeerd worden. Ook bieden ze voor de gasten een pendeldienst aan naar het centrum. Het personeel denkt fijn mee en hebben goede tips voor hun gasten. Als wij Utrecht nog een keer bezoeken zal dit onze verblijfplaats worden!

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte Roelien Boonstra,

Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons hotel dankzij het personeel, het lekkere bed en de netheid. Wij hopen dat een bezoek aan Utrecht weer snel op de planning staat. U bent meer dan welkom in ons mooie hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018

15 tips over Hotel Mitland

• nicky goris, 06-02-2012

Zeker de zeetong eten! Is in één woord geweldig!

• Marlis, 06-03-2014

Voor openbaar vervoer bushalte Veemarkt aanbevelen, is veel dichter bij hotel.

• sanderpieters50, 25-11-2013

Probeer niet hoe de high-tech minibar werkt... Voor je t weet zit je met een blikje fris waar je niet op zit te wachten ;)

1 vraag over Hotel Mitland

• g, 05-03-2017

bus

is de bushalte dchtbij en wat zijn de koste van een kaartje?

Hotel Mitland info

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald