Hotel Little Siam **

Hotel Little Siam

Matig

Weer vandaag7°-4°

4 reviews over Hotel Little Siam in het Nederlands

Het hotel ligt ver van het centrum en is niet al te gemakkelijk te vinden. De trap naar de kamers toe is erg nauw en gammel. Het restaurant en de trappenhal stinken naar vet en olie.

Er is GEEN thais ontbijt en ook het normale ontbijt stelt niet veel voor. Daarnaast moet je er veel te vroeg je bed voor uit, (7-9) en is het amper de moeite waard.

Er is GEEN internet verbinding. Dit is er alleen als je een laptopje meeneemt met bluetooth, maar daarmee heb je overal internet verbinding.

Daarnaast is de service er niet goed en spreekt geen/weinig nederlands. De douche wordt naar verloop van tijd steeds kouder. Je krijgt € 150 boete indien je het rookalarm laat afgaan. Maar dit kan ook gebeuren door de stoom van de slecht afgesloten douches. De prijs kwaliteit verhouding is ook slecht.

Kortom alleen doen als er geen ander degelijk hotel beschikbaar is.

Ligt ongeveer 1

Leon, 31-7-2006

Ligt ongeveer 1.5 km van het centrum.

Er was ook nog plek om gratis te parkeren.

Op de gang stinkt het, maar in de kamer gelukkig niet. Kamer was schoon.

Hadden kleine kamer, maar kost ook maar 45 voor 2 personen.

we hebben er niet gegeten waren te laat op.

Algemene indruk is dat het voor die prijs en ligging helemaal niet slecht is voor enkele dagen.

Koude kamer tot half 10 in de avond

Jan van Drunen, 19-10-2005

Koude kamer tot half 10 in de avond. We hebben tot die tijd onder de dekens gelegen. Steeds werd er verwezen naar de manager, die iedere keer over een half uur zou kome, maar die kwam steeds later en wij kregen het steeds kouder. Ook handdoeken waren niet geregeld, terwijl we van te voren hadden geboekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Little Siam voor je op een rij gezet:

een van de goedkoopste hotels in Utrecht

B.J, 5-6-2005

een van de goedkoopste hotels in Utrecht. dicht bij centrum. de kamers zijn heel erg klein en simpel. wij hadden een kleine 2 persoons kamer. zonder wc en douche. prijs 45 euro in totaal voor 2 personen icl. ontbijt(die was overigens zeer matig)

voor de rest niet te veel van verwachten, maar toch wel goed te doen voor zo'n lage prijs

We hebben een aantal aanbieders voor Little Siam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Little Siam in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Little Siam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Little Siam scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.