Hotel Ibis Utrecht

17 reviews over Hotel Ibis Utrecht

• 2019
    10Han Olde Agterhuis14-12-2019

Perfect hotel

Prima hotel met gratis parkeren overdekt zeer vriendelijk personeel en prijs kwaliteit uitstekend en uitstekend gelegen binnen 10 min hartje Utrecht

Gereisd met partner in december 2019

• Oude reviews

8ien lejeune30-06-2017

zeer zeker weer terug

Goed bereikbaar met openbaar vervoer bus stopt vlak voor de deur. Klein restaurant waar je toch wel ff wat geduld moet hebben. Gezellig hoekje waar je iets kunt drinken. Kamers zijn ruim voldoende. Ontbijt prima. Personeel vriendelijk.

Alleen gereisd in november 2016

• 7Connie29-09-2015

Goed hotel

Het hotel was schoon en netjes.. De bedden was uitstekend. Personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en netjes. Omgeving en uitzicht was goed, geen last van de weg gehad. We hadden kamernummer 127. De locatie van het hotel was goed. De prijs was matig voor het geld wat je ervoor betaald. Het hotel heeft een restaurant maar daar geen gebruik van gemaakt. De kamers waren netjes en schoon. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Ronald21-09-2014

Heerlijk wat een service!!

We kwamen aan en het was een en al vriendelijkheid, we dronken eerst een koffie en ze kwamen gelijk met water voor de honden. In het bijzonder willen we Diek bedanken, hij staat voor het bedrijf, vriendelijkheid, service opmerkzaamheid met andere woorden energie,passie en plezier is zijn motivatie om te werken bij Ibis hotel in Utrecht. Heerlijke bedden (oke tis niet zo groot) maar prima geslapen en 24 uur lang is er een (beperkte) keuken open! Ook hebben we savond gegeten bij Ibis het was top!! We komen terug!!!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Tasco03-03-2013

Goed overnachten in Utrecht

Eén nachtje geslapen. Ibis zoals ik gewend ben. Vriendelijk personeel, kamer niet bepaald groot en basic maar prima geslapen. Goed ontbijt. Het is even 10 minuutjes fietsen of sneltram vanaf CS. Met de auto is het ook goed te bereiken.

Alleen gereisd in maart 2013

• 9andré04-11-2012

Goed gelegen kort bij Centrum

Mooie kamer ( nr101) met parket ( enkel tapijten nog in de gang ) Ontbijt voldoende ( mag wel iets meer zijn voor 14€ pp ) Gratis parkeerplaats en nu ook snel met tram en/of bus tot in centrum personeel héél vriendelijk .

Gereisd met partner in november 2012

• 7Paul31-08-2012

Aardig hotel

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel geboekt voor 1 nacht en alleen ontbijt genuttigd. Ontbijt was prima, mis wel de verse jus. Bedden beetje matig en de kamer vrij klein. Ligging is buiten het centrum, maar je bent vrij snel met de bus in het centrum.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7elise09-08-2012

Prima voor een nacht

Het hotel heeft een goede ligging. De kamers zijn wat klein maar alles zit erin, verder schoon en netjes. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit was verder prima. Het is niet heel uitgebreid maar voor iedereen wel iets te kiezen. Personeel verder vriendelijk. Het hotel is wel ingericht voor zakelijke gasten.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0mikevankempen10-10-2011

Nooit meer

Het Ibis hotel in Utrecht ligt op een zeer goede plek, Maar daar is het dan ook mee gezegd.

Het eten was ronduit slecht, we hadden een Giros dagschotel, waar je tanden bijna van braken, zo hard was het gebakken.

Na melding aan de ober was zijn reactie => dat is vervelend.

De bedden zijn hard, en we hebben slecht geslapen.

Ook hadden we meerdere kamers gereserveerd welke gewoon aan andere mensen waren gegeven, ondanks dat we een schriftelijke bevestiging hadden gekregen.

Het was gewoon ronduit slecht, zelfs na melding van al deze zaken hebben ze niet eens sorry gezegd, of korting aangeboden, een slechtere service bestaat niet.

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 8Guy09-10-2011

Zeker terug indien in Utrecht

Prijs-kwaliteit zeer behoorlijk! Vriendelijk personeel, ligging OK, kamer zeer net en ontbijt excellent!

Gereisd met partner in oktober 2011

0 tips over Hotel Ibis Utrecht

0 vragen over Hotel Ibis Utrecht

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats