Hotel Ibis Utrecht

15 reviews over Hotel Ibis Utrecht in het Nederlands

zeer zeker weer terug

ien lejeune
30-6-2017

Goed bereikbaar met openbaar vervoer bus stopt vlak voor de deur. Klein restaurant waar je toch wel ff wat geduld moet hebben. Gezellig hoekje waar je iets kunt drinken. Kamers zijn ruim voldoende. Ontbijt prima. Personeel vriendelijk.

Goed hotel

Connie
29-9-2015

Het hotel was schoon en netjes.. De bedden was uitstekend. Personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en netjes. Omgeving en uitzicht was goed, geen last van de weg gehad. We hadden kamernummer 127. De locatie van het hotel was goed. De prijs was matig voor het geld wat je ervoor betaald. Het hotel heeft een restaurant maar daar geen gebruik van gemaakt. De kamers waren netjes en schoon. Zeker een aanrader.

Heerlijk wat een service!!

Ronald
21-9-2014

We kwamen aan en het was een en al vriendelijkheid, we dronken eerst een koffie en ze kwamen gelijk met water voor de honden. In het bijzonder willen we Diek bedanken, hij staat voor het bedrijf, vriendelijkheid, service opmerkzaamheid met andere woorden energie,passie en plezier is zijn motivatie om te werken bij Ibis hotel in Utrecht. Heerlijke bedden (oke tis niet zo groot) maar prima geslapen en 24 uur lang is er een (beperkte) keuken open! Ook hebben we savond gegeten bij Ibis het was top!! We komen terug!!!

Goed overnachten in Utrecht

Tasco
3-3-2013

Eén nachtje geslapen. Ibis zoals ik gewend ben. Vriendelijk personeel, kamer niet bepaald groot en basic maar prima geslapen.

Goed ontbijt.

Het is even 10 minuutjes fietsen of sneltram vanaf CS. Met de auto is het ook goed te bereiken.

Goed gelegen kort bij Centrum

andré
4-11-2012

Mooie kamer ( nr101) met parket ( enkel tapijten nog in de gang )

Ontbijt voldoende ( mag wel iets meer zijn voor 14€ pp )

Gratis parkeerplaats en nu ook snel met tram en/of bus tot in centrum

personeel héél vriendelijk .

Aardig hotel

Paul
31-8-2012

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel geboekt voor 1 nacht en alleen ontbijt genuttigd. Ontbijt was prima, mis wel de verse jus. Bedden beetje matig en de kamer vrij klein. Ligging is buiten het centrum, maar je bent vrij snel met de bus in het centrum.

Prima voor een nacht

elise
9-8-2012

Het hotel heeft een goede ligging. De kamers zijn wat klein maar alles zit erin, verder schoon en netjes. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit was verder prima. Het is niet heel uitgebreid maar voor iedereen wel iets te kiezen. Personeel verder vriendelijk. Het hotel is wel ingericht voor zakelijke gasten.

Nooit meer

mikevankempen
10-10-2011

Het Ibis hotel in Utrecht ligt op een zeer goede plek,

Maar daar is het dan ook mee gezegd.

Het eten was ronduit slecht, we hadden een Giros dagschotel, waar je tanden bijna van braken, zo hard was het gebakken.

Na melding aan de ober was zijn reactie => dat is vervelend.

De bedden zijn hard, en we hebben slecht geslapen.

Ook hadden we meerdere kamers gereserveerd welke gewoon aan andere mensen waren gegeven, ondanks dat we een schriftelijke bevestiging hadden gekregen.

Het was gewoon ronduit slecht, zelfs na melding van al deze zaken hebben ze niet eens sorry gezegd, of korting aangeboden, een slechtere service bestaat niet.

Zeker terug indien in Utrecht

Guy
9-10-2011

Prijs-kwaliteit zeer behoorlijk! Vriendelijk personeel, ligging OK, kamer zeer net en ontbijt excellent!

nooit, nooit meer!!

G. Wagemakers
13-2-2011

Schone kamer, het enige positieve. Veel te harde bedden, zeer kleine kamer voor 2 personen, geen kast maar een super smal hanggedeelte voor je kleren en een paar plankjes. Kleine badkamer, zeer smalle douche met wisselend warm water. Eten slecht, behalve op vrijdag, nieuwe kok, nieuwe leverancier!! Maar het meest bedroevend was het personeel, Onprofessioneel, Onbeleefd, Hooghartig, Onbekwaam en hebben van het woord Service nog NOOIT gehoord, op 2 jongemannen na.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.