Appartement Hotel26

5 reviews over Appartement Hotel26 in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Top

Hanny van der Heijde, 20-9-2013

Door de ligging aan de werf ils een verblijf in dit app een echte belevenis.Het app is leuk ingericht .

De ontvangst is leuk ik voelde me meteen thuis.

Wat een fantastische plek!

Ad en Riet Bakker, 11-11-2011

Wij waren 2 nachten te gast in Hotel Nieuwegracht. Prima en apart, rustig en toch midden in het centrum van Utrecht. Mooie, nette kamer. Gewoon af. Doen!

Mooie kamer en ligging

bart en annemiek, 25-8-2011

Wij 1 overnachting gehad in 'Hotel de nieuwe gracht' en hebben een super verblijf gehad. Utrecht is een erg leuke en gezellige stad waar genoeg te zien en te doen is.

De kamer waarin wij hebben verbleven heeft een eigen ingang met een waanzinnig uitzicht op de gracht. Hier komen geregeld bootjes langs wat een leuke ervaring was. 'Willem' de eigenaar is een aardige man die erg flexibel is qua inchecken en uitchecken. Kamer was zeer schoon. Kortom een leuk verblijf gehad en komen zeker nog een keertje terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel26 voor je op een rij gezet:

Pittoresk hotel aan het water

GJdH, 1-8-2011

De nacht voor mijn bruiloft heb ik hier met 2 vriendinnen geslapen. De service is heel goed: er kon zomaar een extra matras geregeld worden aangezien we met z'n 3en waren. Daarnaast heb je veel privacy omdat de hotelkamer een eigen ingang heeft, direct aan het water. 's Avonds is het heerlijk stil, hoewel je echt in hartje centrum zit. 's Morgens wordt je gewekt door de klokken van de Domtoren.

Ook de kamer zelf is bijzonder mooi ingericht. Superzachte vloerbedekking, een goed bed en een heerlijk ligbad. Kortom: een absolute aanrader!

Fantastische plek

Anette, 18-7-2011

We hebben 2 erg leuke dagen gehad aan de Nieuwegracht. Elke avond gezellig samen met mijn man een glaasje wijn gedronken aan de gracht. Het is wonderbaarlijk hoe rustig het er is, terwijl je toch midden in de stad zit.

Aanrader voor een stedentripje Utrecht!

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel26 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hotel26 in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hotel26 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hotel26 scoort een 9.17 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: