Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp

Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorpsterstersterster

9.1Fenomenaal

Nederland, Utrecht, Utrecht

Op vakantie geweest naar Holiday Inn Express Utrecht Papendorp?

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Utrecht Papendorp voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp

• 2019
    7Fam. Wils06-11-2019

Helaas een mindere ervaring, maar voldoende

Het is een zakenhotel in een kantooromgeving vlakbij de A2 en A12. Modern en netjes, maar functioneel. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. Roerei en bacon ontbreken. Het brood zelf is wel erg lekker en vers. Parkeren is onder het hotel en heel acceptabel geprijsd. Het tweepersoonsbed is niet berekend op de wat langere en bredere mens.

Het hotel en het verblijf zou een hoog cijfer hebben gehad, ware het niet dat er problemen met de verwarming waren die de temperatuur in de kamer boven de 27 graden lieten stijgen. Dit is uiteindelijk aangepakt door een mindervaliden kamer aan te bieden naast de receptie/bar. Helaas was er een grote groep gasten die tot ver na 01.30 voor geluidsoverlast in de bar en in de gangen zorgde, zonder dat daar wat aangedaan werd. De combinatie met een stenen vloer en hakken is ook geen goede combinatie bij het opzetten van het ontbijt om 06.00 uur.

Gereisd met partner in november 2019

• 10De vries26-08-2019

Goed zakenhotel

Mooi nieuw hotel. Kamers en badkamer is comfortabel. Lobby oogt niet uitnodigend maar het personeel is heel vriendelijk, Selina heeft mij aan de bar geholpen. Van zondag tot donderdag is er een restaurant voor diner geopend. Het is geen uitgebreide kaart maar voor mij goed. Ik heb begrepen dat je ook online eten mag bestellen mocht er niets tussen zitten. (Lunch is trouwens alleen pizza en tosti's ) Ontbijt is goed. Van alles en nog wat aanwezig. Dank je wel Jolanda voor de gezelligheid in de ochtend.

Zakelijk gereisd in augustus 2019

• 10Hartmunt26-07-2019

Super!

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste, Selina. ik had namelijk een eenpersoonskamer geboekt maar kreeg een kamer met twee losse bedden. Toen ik dit melde bij haar heeft ze haar best gedaan dit alsnog om te zetten naar een kamer met 1 bed. De kamer is erg ruim en schoon. Het hele hotel ziet er nog als nieuw uit. Er is ook een restaurant waar je van een kleine kaart kan bestellen. Ondanks dat het een kleine kaart is is er genoeg keuze. De chef kwam zelf het eten aan de tafel brengen wat ik erg leuk vond. Parkeren kan onder het hotel en kost maar 6,75 euro per nacht. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar genoeg keuze en is inclusief. Ook bij het ontbijt was de dame erg vriendelijk en behulpzaam.

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    10Karel28-11-2018

Geweldig

Vriendelijk persone, goede kamer en een prima ontbijt

Gereisd met partner in november 2018

• 9Naomi24-11-2018

Goede bedden en een geweldig ontbijt

Ligt centraal bij de snelweg

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

7Jmlk27-12-2017

Goed hotel gelegen buiten centrum Utrecht

Hotel goed bereikbaar met auto (aanbevolen) maar ook bushalte op 5 minuten loop afstand (halte: Papendorp Noord). Gratis parkeren onder hotel. Hotel ligt te midden van kantoor landschap, hetgeen betekent: er zijn geen restaurants, winkels of cafe's. Advies om kamer met twee separate bedden te reserveren aangezien het double bed er smal is, alsmede het dekbed te klein. Geen minibar, kast of safe op de kamer. Sanitair (douche) is goed en schoon. Ontbijt redelijk maar bedenk dat dit type hotel een gunstiger prijsstelling heeft dan veel andere hotels. Personeel vriendelijk. Wifi werkt goed (gratis).

Gereisd met partner in december 2017

• 10Pascal Debouver25-12-2017

Top Hotel.

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Wat onze kerstavond het mooist maakte hebben wij te danken aan jullie werknemer Sam die van dienst was. Veel gelachen en willen we hem daarvoor bedanken. Doet zijn werk heel goed en weet van wanten om met klanten positief om te gaan. RESPECT beste Sam. Groeten van tevreden klanten.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10penrod6723-09-2017

topper dit hotel

zeer vriendelijk ontvangst.zowel de hotelkamer en badkamer erg mooi en schoon .zeer goede bedden en hoofdkussens.een goed ontbijt in een mooi gezellig modern restaurant.goede ontvangst wifi.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Ive Triest29-06-2015

De moeite waard

Overnacht ivm citytrip en fietsen in en rond Utrecht : de moeite waard! - goede prijs/kwaliteitsverhouding - 5 km van het centrum (dus rustig....) - 'leuke' nieuwe kamers - goede douche - lekker ontbijt - Prachtige service met oa mogelijkheid fietsen binnen plaatsen (in de vergaderruimte...) , ontbijtpakketje, douchemogelijkheid (na het uitchecken...).Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8JB01-05-2015

Prima voor zakelijke overnachting

Prima hotel voor een overnachting op doorreis of vanwege zakelijke afspraken op Papendorp. De kamers zijn eenvoudig maar voorzien van alle basis benodigdheden. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt compleet en vers. Kortom, een prima hotel voor een zakelijke overnachting!

Zakelijk gereisd in maart 2015

1 tip over Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp

• Herman, 04-01-2015

Spoorwegmuseum Utrecht. Bezoek Amsterdam. Parkeer dan P en R.

0 vragen over Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp

Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen