MotelWeer vandaag26°6°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Utrecht Papendorp voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp in het Nederlands

Geweldig

Karel,
28-11-2018

Vriendelijk persone, goede kamer en een prima ontbijt

Gereisd met partner in november 2018

Goede bedden en een geweldig ontbijt

Naomi,
24-11-2018

Ligt centraal bij de snelweg

Gereisd met partner in november 2018

Goed hotel gelegen buiten centrum Utrecht

Jmlk,
27-12-2017

Hotel goed bereikbaar met auto (aanbevolen) maar ook bushalte op 5 minuten loop afstand (halte: Papendorp Noord). Gratis parkeren onder hotel. Hotel ligt te midden van kantoor landschap, hetgeen betekent: er zijn geen restaurants, winkels of cafe's. Advies om kamer met twee separate bedden te reserveren aangezien het double bed er smal is, alsmede het dekbed te klein. Geen minibar, kast of safe op de kamer. Sanitair (douche) is goed en schoon. Ontbijt redelijk maar bedenk dat dit type hotel een gunstiger prijsstelling heeft dan veel andere hotels. Personeel vriendelijk. Wifi werkt goed (gratis).

Gereisd met partner in december 2017

Top Hotel.

Pascal Debouver,
25-12-2017

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Wat onze kerstavond het mooist maakte hebben wij te danken aan jullie werknemer Sam die van dienst was. Veel gelachen en willen we hem daarvoor bedanken. Doet zijn werk heel goed en weet van wanten om met klanten positief om te gaan. RESPECT beste Sam. Groeten van tevreden klanten.

Gereisd met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

topper dit hotel

penrod67,
23-9-2017

zeer vriendelijk ontvangst.zowel de hotelkamer en badkamer erg mooi en schoon .zeer goede bedden en hoofdkussens.een goed ontbijt in een mooi gezellig modern restaurant.goede ontvangst wifi.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De moeite waard

Ive Triest
29-6-2015

Overnacht ivm citytrip en fietsen in en rond Utrecht : de moeite waard! - goede prijs/kwaliteitsverhouding - 5 km van het centrum (dus rustig....) - 'leuke' nieuwe kamers - goede douche - lekker ontbijt - Prachtige service met oa mogelijkheid fietsen binnen plaatsen (in de vergaderruimte...) , ontbijtpakketje, douchemogelijkheid (na het uitchecken...).Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel voor een overnachting op doorreis of vanwege zakelijke afspraken op Papendorp. De kamers zijn eenvoudig maar voorzien van alle basis benodigdheden. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt compleet en vers. Kortom, een prima hotel voor een zakelijke overnachting!

Gereisd zakelijk in maart 2015

Hebben hier tweemaal overnacht Mooi centraal gelegen t.o.v. Amsterdam. ( Ziggodome 32 km ) Kamer heeft een luxe uitstraling en goede bedden. Schoon, aardig personeel, geweldige dikke handdoeken, heerlijke douche en fijn ontbijt.

Gereisd met partner in december 2014
Daphne Stienstra, Frontoffice Supervisor, 5-2-2015

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben zeer blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Dank u wel voor uw review via Zoover betreft het Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Daphne Stienstra

Aanrader

Chantal Schuren
18-8-2014

Goed hotel als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving. Mooie kamer, prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2014
Daphne Stienstra, Frontoffice Supervisor, 24-8-2014

Geachte Chantal_VD,

Hartelijk dank voor uw reactie over het Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp op Zoover.nl

Ik ben zeer blij te lezen dat u het continentaal ontbijt goed vond.

Graag verwelkomen wij u nogmaals in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Daphne Stienstra

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Utrecht Papendorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.