Het Nederlands Spoorwegmuseum

Het Nederlands Spoorwegmuseum

7Goed

• 9.12-01-2013

Zo leuk

Hier gaan we een paar keer per jaar met onze kinderen van 3,4 en 6 naar toe. Altijd willen ze 'terug in de tijd', een voorstelling zien en in het treintje buiten. In de vakanties is het wel erg druk, maar dan zijner extra activiteiten zoals schminken, knutselen etc. Overal staan picknicktafels, als je wilt, de eigen bammetjes mee.

december 2012

• 9a.brigande03-10-2014

prachtig museum, super voor oud en jong

mooi en groot museum, geweldig voor oud en jong

september 2014

• 9bartenanita13-06-2011

Leuk museum voor kinderen

Een dagje Spoorwegmuseum is een dag terug in de tijd. Binnenkomen in de mooie gerestaureerde hal met spannende koffers en de koninklijke wachtkamer en daarna over het spoor richting de treinen. Verschillende werelden, allemaal in een andere tijd en met een eigenzinnige decor. Leuk voor jong en oud. En terwijl de ouders een kopje koffie drinken in het restaurant kunnen de kinderen zich heerlijk uitleven in de speeltuin met kindertrein.

juni 2011

• 8fam van Alphen16-12-2010

Heel leuk met jonge kinderen

Zijn hier in de kerstvakantie geweest en was zeer geslaagd en je kon toen ook schaatsen binnen.

december 2009

• 7M.griffioen09-09-2017

Slecht begin maar de kinderen vonden het geweldig

Het museum is erg leuk maar het parkeren bij het museum is een drama

juli 2017

• 8Frans14-01-2013

het oude stoom

Zeker met kinderen heel leuk. Voor alleen volwassenen of trein hobbyisten, mwah.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Cor10-07-2018

Valt tegen , weing beweging op de werkvloer

Het is een mooi opgezet museum over treinen. De attrakties zijn wel leuk. Alleen moeten alle treinen open en er moet een groot modelspoorbaan met grote treinen , net als vroeger in de voorste hal komen. Het is een beetje doods museum.

juli 2018

• 6Ria17-10-2017

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

De kinderen, 3 en 6 hebben zich vermaakt. Het was mooi weer en het treintje viel in de smaak. Jammer dat je niet naar binnen kon in de grote treinen. Ik vond het wel rommelig en niet zo overzichtelijk. 16 euro vind ik erg duur voor een kaartje, zeker voor een kind van zes. Te weinig uitleg op kinderniveau. Als je kind zich wilde laten schminken moest je daar nog apart voor betalen. Kortom, aardig museum, maar te prijzig.

oktober 2017

• 8sarasima21-06-2015

Doe vooral de vuurproef!

Best wel leuk, maar de vuurproef was great!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9fam. de Boer04-12-2016

Absolute aanrader met (kleine) kinderen.

Een mooie verzameling (oude) treinen in een passende omgeving direct aan het spoor met zeer diverse activiteiten en goed uiteengezet, aangevuld met mooie shows en leuke perronacts door acteurs. Ook voor meer spanning zijn er leuke dingen te ondernemen zoals 'stalen monsters'. Onze zoon van drie heeft zich er prima vermaakt. Ook buiten (bij droog weer) rijd er een kleine trein voor kinderen en kunnen kinderen zich buiten prima vermaken. Leuk om ook eens in het oude seinhuisje te gaan kijken. Voor de entreeprijs krijg je waar voor je geld (deel van de prijs voor onderhoud bestemd), maar de prijzen in het restaurant zijn echt overdreven hoog. (b.v: broodje kaas 5,50), volgende keer nemen we zelf iets mee. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij! Al met al een prima combinatie van museum en activiteiten en we komen zeker nog eens terug.

december 2016

10 van de 153 reviews gezien