Hotel Grand Hotel Karel V

Hotel Grand Hotel Karel V
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Karel V voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Grand Hotel Karel V in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Luxe in het cetrum van Utrecht

michael kiesenberg
23-7-2010

We hebben een overnachting gehad in het Grand Hotel Karel V en het was heerlijk.

We hadden een hele mooie kamer met een geweldig hemelbed.

Vanuit ons raam kijken we op de dom.

Het eten was erg goed en de bediening zeer vriendelijk.

Het hotel is via de achteruitgang direct gelegen in het cetrum van Utrecht.

De sauna is klein maar wij zaten er maar met z'n tweetjes dus groot genoeg net als het kleine zwembadje.

Verder is alles mooi en groot

Echt voor herhaling vatbaar en als je op de aanbiedingen let ook zeker het geld waard.

Prijs/kwaliteitverhouding klopt niet

jolleke59
8-6-2010

Wij hebben een "Bourgondische verwennerij" met overnachting cadeau gekregen voor ons huwelijk. Na het bezoeken van de website waren onze verwachtingen hoog.

Die zijn maar gedeeltelijk uitgekomen: de kamer was prima, het personeel okay en de ligging geweldig.

Ons vielen echter het 4-gangenmenu en ontbijt tegen.

Bij het 4-ganenmenu stond er alleen vis op het menu, bij navragen kon alleen bij het hoofdgerecht vlees worden geserveerd. De huisgemaakte mayonaise werd geserveerd toen we onze frietjes al op hadden...

Ontbijt: fruitsalade op, champagne op, scrambled eggs pas na een kwartier aangevuld, vers te snijden brood op, dit alles terwijl de ontbijtzaal nog vijf kwartier open zou zijn.

Verder: betalen voor Nederlandse zenders op de tv vinden wij "not done" in zo'n duur hotel.

Jammer, voor zo'n mooi gelegen hotel zijn dit gemiste kansen.

Voor herharling vatbaar

Marja en Oscar
7-6-2010

geboekt met een arrangement in combinatie met "De Smaak van Italië" in kasteel de Haar in Haarzuilens (klein half uurtje rijden vanaf het hotel).

Prettige kamer, goede bedden, ruime badkamer, heerlijk 3 gangen menu in de tuin gehad vlakbij de Brasserie want het was aangenaam weer, vriendelijk personeel (fijn om te zien dat ook jonge mensen nog heel goede manieren kunnen hebben) wellness erbij, parkeerplaats bij het hotel en inderdaad 5 minuten lopen naar het centrum van Utrecht maar toch rustige omgeving. Enige minpuntje vonden wij dat wij voor 2 coctails 25 euro!! moesten betalen en ze waren bovendien niet erg speciaal.

Het 3 gangenmenu, bijpassende wijnen uitgebreide koffie en tafelwater zaten inbegrepen bij het arrangement. Wij hadden een heel aangenaam weekend.

Super!!!!!!!!

Esther en Rik
27-5-2010

Super gelegen, super zijn de kamers, zeer kindvriendelijk, ons droomhotel, al vele keren enorm genoten!!!!!!!!!!!!!!!

Superieur 5 sterren hotel

Maarten
14-1-2010

Hier is aan alles gedacht en klopt echt alles en dus is dit heel mooie en op een fantastische plek gelegen hotel zijn (doordeweeks) hoge prijs meer dan waard :-)

Geweldig hotel op goede locatie

tbeckeringh
2-11-2009

Afgelopen weekend zijn we heerlijk verwend in dit hotel. Een zeer complete en ruime kamer (in de nieuwe vleugel). Deze lag echter op de begane grond, met openslaande deuren naar buiten. Dat was 's nachts wat minder, omdat onze buren besloten buiten te gaan roken en kletsen, terwijl wij wilden slapen. Dit was echter het enige minpunt. Wat een schitterend hotel, een kleine oase recht in de binnenstad van Utrecht!

super!

Droste
15-9-2009

Mooi hotel. Perfecte ligging (in het centrum). Mooie binnenplaats. Mooie tuin. Nette kamers. Schoon. Vriendelijk personeel.

Echt een aanrader! Wij komen hier zeker nog terug!

echt een aanrader voor een gezellig weekend

m. marcelissen
29-8-2009

Hotel is gelegen op een unieke lokatie. Kamers zijn zeer ruim, en voorzien van een zeer complete badkamer. Werkelijk niets op aan te merken. Als je de poort van het hotel uitloopt kom je al in de winkelstraat uit. Ontbijt was geweldig. Kom hiet zeker nog eens terug.

GEWELDIG

rappekapper
23-8-2009

Het kost wat meer dan een gemiddeld hotel, maar dat is het dan dubbel en dwars waard. Liever 1 keer hier eten dan 3 keer naar de chinees.

Kamers (wij hadden een deluxe, split-level kamer) zijn ruim en van alle gemakken voorzien. 2 flatscreens, prima bed, internet, ruime badkamer.

Personeel is zeer beleefd en attent. We waren eerst bang dat underdressed zouden zijn, maar overdreven net is niet nodig.

Wij komen zeker, als we weer gespaard hebben, terug.

Van harte aanbevolen!!

Judith
18-6-2009

We zouden een nacht in dit hotel verblijven maar toen we aankwamen en zagen hoe mooi het was, hebben we direct een nacht bijgeboekt.

Prachtige kamer, heel aardig personeel, geen opgeklopte of te sjieke sfeer. We voelden ons er erg prettig.

Het ontbijt was super, prachtige tuin en heerlijk dat je zo vanuit de rust rond het hotel de stad inloopt.

We kunnen dit hotel ieder van harte aanbevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Karel V in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Karel V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Karel V scoort een 8.28 uit 10 op basis van 76 reviews.