Hotel Grand Hotel Karel V

Hotel Grand Hotel Karel V
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Karel V voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Grand Hotel Karel V in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Grandheur

Jan en Christien
12-7-2011

Prachtig hotel in een verbouwd oud gebouw, het voormalige Militaire Gasthuis. Veel van de inrichting en uitstalling in de gangen herinnert nog aan dit feit.

Het hotel ligt vlakbij het centraal station.

Charme hotel en geweldige service!

Marieke
10-7-2011

Prachtig hotel op een mooie locatie. Erg romantisch!

Gewoon uitstekend

Wim
13-6-2011

Twee keer een arrangement hier genomen. Een keer voor Karel V en een keer voor de brasserie en beide keren was het geweldig!

Statig gegeten

Anoniem
27-4-2011

Bij Karel V heb ik het een groepje gegeten in zowel het restaurant als de brasserie. Beiden waren heerlijk, perfect verzorgd, goede timing, attente bediening en fijne sfeer. Hoewel het restaurant naar mijn smaak wat minder stijfjes & statig mag, heeft de brasserie juist een warme sfeer. Voor elk wat wils.

Geweldig, ***** zeker waard!

J. Theelen
6-4-2011

Van 1 april t/m 3 april daar geweest. Alles was goed. De kamers ruim met grote badkamer. Mooie LCD tv aan de uur met prima beeld. Op de gang kon je fruit pakken.

Personeel was attent, had kennis van zaken en deed alles om het verblijf perfect te maken.

Het eten was ook helemaal goed. Die Michelin ster is op z'n plaats.

5 sterren ambiance nu het personeel nog

evert versluis
3-3-2011

Het een dag van te voren aanvragen van een fles champagne als verrassing blijkt toch iets te veel te vragen van het personeel. Drie telefoontjes en een uur later wordt het geregeld.. (meest genante vraag van de receptie 'weet u wel hoe duur zo'n fles champagne is?) ... resultaat weg verrassing.

TV met erg veel sneeuw op het scherm... Internetverbinding werkte helaas niet...

He tevaluatierapport levert wel een reactieop van het hotel.. maar verder dan een plichtmatig excuus komt het niet. Ook het afhandelen van een klacht verdient geen 5 sterren

Nogmaals een fraaie ambiance, mooie kamers... maar de service moet echt beter.

Prachtig hotel in nostalgische sfeer. Mooie kamers met de grandeur van vroeger. Uitstekende restaurants die uitmunten door de fantastische wijnen. De ligging van het hotel kan niet beter: dicht bij het station en tegen (of eigenlijk) in het centrum van de stad. Nadeel: als je met de auto komt betaal je veel parkeergeld op het terrein van het hotel of in een van de parkeergarages die Utrecht-centrum rijk is. En wat het hotel en de restaurants betreft: alles prima, maar let op je portemonnaie, want de prijzen zijn niet die van vandaag maar die van morgen. Hoog dus.

Grandioos en aan te bevelen!

Henriette
5-1-2011

Een hotel dat zijn 5 sterren zeker waard is! Een gastvrij ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Wel chique, maar op een ontspannen en vrolijke wijze!

Je voelt je helemaal op je gemak, ook als je geen mantelpakje aan hebt!!

De kamers zijn ruim, schoon en het is gewoon genieten hier!

Het ontbijt in de grote (bal)zaal was uitstekend verzorgd!

Kortom; een prima hotel, zeker aan te bevelen!

oase midden in Utrecht

H&M
12-12-2010

heel mooi hotel; ontvangst vriendelijk en efficient, kamer is prachtig ( verwarming werkt niet optimaal ), heerlijke bedden , barkeeper vriendelijk, ontbijt uitgebreid en vers; ook hier uiterst vriendelijk personeel. Kortom: een aanrader !

Heerlijk hotel!

Jaap
18-11-2010

Prima kamers, beetje warm en lastig op juiste temperatuur te brengen. Ontbijt erg goed (wel duur 25,-) evenals service. Parkeren kost 15,- per dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Karel V in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Karel V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Karel V scoort een 8.28 uit 10 op basis van 76 reviews.