Hotel Grand Hotel Karel V

Hotel Grand Hotel Karel V
8,3

3 tips over Hotel Grand Hotel Karel V

Marion, 22-9-2013

Beklim de dom toren, leuk uitje met prachtig uitzicht, moet je wel van te voren even reserveren via de VVV.

Als je buiten het hotel wil eten is restaurant Grand Cafe Carre (zit op 2 min lopen) een aanrader, goede prijzen, leuke kaart en heerlijk eten!

Susan Peek, 8-5-2013
De tip? Alle musea in Utrecht gaan bezichtigen... dan ben je moe en wil je even op de kamer uitrusten.... en daarna gewoon bij het restaurant van Hotel Grand Karel V Culinair genieten van verfijnde gerechten en mooie wijnen!
ad, 12-1-2013
in de weekends kunnen de prijzen beduidend lager liggen en kregen we zelfs een Upgrade gratis.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Karel V voor je op een rij gezet:

Kras
Kras