Prachtig pand, smaakvolle inrichting

Review geschreven door Anoniem

Prachtig pand, smaakvolle inrichting

Anoniem
1-2-2016

Kerstarrangement geboekt. Prima ontvangst en ziet pand ziet er mooi uit. De kamers zijn smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Helaas niet in geslaagd om radiozenders te krijgen, maar dat was niet onoverkomelijk. Het diner gebruikt in Goeie Louisa: heerlijk gegeten met veelal smakelijke wijnen erbij. Wat betreft de akoestiek niet optimaal en je zit redelijk dichtbij je buur-tafel. 's Ochtends enig overlast van rennende kinderen in een andere kamer, maar verder prima verblijf gehad. Het hotel ligt erg centraal gelegen, dus perfect voor een dagje winkelen, avond uit of culturele trip naar Utrecht. Bijna alles is op loopafstand.