Hotel Grand Hotel Karel V

KinderhotelWeer vandaag28°14°
Hotel Grand Hotel Karel V
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Karel V voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Grand Hotel Karel V in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer compleet en prettig hotel!

Mike Koenekoop, 17-7-2017

Buitengewoon prettig hotel in het centrum van Utrecht. Zeer bekwaam, attent en beleefd personeel. Wij hadden een mooie, deftige en schone (superior) kamer met allure. Mooi historisch pand. Op diverse plekken in het hotel kan je iets teruglezen over de geschiedenis van het pand. Mooie, goed onderhouden tuinen met eeuwenoude bomen. Overdadig en heerlijk ontbijt met verse producten en ruime keuze. Heerlijk weekend gehad!

Onzetten mooi, groot en luxe hotel. Aanrader!

PHJ Soethout, 31-12-2016

Goede parkeergelegenheid, geweldig ontbijt.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de jongeren.

Minibar en roomservice zijn wel extreem duur.

Teleurstelling

P., 21-11-2016

Samen met vrienden ( 2 koppels) weekendje Utrecht. Zoals vaker kamer bij Karel V geboekt, wegens centrale ligging en parkeermogelijkheid.

Er van uit gaande dat hotel met zoveel sterren, wel kamers goed poetst, dit bij binnenkomst niet echt gecheckt. Beter wel gedaan. 's Nachts in glassplinter getrapt. Gelukkig hadden vrienden in kamer naast ons voldoende pleisters bij.

's Morgens nog enkele splinters zien liggen. Dit gemeld aan de receptie de volgende ochtend. Kreeg je te horen dat ze dat wel 's nachts hadden kunnen oplossen. Had ik gewoon langs moeten komen bij receptie (ander gebouw en met bloedende voet (!?!). Eventueel had ik ook kunnen bellen naar receptie.

Nb : Bij inchecken kregen we ook 2 kamersleutels (pasjes) waarvan 1 het niet deed.

Deze keer teleurstellende dus.

Mooi, maar prijzig hotel

Nicwin, 8-8-2016

Geweldige ligging, maar wel wat duur...

Prachtig pand, smaakvolle inrichting

Anoniem, 1-2-2016

Kerstarrangement geboekt. Prima ontvangst en ziet pand ziet er mooi uit. De kamers zijn smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Helaas niet in geslaagd om radiozenders te krijgen, maar dat was niet onoverkomelijk. Het diner gebruikt in Goeie Louisa: heerlijk gegeten met veelal smakelijke wijnen erbij. Wat betreft de akoestiek niet optimaal en je zit redelijk dichtbij je buur-tafel. 's Ochtends enig overlast van rennende kinderen in een andere kamer, maar verder prima verblijf gehad. Het hotel ligt erg centraal gelegen, dus perfect voor een dagje winkelen, avond uit of culturele trip naar Utrecht. Bijna alles is op loopafstand.

Vergane glorie

Saartje, 9-6-2015

Luxe kamers zijn echt aan een update toe. Douche erg klein en slap straaltje. Verf laat los van de wanden en tijdens ons verblijf hing er een rioollucht in de badkamer.

Ontbijt was duur en bij een laat ontbijt was bijna alles op.

Vieze onderbroek in kamer (niet van ons)

Annelies, 8-6-2015

Bij het pakken van een badjas van de plank viel er een zeer vieze onderbroek naar beneden. Dit terwijl wij voor meer dan 250 euro een kamer voor 1 nacht hadden geboekt in dit hotel. Blijkbaar worden de badjassen niet vervangen. Te vies voor woorden.

Bij de receptie werd niet gereageerd op deze klacht en ook de directie houdt zich stil na een eerste reactie. Al met al er wordt niet goed schoongemaakt en er wordt geen actie ondernomen indien dit opgemerkt wordt.

Mooi hotel met prachtige ligging

leon brull, 20-12-2014

Mooi hotel dat alle rust geeft en toch aan het centrum van Utrecht gelegen is. Voor de 2e keer geweest en heb wel een verschil in standaard kamer gehad. Daar waar we de eerste keer van een prachtige kamer met alle luxe van een geweldige badkamer hebben genoten, hadden we nu nog steeds een mooie iets kleinere kamer met een sterk verouderde badkamer. Waarin heerlijk ontspannen douche niet mogelijk was. Verder alles top, zeker het heerlijke uitgebreide ontbijt met zeer vriendelijk personeel.

Dit is echt genieten.

Ruben, 4-5-2014

Vanaf het moment dat je de prive parkeerplaats oprijdt voel je je al een VIP. Behulpzaam worden je koffers uit je auto gehaald en voor je meegenomen naar de receptie. Daar zijn de dames super correct en laten je welkom voelen. De split level kamer is ruim, klassiek en geeft het echte 5sterren gevoel. Het ontbijt, tja het ontbijt... Daar is maar 1 woord voor, geweldig. Alles even divers en heerlijk. We komen graag nog eens om verwend te worden.

Prachtig hotel!

cso, 16-1-2014

Prachtig hotel aan de rand van Utrecht. Erg mooie kamers en omgeving (tuin).

Ontbijt is het enige waar ik gebruik van heb gemaakt wat de horeca betreft; dit was zeer goed en geeft vertrouwen voor de rest!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Karel V in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Karel V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Karel V scoort een 8.28 uit 10 op basis van 76 reviews.