Géén boekingskosten
/Nederland/Utrecht/Utrecht/Hotels Utrecht/Hotel Grand Hotel Karel V

Grand Hotel Karel V

NederlandUtrechtUtrecht

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Hotel Karel V voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 73 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 73 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Grand Hotel Karel V

• 6Teun van Os06-02-2022

Mooie locatie maar verouderd hotel.

Locatie van hotel is erg goed en het is er ook erg rustig. Sanitair kan wel een update naar de huidige moderne standaarden gebruiken. De bedden zijn niet geweldig, erg smal en erg slappe matrassen. Bovendien erg warm op de kamer ondanks airco. Er wordt geadverteerd met 5 sterren, maar ik heb dat door deze punten niet als zodanig ervaren.

• 9Linda04-08-2018

Zeer aanbevelenswaardig en zeker voor herhaling va

Uitmuntende service, zeer vriendelijke bediening. Een vraag bij de roomservice voor een samengestelde maaltijd die niet op het menu stond was geen enkel probleem en er werden zelfs geen extra kosten voor in rekening gebracht. De ligging was ook uitstekend om van daaruit uitstapjes te doen. Echt perfect.

• 8Mike Koenekoop17-07-2017

Zeer compleet en prettig hotel!

Buitengewoon prettig hotel in het centrum van Utrecht. Zeer bekwaam, attent en beleefd personeel. Wij hadden een mooie, deftige en schone (superior) kamer met allure. Mooi historisch pand. Op diverse plekken in het hotel kan je iets teruglezen over de geschiedenis van het pand. Mooie, goed onderhouden tuinen met eeuwenoude bomen. Overdadig en heerlijk ontbijt met verse producten en ruime keuze. Heerlijk weekend gehad!

• 8PHJ Soethout31-12-2016

Onzetten mooi, groot en luxe hotel. Aanrader!

Goede parkeergelegenheid, geweldig ontbijt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de jongeren. Minibar en roomservice zijn wel extreem duur.

• 6P.21-11-2016

Teleurstelling

Samen met vrienden ( 2 koppels) weekendje Utrecht. Zoals vaker kamer bij Karel V geboekt, wegens centrale ligging en parkeermogelijkheid. Er van uit gaande dat hotel met zoveel sterren, wel kamers goed poetst, dit bij binnenkomst niet echt gecheckt. Beter wel gedaan. 's Nachts in glassplinter getrapt. Gelukkig hadden vrienden in kamer naast ons voldoende pleisters bij. 's Morgens nog enkele splinters zien liggen. Dit gemeld aan de receptie de volgende ochtend. Kreeg je te horen dat ze dat wel 's nachts hadden kunnen oplossen. Had ik gewoon langs moeten komen bij receptie (ander gebouw en met bloedende voet (!?!). Eventueel had ik ook kunnen bellen naar receptie. Nb : Bij inchecken kregen we ook 2 kamersleutels (pasjes) waarvan 1 het niet deed. Deze keer teleurstellende dus.

• 8Nicwin08-08-2016

Mooi, maar prijzig hotel

Geweldige ligging, maar wel wat duur...

• 9Anoniem01-02-2016

Prachtig pand, smaakvolle inrichting

Kerstarrangement geboekt. Prima ontvangst en ziet pand ziet er mooi uit. De kamers zijn smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Helaas niet in geslaagd om radiozenders te krijgen, maar dat was niet onoverkomelijk. Het diner gebruikt in Goeie Louisa: heerlijk gegeten met veelal smakelijke wijnen erbij. Wat betreft de akoestiek niet optimaal en je zit redelijk dichtbij je buur-tafel. 's Ochtends enig overlast van rennende kinderen in een andere kamer, maar verder prima verblijf gehad. Het hotel ligt erg centraal gelegen, dus perfect voor een dagje winkelen, avond uit of culturele trip naar Utrecht. Bijna alles is op loopafstand.

• 3Saartje09-06-2015

Vergane glorie

Luxe kamers zijn echt aan een update toe. Douche erg klein en slap straaltje. Verf laat los van de wanden en tijdens ons verblijf hing er een rioollucht in de badkamer. Ontbijt was duur en bij een laat ontbijt was bijna alles op.

• 2Annelies08-06-2015

Vieze onderbroek in kamer (niet van ons)

Bij het pakken van een badjas van de plank viel er een zeer vieze onderbroek naar beneden. Dit terwijl wij voor meer dan 250 euro een kamer voor 1 nacht hadden geboekt in dit hotel. Blijkbaar worden de badjassen niet vervangen. Te vies voor woorden. Bij de receptie werd niet gereageerd op deze klacht en ook de directie houdt zich stil na een eerste reactie. Al met al er wordt niet goed schoongemaakt en er wordt geen actie ondernomen indien dit opgemerkt wordt.

• 9leon brull20-12-2014

Mooi hotel met prachtige ligging

Mooi hotel dat alle rust geeft en toch aan het centrum van Utrecht gelegen is. Voor de 2e keer geweest en heb wel een verschil in standaard kamer gehad. Daar waar we de eerste keer van een prachtige kamer met alle luxe van een geweldige badkamer hebben genoten, hadden we nu nog steeds een mooie iets kleinere kamer met een sterk verouderde badkamer. Waarin heerlijk ontspannen douche niet mogelijk was. Verder alles top, zeker het heerlijke uitgebreide ontbijt met zeer vriendelijk personeel.

Hotel Grand Hotel Karel V info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Geertebolwerk 1, 3511 XA