Bed and Breakfast De Witte Leeu

3 reviews over Bed and Breakfast De Witte Leeu in het Nederlands

Een geweldige ervaring

Madelon
6-11-2016

Mooie unieke B&B gelegen aan de Oudegracht. Mochten eerder erin omdat de kamer toch al klaar was, goede en vriendelijke uitleg, en heerlijk warm. Ontvangst met chocolade en wijn. Voldoende koffie aanwezig. Kookgelegenheid, koelkast, tv met 150 films en muziek. Ook spelletjes aanwezig. Bedspring was uitstekend met verschillende kussens. Bijgeboekte ontbijt was voldoende (ei, warme croissants, broodjes, yoghurt, kaas, ham en zoet, fruit). Staan ook twee fietsen die je kunt huren of een vuurkorf en stoelen met tafel om buiten te zitten. Föhn en strijkijzer aanwezig. Wij hebben genoten en wie weet gaan we nog wel een keer terug. Utrecht was heerlijk in november, levendig en prachtig verlicht in de avond.

Sfeervol, knus en hoge kwaliteit

Constant
22-9-2014

Prachtig gelegen in een oud gewelf aan de Oudegracht in Utrecht. Zeer vriendelijke ontvangst, service en een heerlijk ontbijt in een bijzonder netjes verzorgde en uitgebreid ingerichte ruimte. Ook voor een meerdaags verblijf zeer aan te raden.

mooiste b&b die we kennen !

deboxx.utrecht
1-9-2014

Prachtige B&B in centrum Utrecht in middeleeuwse werfkelder. Volledig ingericht om er 1 of 2 nachten maar ook misschien wel 14 nachten te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Witte Leeu in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Witte Leeu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.