Hotel Court Hotel City Centre Utrecht

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°9°
Hotel Court Hotel City Centre Utrecht
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Court Hotel City Centre Utrecht voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Court Hotel City Centre Utrecht in het Nederlands

Viel tegen

Jeanien Schnaar
30-4-2017

Op onze kamer een zeer slechte tv.Niet op te lossen.

Geen theezakjes op de kamer .Ontbijt matig.Koude hardgekookte eieren.Oude broodjes.Wel lekkere verse croissants.Duurde lang voordat wij bij het ontbijt onze koffie/thee kregen.Matige keuze.Werd pas bijgevuld toen wij ons ontbijt al op hadden.Prijs te hoog voor het gebodene.Wel goede ligging.Erg zachte bedden.Net geen puntjes op de i .

Super!

Henriëtte van Neerven
23-11-2016

Zuiver, heerlijk bed, mooie kamer

Fijne locatie, prima verzorging

Inge
22-9-2016

Centraal gelegen, vlak bij de Dom. Heerlijk uitgebreid ontbijt met geweldige koffie. Kamer wel beetje gehorig maar toch lekker geslapen. Vriendelijk personeel. In het restaurant een 3 gangendiner genomen en voelden ons heerlijk verwend.

Wat een service!

Corry de Mos
18-9-2016

Zelden zo'n aardige en behulpzame receptioniste meegemaakt. Fijn hotel, heerlijke bedden , lekkere toiletartikelen, comfortabele douche. middenin het oude centrum. Heerlijk voor concertbezoek. Leuk terras om nog even een drankje te drinken. Lekker ontbijt.

Op punten mag verbetering

Margriey
16-9-2016

Je merkt dat het Court Hotel te makkelijk is gaan denken over haar service. Blijkbaar populair en veel boekingen en minder aandacht voor service en kwaliteit: bedden die nog aan elkaar zaten (terwijl voor 10 collega's om aparte bedden was gevraagd) te weinig personeel in de brasserie (dus lang wachten op bestellingen), een ontbijtpakketje met ongepaste bolletjes en bakje yoghurt zonder lepeltje (dus lekkende tasje en de helft van t ontbijt dat niet gebruikt wordt). Je ziet het in de details of een hotel het snapt...de details waren dus niet goed.

Klantvriendelijk

Marjon van Kemenade
13-3-2016

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Goed hotel voor een citytrip

jeroen
1-3-2016

Prettig verblijf, mooie kamer, super badkamer. Zeer centraal gelegen midden in het centrum

onrustige nacht

clemens
11-12-2015

onrustige nacht door slechte isolatie kamers aan de straatzijde.

geweldig hotel

Anny de Brouwer
22-7-2015

Het oponthoud in jullie hotel was geweldig, vriendelijk personeel, mooie kamers en een geweldig ontbijt.

Voor herhaling vatbaar.

Geen 4 sterren waard

claire_willems_1
3-11-2013

Utrecht zeker de moeite waard is een aanrader

positieve punten hotel

vriendelijk personeel

centraal gelegen

kamer aangenaam en proper

negatieve punten hotel

parking Zeer duur

3 nachten verbleven de lakens niet éénmaal ververst (voor 4 sterren!!)

de kamer werd alleen het bed opgemaakt.

de badkamer klein= douche defect,klein wasbakje,slechte verlichting

de douche werd niet gekuist

wc papier werd niet aangevuld de gebruikte glazen werden niet vervangen

het ontbijt was goed maar niet voldoende voor een 4 sterren hotel

Geen 4 sterren waard!!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Court Hotel City Centre Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Court Hotel City Centre Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.