Hotel Carlton President

Weer vandaag4°-3°
Hotel Carlton President
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

226 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Helaas was dit hotel een teleurstelling.

Wij hadden een luxe kamer met koffie zet apparaat en balkon en een super bed.

Het koffie apparaatje deed helaas niks, dus geen koffie.

Het balkon had geen stoeltje en tafeltje, om stoeltje gevraagd wel ge kregen 1 voor twee personen, dus zelf maar het hotel afgezocht en nog een stoeltje gepakt.

Het bed was echt waardeloos we lagen en een grote kuil, er zat geen stevigheid meer in.

Ontbijt service viel ook nog eens tegen, even wat bij halen en bestek was weg, Mevrouw maakt de tafels schoon, met even de hand er over kruimels op de vloer tafel schoon. (Geen doekje)

Het ging bij de bediening ook nog eens traag.

Sauna was eenvoudig, maar je moest wel eigen handdoeken meenemen van de kamer.

Ik heb deze punten ook aangegeven bij de receptie, maar daar hadden ze lazy sunday in adviseerde mij om volgende keer eenvoudige goedkoper kamer te nemen dan had ik geen problemen met koffie apparaatje en een beter bed. hahahaha zo'n advies heb ik nog nooit gehad.

Plus punten bediening bar helemaal top zaterdag avond was daar een echte gastheer super.

Bart Blikman, General Manager, 7-4-2016

Beste Rene,

Dank voor deze review. Jammer dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw wensen. De reactie van onze receptie had uiteraard geheel anders moeten zijn. In ieder geval dank dat u mij via deze weg op de hoogte heeft gesteld van uw ervaring. Ik zal dit uiteraard intern oppakken.

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

Heerlijk!

Mathijs
31-1-2016

Keurige kamers, lekker ontbijt wn heerlijke wellness

Bart Blikman, General Manager, 7-4-2016

Beste Mathijs,

Dank voor deze recensie. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Heel graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

prima maar geen volgende keer

simone
11-1-2016

het restaurant personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik vond het wel een gezellig hotel met lobby/cafe.

helaas moesten we betalen voor parkeren a 7,50 wat ik voor een hotel dat niet in de binnenstad ligt niet nodig vind. Ik gaf dat ook gelijk aan. Personeel gaf wel aan dat er nog een mogelijkheid was om de auto wat verder te parkeren zonder kosten.

Zeer goed hotel

stefan
19-11-2015

Prima hotel en zeer vriendelijk personeel

Extra kosten voor dieetwens

Kim
16-11-2015

Ik moet hier diverse keren overnachten in verband met een opleiding. Mijn ervaring m.b.t. mijn dieetwensen is dat dit uitermate slecht geregeld is: bij de lunch worden werd er geen alternatief aangeboden die pastte binnen mijn dieet. Dit had ik vooraf duidelijk kenbaar gemaakt.

Als het gaat om tussendoortjes bij bv de koffie dan geeft men als reactie: hebben wij niet in ons assortiment. Terwijl in elke supermarkt tegenwoordig allerlei dieetvriendelijke (bv voor glutenallergie) vervangers te krijgen zijn. Ik moest dus zelf mijn tussendoortjes meenemen. Het oogt dus wel een beetje sneu als je zelf je spelt-pepernoten meeneemt, terwijl voor de andere aanwezigen een grote bak pepernoten, snoep etc. klaarstaat.

Daarnaast gaf men aan dat voor de producten die zij niet in hun standaard voorraad hebben, extra kosten voor mij in rekening gebracht worden.

leuk hotel

de schipper
2-11-2015

Mooie kamers, vriendelijk personeel, leuke jacuzzi.

Ontbijt wat karig, werd ook niet bijgevuld (8.45).

Wel erg jammer dat de welness gerenoveerd werd precies toen wij er waren.

We hadden het hotel speciaal daarvoor uitgekozen.

dit is ons ook niet gemeld, we kwamen er pas achter toen we in de jacuzzi wilden.

we mochten er wel in van de werklui, maar dat is niet echt ontspannend.

Waaardeloos hotel met slecht personeel!

Boesa
28-10-2015

Mijn vriend had een overnachting geboekt voor een speciale gelegenheid, hij had een speciaal verzoek ingediend en dat in de ochtend bevestigd! Waarna het gewoon vergeten is !

Personeel kon niks behalve sorry zeggen en stomme welkomstdrankjes aanbieden!

Het hotel is oud en gedateerd, sauna valt bijna uit elkaar en spa bereik is erg klein! Eten is nog te doen!

Voor herhaling vatbaar

christa.verhoeven
19-10-2015

Mooi en schoon hotel en gemakkelijk bereikbaar. Goed ontbijt, prettige kamers en goede bedden.

Supervriendelijk !

Tony & Martine
11-10-2015

Wij verbleven voor 2 nachten in dit hotel om Utrecht te bezoeken.....bijna alles was in orde: luxe kamer, leuke bar, goed restaurant, goede wellnes én steeds en overal supervriendelijk personeel...enig minpuntje: de koffie/theefaciliteit op de kamer: het Nespresso-apparaat was voorzien van goedkope plastiek capsules i.p.v. de originele Nespresso capsules, gevolg: de capsules werden stukgeplet in de machine....gemeld aan de receptie, zal opgenomen worden in de feedback....Ook opvallend: gratis vers sinaasappelsap bij het ontbijt !!!

Openbaar vervoer naar Utrecht Centraal Station binnen 300 meter....

Aanrader voor een stadsbezoek !!!

Geweldige ervaring

pien
20-9-2015

Mijn vriend en ik hebben het super gehad bij Carlton President Utrecht! We werden heel vriendelijk ontvangen en toen ik uitlegde dat mijn vriend in een rolstoel zat en of het voor hem mogelijk was om in de douche te komen kregen we zonder iets te hoeven betalen een upgrade naar de executive kamer! Het was een prachtige kamer met een hele mooie douche, echt een super service! Dus wij komen hier zeker weten nog een keer terug!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.