7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

231 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Super hotel

Mandy Fischer
27-6-2016

Een lekkere overmachtig gehad! Werden super gastvrij ontvangen aan de receptie. Dame legde keurig alles uit en was heel aardig. Kregen drankje van het huis omdat we eventjes op de kamer moesten wachten, heel attent. Kamer was fantastisch! Wij hadden een deluxe. Heb als een roosje geslapen! Ook het zwem gedeelte beneden super lekker! Ik vond het top

Gereisd met partner in januari 2016

Super

DanaR
1-6-2016

Erg fijn hotel met een goede ligging en erg vriendelijk personeel. Wij verbleven hier ivm een bruiloft van vrienden bij het inchecken was er iets mis gegaan met de reservering dit werd netjes opgelost. De kamers zijn netjes en schoon en de bedden liggen heerlijk, de badkamer vonden wij wel een beetje gedateerd. Het ontbijt is erg uitgebreid met keus voor iedereen. wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor de 4e keer dit hotel bezocht. De ligging is ideaal als je van ver komt, en dus makkelijk met de auto kan komen en parkeren kan. Altijd prima complete kamers die schoon zijn. In het restaurant kan je heerlijk divers eten. Het ontbijt is prima, maar vaker uitgebreider gezien op andere locaties. Personeel komt vriendelijk en gastvrij over. Top hotel waar ik terecht vaker terug kom.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

Het is een sfeervol hotel met attentvol personeel.

Carola Veltman
15-5-2016

Er valt niets te verbeteren. Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Alles is schoon, geordend,goede bedden etc.

Gereisd met partner in mei 2016

Wij hadden een aangenaam verblijf ,rustige kamer

Truus verhage
2-5-2016

Geen klachten, prettige service, goede keuken, dichtbij bushalte en fietsverhuur.

Gereisd met partner in mei 2016
Bart Blikman, General Manager, 10-5-2016

Beste Truus,

Dank voor de mooie woorden!

Fijn om te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad.

Heel graag tot een volgende keer,

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

Helaas was dit hotel een teleurstelling.

Wij hadden een luxe kamer met koffie zet apparaat en balkon en een super bed. Het koffie apparaatje deed helaas niks, dus geen koffie. Het balkon had geen stoeltje en tafeltje, om stoeltje gevraagd wel ge kregen 1 voor twee personen, dus zelf maar het hotel afgezocht en nog een stoeltje gepakt. Het bed was echt waardeloos we lagen en een grote kuil, er zat geen stevigheid meer in. Ontbijt service viel ook nog eens tegen, even wat bij halen en bestek was weg, Mevrouw maakt de tafels schoon, met even de hand er over kruimels op de vloer tafel schoon. (Geen doekje) Het ging bij de bediening ook nog eens traag. Sauna was eenvoudig, maar je moest wel eigen handdoeken meenemen van de kamer.

Ik heb deze punten ook aangegeven bij de receptie, maar daar hadden ze lazy sunday in adviseerde mij om volgende keer eenvoudige goedkoper kamer te nemen dan had ik geen problemen met koffie apparaatje en een beter bed. hahahaha zo'n advies heb ik nog nooit gehad.

Plus punten bediening bar helemaal top zaterdag avond was daar een echte gastheer super.

Gereisd met partner in maart 2016
Bart Blikman, General Manager, 7-4-2016

Beste Rene,

Dank voor deze review. Jammer dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw wensen. De reactie van onze receptie had uiteraard geheel anders moeten zijn. In ieder geval dank dat u mij via deze weg op de hoogte heeft gesteld van uw ervaring. Ik zal dit uiteraard intern oppakken.

Met vriendelijke groet, Bart Blikman

Heerlijk!

Mathijs
31-1-2016

Keurige kamers, lekker ontbijt wn heerlijke wellness

Gereisd met partner in januari 2016
Bart Blikman, General Manager, 7-4-2016

Beste Mathijs,

Dank voor deze recensie. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Heel graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Bart Blikman

prima maar geen volgende keer

simone
11-1-2016

het restaurant personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het wel een gezellig hotel met lobby/cafe. helaas moesten we betalen voor parkeren a 7,50 wat ik voor een hotel dat niet in de binnenstad ligt niet nodig vind. Ik gaf dat ook gelijk aan. Personeel gaf wel aan dat er nog een mogelijkheid was om de auto wat verder te parkeren zonder kosten.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed hotel

stefan
19-11-2015

Prima hotel en zeer vriendelijk personeel

Gereisd zakelijk in november 2015

Extra kosten voor dieetwens

Kim
16-11-2015

Ik moet hier diverse keren overnachten in verband met een opleiding. Mijn ervaring m.b.t. mijn dieetwensen is dat dit uitermate slecht geregeld is: bij de lunch worden werd er geen alternatief aangeboden die pastte binnen mijn dieet. Dit had ik vooraf duidelijk kenbaar gemaakt.

Als het gaat om tussendoortjes bij bv de koffie dan geeft men als reactie: hebben wij niet in ons assortiment. Terwijl in elke supermarkt tegenwoordig allerlei dieetvriendelijke (bv voor glutenallergie) vervangers te krijgen zijn. Ik moest dus zelf mijn tussendoortjes meenemen. Het oogt dus wel een beetje sneu als je zelf je spelt-pepernoten meeneemt, terwijl voor de andere aanwezigen een grote bak pepernoten, snoep etc. klaarstaat.

Daarnaast gaf men aan dat voor de producten die zij niet in hun standaard voorraad hebben, extra kosten voor mij in rekening gebracht worden.

Gereisd alleenreizend in november 2015

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.