Hotel Carlton President ****

Hotel Carlton President ****

Hotel Carlton President

Weer vandaag6°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

14 tips over Hotel Carlton President

penrod67, 22-12-2014
goed hotel voor op doorreis
Max, 24-8-2014
Als je teruggaat kijk dan goed uit naar de vertrektijden vd bus. Wij wilden niet zo lang wachten en zijn met de taxi gegaan, kosten € 22,50.
Suzan, 9-1-2014
Bezoek het jacuzzi-gedeelte en neem een ontbijtje erbij, dit was zeker aan te raden.

Laura, 29-12-2013
Ga zo door . Prima hotel om hier te verblijven in een lekker weekendje . Mooie sportaccommodatie aanwezig. En je bent gemakkelijk met openbaar vervoer in hartje Utrecht.
Jan, 27-8-2013
Lekker uit aan de gracht aan de Oude Gracht in Utrecht.
RvdBorne, 11-8-2013
Amsterdam bezoeken? Boek dit hotel en binnen 20 minuten sta je bij het Olympisch Stadion, koop hier een P&R kaartje zodat je met 4 personen via openbaar vervoer het centrum kunt bezoeken. Kosten inclusief parkeren is slechts 8 euro (totaal)

R, 7-11-2012
They are actively engaged in social media. Each Fourscheckin is good for a free drink.
Marianne , 4-8-2012
wij hebben onze fietsen meegenomen de omgeving is echt geweldig ,je kunt er ook fietsen huren
Edo, 6-6-2012
Club Sandwich is uitmuntend!
Mary N, 1-4-2012
Geen auto? Met het OV is dit hotel prima te bereiken.