Hotel Carlton President ****

Review geschreven door usherb17

Goed hotel

usherb17,
26-2-2018

Hotel ligt naast de A-2 en is goed bereikbaar. Personeel aan de FrontDesk en in het restaurant is zeer vriendelijk. Ontbijt:prima! Engels ontbijt, verse jus, zalm etc. De serre is een stuk kouder. Kamers zijn schoon, aparte badkamer en separaat het toilet. Prima!

Minpunt: de trap naar beneden naar de Wellness ruimte: vuil, donker en zeker niet uitnodigend naar de Wellnessruimte. Deze is echter prima. Stoombad, sauna en whirlpool. De bar is gedateerd, maar beschikt over een zeer vriendelijke barkeeper!

Het hotel wordt momenteel ge-update.

Samenvattend: goed hotel. Minpunten: het hotel heeft een groot parkeerterrein. Maar dit kost € 8,50 per overn8ing. Waarom?

Bedden: boxspring, je moet er aan gewend zijn. Ervaar het maar!

Kamers: niet warm te krijgen en maar 1 fauteuil.