Hotel Carlton President

Hotel Carlton President
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

219 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Ontspannen, luxe lekker genieten

Van Troost, 5-5-2018

Heerlijk hotel, heerlijk luxe, even niks doen en je lekker ontspannen.

Met zelfs een verblijf van 1 nacht kan je even lekker je batterij weer opladen.

Gewoon geweldig

A van Eenennaam, 10-3-2018

Vooral het eten is goed , en wat heerlijk is, is de sauna en het bad.

Gewoon goed hotel

Bianca, 27-2-2018

Goed hotel, vlakbij bushalte dus je zit zo in de binnenstad van Utrecht

Goed hotel

usherb17, 26-2-2018

Hotel ligt naast de A-2 en is goed bereikbaar. Personeel aan de FrontDesk en in het restaurant is zeer vriendelijk. Ontbijt:prima! Engels ontbijt, verse jus, zalm etc. De serre is een stuk kouder. Kamers zijn schoon, aparte badkamer en separaat het toilet. Prima!

Minpunt: de trap naar beneden naar de Wellness ruimte: vuil, donker en zeker niet uitnodigend naar de Wellnessruimte. Deze is echter prima. Stoombad, sauna en whirlpool. De bar is gedateerd, maar beschikt over een zeer vriendelijke barkeeper!

Het hotel wordt momenteel ge-update.

Samenvattend: goed hotel. Minpunten: het hotel heeft een groot parkeerterrein. Maar dit kost € 8,50 per overn8ing. Waarom?

Bedden: boxspring, je moet er aan gewend zijn. Ervaar het maar!

Kamers: niet warm te krijgen en maar 1 fauteuil.

Voor herhaling vatbaar

Diana, 10-2-2018

Heerlijk hotel. Lekkere wellness en kamers en ontbijt waren prima. Dames achter de receptie waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Redelijk

Daniëlle, 7-1-2018

Goede ligging, redelijke prijzen, fijne wellness en zeer vriendelijk personeel in de bar van het hotel. Het ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. Wij hadden een standaard kamer met aparte bedden. Op de vraag of wij een kamer met tweepersoonsbed konden krijgen werd geantwoord dat dit alleen mogelijk was wanneer we (flink) zouden bijbetalen. Erg jammer dat dit niet kon, wij zouden hierdoor niet nog eens hier een verblijf boeken. Wanneer je als stel een weekend weg gaat wil je toch samen in één bed slapen en gingen wij daar ook bij het boeken ook wel vanuit. Let daarbij op dat op de site van touroperators wordt geadverteerd met ''stijlvolle nieuwe kamers'', met mooie foto's erbij, maar ook dit gold niet voor ons geboekte standaard kamer. Deze kamer was schoon, maar wel wat gedateerd.

Super fijn!

Jessie, 4-1-2018

Heerlijk hotel en super vriendelijk personeel. Zo werd er meegedacht bij het diner en ontbijt omtrent dieetwensen. Ook doordat het openbaarvervoer plat lag kregen wij nog even een kopje koffie terwijl wij wachtten. Wij hadden geboekt via een andere site (aanbieding) en toch was het nog mogelijk up te graden naar een deluxe kamer! Geweldig! Het fitness center is wel wat oud, maar zeker te gebruiken! Heerlijk bed, super schoon. Top!

Nooit meer!

Lia, 29-12-2017

Simpel hotel. Betalen voor parkeerplek vind ik echt niet kunnen, er is immers flink betaald voor de overnachting! Hoort inbegrepen te zijn, wel zo aardig voor de klanten. Wij hebben geüpgrade naar de luxe kamer. De kamer (008) was totaal niet luxe: geen bad (wat minstens verwacht mag worden bij een "luxe" kamer), superklein en geen degelijk matras (doorzakt). Ook hadden wij een late check-out van 15:00. S'ochtends vroeg kwam het kamermeisje binnen (terwijl wij het "niet storen" kaartje aan de deur hadden gehangen)! Daarna werd er nog twee keer op de deur gebonkt en de deur opengemaakt! Zeer irritant en weg was onze slaap- en rust!

Hier komen wij nooit meer terug. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Straks als wij vertrekken zal ik deze ervaring zeker meedelen aan de receptie. Ik ben benieuwd naar de reactie en of er iets van klantvriendelijkheid toegepast/aangeboden wordt.

Super!1

Jo Kleijn, 22-10-2017

Super hotel, vooral de luxe kamers fantastisch. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Goed bereikbaar via de autoweg.

Geweldig hotel via een koopje

Claire, 8-8-2017

Carlton Utrecht geboekt via een actie Mega cheap dus mijn verwachting waren laag maar helemaal fan alles klopt personeel kamer wellness eten kortom

Heerlijk hotel super schoon en heerlijk eten en vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton President scoort een 8.07 uit 10 op basis van 220 reviews.