Hotel Carlton President

Hotel Carlton Presidentsterstersterster

7.8Goed

Nederland, Utrecht, Utrecht

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

233 reviews over Hotel Carlton President

• 9Colleen06-01-2020

Fantastisch!

Een nacht hier geslapen, voor €72,- (nacht van zo op ma in januari, vandaar zo voordelig) een heel goed verblijf gehad! De kamer was net gerenoveerd, het hele hotel zag er top uit. Gratis drankje bij aankomst, gratis gebruik van de welnessfaciliteiten, veel keus bij het ontbijtbuffet, ananas en meloen waren niet alleen vers maar ook rijp. Het restaurant had verschillende sfeervol ingerichte compartimenten, waardoor het ondanks de afmetingen knus overkwam.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Teunis Koolmees18-03-2019

Zeker om weer nog terug te keren !

Rust en echte luxe, heerlijk om te vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2018

• 6laura18-03-2019

mooie kamers, slechte service

mooie kamers, schoon en leuk ingericht, alleen was veel kapot. wc bleef door lopen erg irritant, uiteindelijk om 01.00 overgeplaatst naar een andere kamer, en daar was het koffie apparaat weer kapot. vervolgens mijn badpak vergeten stom, maar past makkelijk door de brievenbus voor nog geen 4 euro maar kan alleen verstuurd worden door een extern bedrijf voor 12,95!!!!!! belachelijk!!!! erg klantvriendelijk om een postzegel er op te plakken en naar 1 van de 1000 brievenbussen lopen is ver te zoeken.

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Spijker17-02-2019

ander hotel de volgende keer

Dat je moet betalen voor het parkeren terwijl je gast bent, reden? Omdat er door bezoekers van het centrum misbruik wordt gemaakt met het parkeren werd gezegd. Shuttleservice is niet gratis want je betaald ervoor bij de toeslagen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Jolanda van Dijk20-01-2019

Genoten!

Het hoofdmenu werd lauw geserveerd, na dit onder de aandacht te hebben gebracht kregen we direct een warm menu geserveerd. Chapeau! Overlastgevende buren werden na (meeerdere) klachten eruit gezet en voor de overlast een fijne compensatie gekregen. Zowel ik als mijn medereizigers zijn zeer tevreden over de fijne kamers(gerenoveerd) met heerlijke regendouche en balkon, maar ook het servicegerichte personeel! . Nog wel 2 tips doorgegeven: de deuren openen veel te zwaar en zwarte stripjes op de treden is ook wenselijk om de treden te onderscheiden vd rest vd oppervlakte. Indien de gelegenheid het toelaat zullen wij zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    7Stan26-11-2018

Erg fijn hotel!

Goed hotel, jammer dat er geen bad was in de deluxe kamer. Fijne service vanuit de receptie, erg behulpzaam en meedenkend. Wel vervelend dat de Wellness moeilijk te vinden is. Hotel van alle gemakken voorzien. We zouden zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Peter05-11-2018

Super hotel een echte aanrader!!

In 1e instantie hadden we een standaard kamer geboekt maar deze bij nader inzien ge-upgrade naar een gerenoveerde premium kamer. Hier geen moment spijt van gehad! Prachtige kamer met heerlijke bedden, heerlijke regendouche,en een nespressomachine. Het ontbijt was perfect, de mezze plate was ook heerlijk. En het hotel staat op loopafstand van de bushalte, die je binnen 10 min. op Utrecht CS afzet. Kortom heerlijk hotel wat ik iedereen aan kan raden en onmiddellijk naar terug zou gaan.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Daphne21-10-2018

Echt een heerlijk hotel! Net buiten de stad Utrecht, makkelijk aan te rijden. Personeel is heel gastvrij en easy going. Eten in het restaurant was ook heerlijk, wij vonden vooral de muhammara erg lekker.. Ontbijt is ook zeer uitgebreid! Bedden liggen top en de kamer was prachtig ingericht.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Daniëlle19-08-2018

Klant is echt koning!

Hier weten ze wat gastvrijheid en klant is koning betekenen! Heerlijk verblijf gehad in een prachtige premium kamer. Die er precies zo uitzag als op foto's, altijd fijn ?? Ik wilde graag upgraden zonder van kamer te veranderen omdat ik specifiek een kamer met bad wilde. Dit was geen enkel probleem. Minibar was daardoor ook inclusief. Extra koffie op de kamer, geen probleem, wat langer gebruik maken van de wellnes, geen probleem. Heel vriendelijk personeel en aan persoonlijke aandacht geen gebrek. Af en toe in de bar of op het terras wat langer moeten wachten met bestellen, maar ik heb me hier niet aan gestoord. Carlton ziet mij zeker nog eens terug!

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8D. de Vos02-07-2018

Prima hotel, bediening op terras moet echt beter

Wij hadden een standaard kamer. Was prima en goed schoon. Badkamer was ook netjes. Ligbad en douche cabine aanwezig.

Ontbijt was goed. Ruime keuze.

Minpunt was de bediening op het terras buiten. Het was het hele weekend prachtig mooi weer en wij hebben meerdere keren minimaal een kwartier moeten wachten tot iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Terwijl er echt niet heel veel tafels bezet waren en er genoeg personeel liep maar ze letten naar ons idee gewoon niet goed op. Wij zagen ook meerdere keren mensen zelf naar binnen lopen om te vragen of er nog wat opgenomen kon worden. Niet heel gastvriendelijk.

Bart Blikman, General Manager, 20-08-2018

Bet heer/mevrouw De Vos,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Ook dank voor de complimenten aangaande de kamer en het ontbijt.

Wat vervelend om uw opmerking aangaande de bediening te lezen, dit had niet mogen gebeuren. Uw opmerking is direct intern opgepakt, ten einde de service en kwaliteit te verbeteren.

Wij hechten veel waarden aan de mening van onze gasten. Ik stel uw reactie dan ook zeer op prijs.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen @ Carlton President!

Met vriendelijke groet, Bart Blikman General Manager

Gereisd met vrienden in juni 2018

15 tips over Hotel Carlton President

• Jan, 09-03-2019

Ter info parkeerkosten zijn 8,95 per dag

• Laura, 29-12-2013

Ga zo door . Prima hotel om hier te verblijven in een lekker weekendje . Mooie sportaccommodatie aanwezig. En je bent gemakkelijk met openbaar vervoer in hartje Utrecht.

• Mary N, 01-04-2012

Parkeermunt kost E 5,00, je kunt de laatste dag je auto de hele dag laten staan en pas later ophalen.

4 vragen over Hotel Carlton President

• Henriette, 08-03-2019

Rookbeleid

Is er een plek waar gerookt mag worden

• vd elshout, 26-11-2018

wandelen

kan je in de nabije omgeving ook mooi wandelen?

• bo chvasta, 23-07-2017

ontbijt

wij komen 14 op 15 augustus in dit hotel overnachten.maar op 15 augustus word onze dochter onderzocht in het spieren voor spieren centrum in het wkz.daar moeten wij ons om 8 uur melden nou is mijn vraag vanaf hoe laat is het ontbijt?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages