Hotel Carlton President

Hotel Carlton President
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

225 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Super hotel een echte aanrader!!

Peter
5-11-2018

In 1e instantie hadden we een standaard kamer geboekt maar deze bij nader inzien ge-upgrade naar een gerenoveerde premium kamer.

Hier geen moment spijt van gehad! Prachtige kamer met heerlijke bedden, heerlijke regendouche,en een nespressomachine.

Het ontbijt was perfect, de mezze plate was ook heerlijk.

En het hotel staat op loopafstand van de bushalte, die je binnen 10 min. op Utrecht CS afzet.

Kortom heerlijk hotel wat ik iedereen aan kan raden en onmiddellijk naar terug zou gaan.

Daphne
21-10-2018

Echt een heerlijk hotel! Net buiten de stad Utrecht, makkelijk aan te rijden.

Personeel is heel gastvrij en easy going. Eten in het restaurant was ook heerlijk, wij vonden vooral de muhammara erg lekker.. Ontbijt is ook zeer uitgebreid! Bedden liggen top en de kamer was prachtig ingericht.

Klant is echt koning!

Daniëlle
19-8-2018

Hier weten ze wat gastvrijheid en klant is koning betekenen! Heerlijk verblijf gehad in een prachtige premium kamer. Die er precies zo uitzag als op foto's, altijd fijn ??

Ik wilde graag upgraden zonder van kamer te veranderen omdat ik specifiek een kamer met bad wilde. Dit was geen enkel probleem. Minibar was daardoor ook inclusief. Extra koffie op de kamer, geen probleem, wat langer gebruik maken van de wellnes, geen probleem. Heel vriendelijk personeel en aan persoonlijke aandacht geen gebrek.

Af en toe in de bar of op het terras wat langer moeten wachten met bestellen, maar ik heb me hier niet aan gestoord.

Carlton ziet mij zeker nog eens terug!

HotelSpecials.nl

Wij hadden een standaard kamer. Was prima en goed schoon. Badkamer was ook netjes. Ligbad en douche cabine aanwezig.

Ontbijt was goed. Ruime keuze.

Minpunt was de bediening op het terras buiten. Het was het hele weekend prachtig mooi weer en wij hebben meerdere keren minimaal een kwartier moeten wachten tot iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Terwijl er echt niet heel veel tafels bezet waren en er genoeg personeel liep maar ze letten naar ons idee gewoon niet goed op. Wij zagen ook meerdere keren mensen zelf naar binnen lopen om te vragen of er nog wat opgenomen kon worden. Niet heel gastvriendelijk.

Bart Blikman, General Manager, 20-8-2018

Bet heer/mevrouw De Vos,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Ook dank voor de complimenten aangaande de kamer en het ontbijt.

Wat vervelend om uw opmerking aangaande de bediening te lezen, dit had niet mogen gebeuren. Uw opmerking is direct intern opgepakt, ten einde de service en kwaliteit te verbeteren.

Wij hechten veel waarden aan de mening van onze gasten. Ik stel uw reactie dan ook zeer op prijs.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen @ Carlton President!

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

General Manager

Viel erg tegen met de verwachting die we hadden

VanderNoll
3-6-2018

Nette kamer en vriendelijk ontvangst. Echter schimmel in het bed en erg gehorig. Ook het ontbijt viel tegen. Service liep achter de feiten aan. Bediening werd continue gewezen op etenswaren die op waren of borden en bestek wat niet aanwezig was. Ook het eten was niet echt bijzonder. Al met al de volgende keer een ander hotel.

Prachtig hotel, bediening kan beter.

Annemarie
21-5-2018

De receptioniste ontving ons heel vriendelijk en met persoonlijke aandacht. Het terras zag er onaantrekkelijk uit. De tafeltjes waren niet gedekt en als het voor rokers bedoeld was: er was geen asbak te herkennen.

De bediening was onervaren, wel vriendelijk, maar degene die ervaring was had geen aandacht voor een echtpaar zoals wij. Hij richtte zich vooral op gasten die gegeten hadden of bekend waren, of op de reisleider van een bus Pakistanen die net aangekomen waren.

Ik bestelde een koffie met likeur met ijs. De ijsklontjes werden vergeten en toen ze gebracht werden pasten ze niet in het glaasje.

Ik adviseer betere begeleiding van onervaren, maar uiterst vriendelijke meiden.

Op de kamer geen koelkastje. Wel een heerlijk ligbad!

Ontspannen, luxe lekker genieten

Van Troost
5-5-2018

Heerlijk hotel, heerlijk luxe, even niks doen en je lekker ontspannen.

Met zelfs een verblijf van 1 nacht kan je even lekker je batterij weer opladen.

Gewoon geweldig

A van Eenennaam
10-3-2018

Vooral het eten is goed , en wat heerlijk is, is de sauna en het bad.

Gewoon goed hotel

Bianca
27-2-2018

Goed hotel, vlakbij bushalte dus je zit zo in de binnenstad van Utrecht

Goed hotel

usherb17
26-2-2018

Hotel ligt naast de A-2 en is goed bereikbaar. Personeel aan de FrontDesk en in het restaurant is zeer vriendelijk. Ontbijt:prima! Engels ontbijt, verse jus, zalm etc. De serre is een stuk kouder. Kamers zijn schoon, aparte badkamer en separaat het toilet. Prima!

Minpunt: de trap naar beneden naar de Wellness ruimte: vuil, donker en zeker niet uitnodigend naar de Wellnessruimte. Deze is echter prima. Stoombad, sauna en whirlpool. De bar is gedateerd, maar beschikt over een zeer vriendelijke barkeeper!

Het hotel wordt momenteel ge-update.

Samenvattend: goed hotel. Minpunten: het hotel heeft een groot parkeerterrein. Maar dit kost € 8,50 per overn8ing. Waarom?

Bedden: boxspring, je moet er aan gewend zijn. Ervaar het maar!

Kamers: niet warm te krijgen en maar 1 fauteuil.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.