Weer vandaag3°-3°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Erg fijn hotel!

Stan,
26-11-2018

Goed hotel, jammer dat er geen bad was in de deluxe kamer. Fijne service vanuit de receptie, erg behulpzaam en meedenkend. Wel vervelend dat de Wellness moeilijk te vinden is. Hotel van alle gemakken voorzien. We zouden zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met partner in november 2018

Super hotel een echte aanrader!!

Peter,
5-11-2018

In 1e instantie hadden we een standaard kamer geboekt maar deze bij nader inzien ge-upgrade naar een gerenoveerde premium kamer.

Hier geen moment spijt van gehad! Prachtige kamer met heerlijke bedden, heerlijke regendouche,en een nespressomachine.

Het ontbijt was perfect, de mezze plate was ook heerlijk.

En het hotel staat op loopafstand van de bushalte, die je binnen 10 min. op Utrecht CS afzet.

Kortom heerlijk hotel wat ik iedereen aan kan raden en onmiddellijk naar terug zou gaan.

Gereisd met partner in november 2018

Daphne,
21-10-2018

Echt een heerlijk hotel! Net buiten de stad Utrecht, makkelijk aan te rijden.

Personeel is heel gastvrij en easy going. Eten in het restaurant was ook heerlijk, wij vonden vooral de muhammara erg lekker.. Ontbijt is ook zeer uitgebreid! Bedden liggen top en de kamer was prachtig ingericht.

Gereisd met partner in oktober 2018

Klant is echt koning!

Daniëlle,
19-8-2018

Hier weten ze wat gastvrijheid en klant is koning betekenen! Heerlijk verblijf gehad in een prachtige premium kamer. Die er precies zo uitzag als op foto's, altijd fijn ??

Ik wilde graag upgraden zonder van kamer te veranderen omdat ik specifiek een kamer met bad wilde. Dit was geen enkel probleem. Minibar was daardoor ook inclusief. Extra koffie op de kamer, geen probleem, wat langer gebruik maken van de wellnes, geen probleem. Heel vriendelijk personeel en aan persoonlijke aandacht geen gebrek.

Af en toe in de bar of op het terras wat langer moeten wachten met bestellen, maar ik heb me hier niet aan gestoord.

Carlton ziet mij zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Wij hadden een standaard kamer. Was prima en goed schoon. Badkamer was ook netjes. Ligbad en douche cabine aanwezig.

Ontbijt was goed. Ruime keuze.

Minpunt was de bediening op het terras buiten. Het was het hele weekend prachtig mooi weer en wij hebben meerdere keren minimaal een kwartier moeten wachten tot iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Terwijl er echt niet heel veel tafels bezet waren en er genoeg personeel liep maar ze letten naar ons idee gewoon niet goed op. Wij zagen ook meerdere keren mensen zelf naar binnen lopen om te vragen of er nog wat opgenomen kon worden. Niet heel gastvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Bart Blikman, General Manager, 20-8-2018

Bet heer/mevrouw De Vos,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Ook dank voor de complimenten aangaande de kamer en het ontbijt.

Wat vervelend om uw opmerking aangaande de bediening te lezen, dit had niet mogen gebeuren. Uw opmerking is direct intern opgepakt, ten einde de service en kwaliteit te verbeteren.

Wij hechten veel waarden aan de mening van onze gasten. Ik stel uw reactie dan ook zeer op prijs.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen @ Carlton President!

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

General Manager

Viel erg tegen met de verwachting die we hadden

VanderNoll,
3-6-2018

Nette kamer en vriendelijk ontvangst. Echter schimmel in het bed en erg gehorig. Ook het ontbijt viel tegen. Service liep achter de feiten aan. Bediening werd continue gewezen op etenswaren die op waren of borden en bestek wat niet aanwezig was. Ook het eten was niet echt bijzonder. Al met al de volgende keer een ander hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prachtig hotel, bediening kan beter.

Annemarie,
21-5-2018

De receptioniste ontving ons heel vriendelijk en met persoonlijke aandacht. Het terras zag er onaantrekkelijk uit. De tafeltjes waren niet gedekt en als het voor rokers bedoeld was: er was geen asbak te herkennen.

De bediening was onervaren, wel vriendelijk, maar degene die ervaring was had geen aandacht voor een echtpaar zoals wij. Hij richtte zich vooral op gasten die gegeten hadden of bekend waren, of op de reisleider van een bus Pakistanen die net aangekomen waren.

Ik bestelde een koffie met likeur met ijs. De ijsklontjes werden vergeten en toen ze gebracht werden pasten ze niet in het glaasje.

Ik adviseer betere begeleiding van onervaren, maar uiterst vriendelijke meiden.

Op de kamer geen koelkastje. Wel een heerlijk ligbad!

Gereisd met partner in mei 2018

Ontspannen, luxe lekker genieten

Van Troost,
5-5-2018

Heerlijk hotel, heerlijk luxe, even niks doen en je lekker ontspannen.

Met zelfs een verblijf van 1 nacht kan je even lekker je batterij weer opladen.

Gereisd met partner in februari 2018

Gewoon geweldig

A van Eenennaam,
10-3-2018

Vooral het eten is goed , en wat heerlijk is, is de sauna en het bad.

Gereisd met partner in maart 2018

Gewoon goed hotel

Bianca,
27-2-2018

Goed hotel, vlakbij bushalte dus je zit zo in de binnenstad van Utrecht

Gereisd met partner in februari 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.