Hotel Carlton President

Hotel Carlton President

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton President voor je op een rij gezet:

222 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij hadden een standaard kamer. Was prima en goed schoon. Badkamer was ook netjes. Ligbad en douche cabine aanwezig.

Ontbijt was goed. Ruime keuze.

Minpunt was de bediening op het terras buiten. Het was het hele weekend prachtig mooi weer en wij hebben meerdere keren minimaal een kwartier moeten wachten tot iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Terwijl er echt niet heel veel tafels bezet waren en er genoeg personeel liep maar ze letten naar ons idee gewoon niet goed op. Wij zagen ook meerdere keren mensen zelf naar binnen lopen om te vragen of er nog wat opgenomen kon worden. Niet heel gastvriendelijk.

Viel erg tegen met de verwachting die we hadden

VanderNoll
3-6-2018

Nette kamer en vriendelijk ontvangst. Echter schimmel in het bed en erg gehorig. Ook het ontbijt viel tegen. Service liep achter de feiten aan. Bediening werd continue gewezen op etenswaren die op waren of borden en bestek wat niet aanwezig was. Ook het eten was niet echt bijzonder. Al met al de volgende keer een ander hotel.

Prachtig hotel, bediening kan beter.

Annemarie
21-5-2018

De receptioniste ontving ons heel vriendelijk en met persoonlijke aandacht. Het terras zag er onaantrekkelijk uit. De tafeltjes waren niet gedekt en als het voor rokers bedoeld was: er was geen asbak te herkennen.

De bediening was onervaren, wel vriendelijk, maar degene die ervaring was had geen aandacht voor een echtpaar zoals wij. Hij richtte zich vooral op gasten die gegeten hadden of bekend waren, of op de reisleider van een bus Pakistanen die net aangekomen waren.

Ik bestelde een koffie met likeur met ijs. De ijsklontjes werden vergeten en toen ze gebracht werden pasten ze niet in het glaasje.

Ik adviseer betere begeleiding van onervaren, maar uiterst vriendelijke meiden.

Op de kamer geen koelkastje. Wel een heerlijk ligbad!

Ontspannen, luxe lekker genieten

Van Troost
5-5-2018

Heerlijk hotel, heerlijk luxe, even niks doen en je lekker ontspannen.

Met zelfs een verblijf van 1 nacht kan je even lekker je batterij weer opladen.

Gewoon geweldig

A van Eenennaam
10-3-2018

Vooral het eten is goed , en wat heerlijk is, is de sauna en het bad.

Gewoon goed hotel

Bianca
27-2-2018

Goed hotel, vlakbij bushalte dus je zit zo in de binnenstad van Utrecht

Goed hotel

usherb17
26-2-2018

Hotel ligt naast de A-2 en is goed bereikbaar. Personeel aan de FrontDesk en in het restaurant is zeer vriendelijk. Ontbijt:prima! Engels ontbijt, verse jus, zalm etc. De serre is een stuk kouder. Kamers zijn schoon, aparte badkamer en separaat het toilet. Prima!

Minpunt: de trap naar beneden naar de Wellness ruimte: vuil, donker en zeker niet uitnodigend naar de Wellnessruimte. Deze is echter prima. Stoombad, sauna en whirlpool. De bar is gedateerd, maar beschikt over een zeer vriendelijke barkeeper!

Het hotel wordt momenteel ge-update.

Samenvattend: goed hotel. Minpunten: het hotel heeft een groot parkeerterrein. Maar dit kost € 8,50 per overn8ing. Waarom?

Bedden: boxspring, je moet er aan gewend zijn. Ervaar het maar!

Kamers: niet warm te krijgen en maar 1 fauteuil.

Voor herhaling vatbaar

Diana
10-2-2018

Heerlijk hotel. Lekkere wellness en kamers en ontbijt waren prima. Dames achter de receptie waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Redelijk

Daniëlle
7-1-2018

Goede ligging, redelijke prijzen, fijne wellness en zeer vriendelijk personeel in de bar van het hotel. Het ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. Wij hadden een standaard kamer met aparte bedden. Op de vraag of wij een kamer met tweepersoonsbed konden krijgen werd geantwoord dat dit alleen mogelijk was wanneer we (flink) zouden bijbetalen. Erg jammer dat dit niet kon, wij zouden hierdoor niet nog eens hier een verblijf boeken. Wanneer je als stel een weekend weg gaat wil je toch samen in één bed slapen en gingen wij daar ook bij het boeken ook wel vanuit. Let daarbij op dat op de site van touroperators wordt geadverteerd met ''stijlvolle nieuwe kamers'', met mooie foto's erbij, maar ook dit gold niet voor ons geboekte standaard kamer. Deze kamer was schoon, maar wel wat gedateerd.

Super fijn!

Jessie
4-1-2018

Heerlijk hotel en super vriendelijk personeel. Zo werd er meegedacht bij het diner en ontbijt omtrent dieetwensen. Ook doordat het openbaarvervoer plat lag kregen wij nog even een kopje koffie terwijl wij wachtten. Wij hadden geboekt via een andere site (aanbieding) en toch was het nog mogelijk up te graden naar een deluxe kamer! Geweldig! Het fitness center is wel wat oud, maar zeker te gebruiken! Heerlijk bed, super schoon. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton President scoort een 8.01 uit 10 op basis van 223 reviews.