Géén boekingskosten

Hotel Carlton President

NederlandUtrechtUtrecht

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Carlton President voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 231 reviews

• Sportfaciliteiten

231 Reviews over Carlton President

• 6Bakelaar24-08-2021

Goed hotel

Mooi hotel , gastvriendelijke receptie personeelMooie kamers, , airco is aanwezen maar doet het slecht!Goede bedden wel jammer van de slechte kussens.Op balkon GEEN zitje wat wij zeer jammer vonden!Goed buffet ontbijt Personeel horeca moet nog veel leren, worden veel fouten gemaakt.In deze Corona tijd voelde wij ons in de eetzaal niet op ons gemak, er waren te veel mensen op een zelfde tijdstip!

Bart Blikman - General Manager, General Manager, 01-10-2021

Beste heer/mevrouw Bakelaar, Dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Wij nemen je feedback aangaande de airco, het zitje op het balkon, onze collega's en het restaurant zeker mee en zullen onze uiterste best doen dit te verbeteren. Wij willen je danken voor de complimenten over het design van het hotel en de kamers en de gastvriendelijkheid van de receptie. Wij hopen je nogmaals terug te zien bij Carlton President! Hartelijke groet, Bart Blikman - General Manager

• 6Renee31-12-2020

prima

Op eerste indruk een mooi hotel, de binnenkant is wat er tot doet. De kamers zijn mooi en ruim, het bed ligt HEERLIJK en de douche is fijn. Wij hadden van het hotel een gratis upgrade gekregen naar de Deluxe kamer. Dit was heel erg attent. De Wellness is echter wel heel erg oubollig, en de sauna was veel te warm om er zelfs in te stappen. Maar voor de rest werkte alles prima. De kamers zijn enorm gehorig! Heel vervelend wanneer je het gesprek van je buurman volledig kunt volgen en ook andersom. Wij hebben voor een nacht in de comfort kamer met 2 uur wellness en een 3 gangen diner 220 euro betaald.

Bart Blikman - General Manager, General Manager, 21-06-2021

Beste Renee, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons hotel! Wij nemen je feedback betreffende de wellness en de gehorigheid zeer serieus en zullen onze best doen dit te verbeteren. Wij willen je danken voor de complimenten over de kamer, het bed en de badkamer. Wij hopen je nog eens terug te zien bij Carlton President! Hartelijke groet, Bart Blikman - General Manager

• 8Wil26-10-2020

Ideaal verblijf

Super leuk hotel mooie kamer lekker ontbijt en diner zeer vriendelijk personeel alleen 1 minpunt Slechte topper op het bed Wel melding van gemaakt mail adres en telnr achter gelaten , ze zouden het oppakken en daar op terug komen maar nooit meer iets van gehoord, jammer

• 10Geertje13-03-2020

Herkansing door Coronavirus ipv geen geld terug

In verband met het Coronavirus de overnachting 1 dag van te voren geannuleerd, mede ingegeven door het cancelen van de musical Tina Turner. Het had een gezellig weekendje Utrecht moeten worden. Alhoewel we geen recht hadden op restitutie van het geld (goedkope aanbieding) krijgen we een herkansing. Onze reservering wordt een maand "bewaard". Ze hadden dit strikt volgens de regels niet hoeven doen, maar ik vind het super dat ze er zo coulant mee omgaan. BEDANKT PRESIDENT CARLTON UTRECHT.

• 9Colleen06-01-2020

Fantastisch!

Een nacht hier geslapen, voor €72,- (nacht van zo op ma in januari, vandaar zo voordelig) een heel goed verblijf gehad! De kamer was net gerenoveerd, het hele hotel zag er top uit. Gratis drankje bij aankomst, gratis gebruik van de welnessfaciliteiten, veel keus bij het ontbijtbuffet, ananas en meloen waren niet alleen vers maar ook rijp. Het restaurant had verschillende sfeervol ingerichte compartimenten, waardoor het ondanks de afmetingen knus overkwam.

• 9Teunis Koolmees18-03-2019

Zeker om weer nog terug te keren !

Rust en echte luxe, heerlijk om te vertoeven.

• 6laura18-03-2019

mooie kamers, slechte service

mooie kamers, schoon en leuk ingericht, alleen was veel kapot. wc bleef door lopen erg irritant, uiteindelijk om 01.00 overgeplaatst naar een andere kamer, en daar was het koffie apparaat weer kapot. vervolgens mijn badpak vergeten stom, maar past makkelijk door de brievenbus voor nog geen 4 euro maar kan alleen verstuurd worden door een extern bedrijf voor 12,95!!!!!! belachelijk!!!! erg klantvriendelijk om een postzegel er op te plakken en naar 1 van de 1000 brievenbussen lopen is ver te zoeken.

• 6Spijker17-02-2019

ander hotel de volgende keer

Dat je moet betalen voor het parkeren terwijl je gast bent, reden? Omdat er door bezoekers van het centrum misbruik wordt gemaakt met het parkeren werd gezegd. Shuttleservice is niet gratis want je betaald ervoor bij de toeslagen.

• 8Jolanda van Dijk20-01-2019

Genoten!

Het hoofdmenu werd lauw geserveerd, na dit onder de aandacht te hebben gebracht kregen we direct een warm menu geserveerd. Chapeau! Overlastgevende buren werden na (meeerdere) klachten eruit gezet en voor de overlast een fijne compensatie gekregen. Zowel ik als mijn medereizigers zijn zeer tevreden over de fijne kamers(gerenoveerd) met heerlijke regendouche en balkon, maar ook het servicegerichte personeel! . Nog wel 2 tips doorgegeven: de deuren openen veel te zwaar en zwarte stripjes op de treden is ook wenselijk om de treden te onderscheiden vd rest vd oppervlakte. Indien de gelegenheid het toelaat zullen wij zeker terugkomen!

• 7Stan26-11-2018

Erg fijn hotel!

Goed hotel, jammer dat er geen bad was in de deluxe kamer. Fijne service vanuit de receptie, erg behulpzaam en meedenkend. Wel vervelend dat de Wellness moeilijk te vinden is. Hotel van alle gemakken voorzien. We zouden zeker nog een keer terugkomen!

Hotel Carlton President info

• WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (11)
  • InternetBeschikbaar