Hostel B&B Utrecht City Center

Hostel B&B Utrecht City Center

6.6Voldoende

Nederland, Utrecht, Utrecht

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Utrecht City Center voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info

49 reviews over Hostel B&B Utrecht City Center

• 10cor12-07-2020

Greatclean respect the rules from the government

The staff explain everything wunderfull about the rules friendly Not so many guests but they repect the rules from the government 1.5 meter distance They measure your temperature

Alleen gereisd in juli 2020

• 8lima03-02-2020

Schoon en netjes hostel. Flexibel in aankomsttijde

Schoon en netjes hostel. Flexibel in vertrektijden. Kamers waren 's ochtends al gereed! Op enkele minuten lopen van Utrecht centrum.

Alleen gereisd in januari 2020

• 9josephone beek24-01-2020

top locatie top verblijf top ontbijt top service

top locatie goede service goed ontbijt goedkoop

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    1Hostelhopper27-05-2019

Ranzig

Dit hostel slaat absoluut alles. De buitenkant zegt al genoeg! Het lijkt haast een bouwval en van binnen is alles te smerig voor woorden! Kan er een heel boekwerk over schrijven maar het is de tijd en moeite niet waard. Als het aan mij ligt wordt het gesloten en afgebroken!!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 1Collegelife27-05-2019

Afschuwelijk

Te Smerig!!! Bij aankomst waren de ramen op de benedenverdieping met plakband aan elkaar geplakt en de deur was te vies om aan te raken. Onderweg naar boven kon je verschillende maaltijden samenstellen en overal stond schimmel op! Dat dit nog kan in Nederland had ik niet verwacht.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    1Stijn van Merkestein10-09-2018

Droevig

Met een groep van 10 hier blijven slapen voor één nacht. Het was goedkoop maar ook echt heel slecht! Wat een oude vervallen bende! Heel smerig, schimmel aan de muren, stinkende douches, één grote puinhoop! Echt een schande dat dit open mag blijven.

Zonde van zo'n prachtig oud pand in de binnenstad van Utrecht.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10sandrahaas01-07-2018

eenmaal de sfeer geproefd kom je graag terug schoo

Kamer was ruim en mooi + Badkamer mooi en lekkere douche + Ontbijt was heerlijk. Veel keus en goede koffie

• Bed was aan de harde kant Afgelopen nacht hier geslapen. Heel dichtbij het winkelcentrum, station, beatrixtheater, jaarbeurs ... alles op loopafstand. Ik had eenZESPpersoons KAMER met ontbijt geboekt, maar de kamer viel voor de prijs die ik betaalhad ontzettend mee. Alles was gerenoveerd, niet echt schoon lucht. Echter werd de . Het hotel gaf ook aan dat ze gaan renoveren. Het ontbijt was echt heerlijk! Vrijwel alles aanwezig. Zeker een aanrader, Een geweldige plek voor een citytrip naar Utrecht. Midden in de stad, er is dus genoeg te beleven. Op loopafstand van Tivoli. De dames van de receptie waren erg gastvrij, Aimee liep zelfs helemaal mee naar de kamer om ons deze te laten zien. Kamer had mooi uitzicht kant van de sta en was zeer schoon en ruim. Zoals we bij gewend zijn, was ook het ontbijt weer erg goed. Volop keuze uit g

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 1Christiaan28-06-2018

Voortaan ergens anders heen

Ik kan hier wel een heel lang verhaal ophouden maar ik wil je vooral adviseren een paar tientjes meer uit te geven en ergens anders te gaan slapen. Vies, goor & rommelig zijn understatements.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10ronaldvanbeek22-02-2018

top locatie klantvriendelijk schoon

goed en goedkoop klantvriendelijk top locatie schoon

Alleen gereisd in februari 2018

• Oude reviews

2Maud15-10-2017

Nooit meer!

Heel vies hostel. Vlekken in de bedden, matrassen die niet in het bed pasten, schimmel op de muren, verstopte wasbakken, zeer vies sanitair en eten dat niet te eten is. Ook het personeel aan de receptie was onvriendelijk en we voelden ons niet welkom. Te duur voor dit vieze hostel!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hostel B&B Utrecht City Center info