Weer vandaag23°

22 reviews over Hotel Bastion Utrecht in het Nederlands

Veel lawaai in de kamer

Denise
4-12-2018

De planning was om 4 nachten te verblijven. Het is bij 1 nacht gebleven. Kamer op zich prima, 2 losse bedden. Konden aan elkaar geschoven worden. Bedden waren we doorgelegen. Badkamer klein, maar prima. Spinnenwebben aan t plafond waren minder.. De nacht was één groot drama! Ventilatie in de badkamer kon niet uit en de loeide de hele nacht door. Ventilatie/airco van de kamer zelf idemdito. De hele nacht een gezoem. Ventilatie sloeg ook nog om de zoveel tijd aan. Koelkast maakte ook lawaai, op zich niet hard want het is een koelkast. Maar deze stond pal naast het bed, niet handig! Al met al geen oog dicht gedaan. Er werd een alternatief geboden voor een deluxe kamer, maar ik was er al klaar mee en wilde niet het risico lopen op nog een slapeloze nacht. Ontbijt is prima, ligging is super centraal naast de p+r en het personeel is vriendelijk.

Gereisd Zakelijk in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Personeel is top

Glenn
13-11-2018

Geweldige service en leuk gezellig personeel die het beste voor je willen om je verblijf zo goed mogelijk te maken

Gereisd Zakelijk in november 2018

Super ontvangst en goed behandeld

Hendrik zwiers
13-11-2018

Goed en prettig ontvangst bij het inchecken. De kamers zijn schoon en goed verzorgd, en je kan er savonds gezellig een biertje drinken aan de bar met een prettige bediening .

Gereisd Met partner in november 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Utrecht voor je op een rij gezet:

Mooie kamer voor een nette prijs

B. D.
22-8-2018

Op het spinnenweb inc spin en een platgeslagen mug tegen het raam aan na, hadden we een nette en schone kamer. De kamer was op aanvraag rustig gelegen. Wel jammer dat het hele hotel alleen maar 2x 1 persoons bedden heef, en waren de dames van de housekeeping in de ochtend erg lawaaierig. (Slaan met de deuren en luid prate) dit was erg storend. Verder was het verblijf zeer aangenaam en relaxed. De kamer is van alle gemakken voorzien. Het personeel kwam wel wat afstandelijk over, maar verder wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Niet doen, zonde van je tijd en geld.

Fam Janse
19-8-2018

Kamer niet schoongemaakt, handdoeken en toiletpapier ontbrak, scheuren in dekbed, rommel op de gang, lege closetrollen, Papier, flesjes, stofzuiger, alsof iemand halsoverkop tijdens de housekeeping het pand heeft verlaten. Receptie personeel doet hun best maar kan hier ook weinig aan doen. Het ontbijt à 14,25 pp is 14 euro te duur qua prijs/kwaliteit. Het bed is drama, doorgezakte matrassen, orde en netheid is zozo.. Voor 91 euro kun je beter elders heen gaan. We voelen ons ernstig bekocht en dit nooit meer.

Centrale ligging goede uitvalbasis

Bianca mulkens
30-7-2018

Vriendelijk personeel top ligging

Kamer en badkamer niet schoon , Veel stof op meubilair en dikke kalkaanslag op vloer ( vorige bezoek 2017 ook deze klacht al gemeld niks aan gedaan dus ) Veel harde geluiden hoorbaar van leidingen en apparaten in het hotel

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeer klantvriendelijk

Marieke
21-12-2017

Door omstandigheden hier uiteindelijk niet kunnen overnachten, maar dat gaat zeker een keer gebeuren. Ik ben ontzettend netjes en geheel buiten verwachtingen om zeer goed geholpen met mijn boeking. Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Qua personeel en service kan ik dit hotel dan ook van harte aanbevelen.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes

Hov
27-7-2017

Prima hotel met gratis parkeren. Dichtbij openbaar vervoer. Ontbijt was voldoende. Kamers schoon en netjes.

waardeloos

VBA Man
17-7-2017

Kamer: douche en bed waren prima. verlichting: aan of knipperen!, ging dus niet volledig uit. Veel tv zenders, waaronder RTL en discovery, deden het niet. geluidsisolatie; heel erg rumoerig, zowel binnengeluid als buitengeluid hoor je in detail. Eten: tsja 3x niks. jammer dat ik geen foto kan uploaden. je lacht je rot. In ieder geval: bestel daar never nooit niet een mixed gril. Worstje, biefstukje, kipfilet en spareribje smaken allemaal hetzelfde, en o ja, je krijgt er ook nog een paar partjes aardappel bij..... en dan.... ontruiming 's nachts, kan het hotel niets aan doen, dat begrijp ik, maar de opvang van de gasten was ver beneden peil, Niemand wist iets en niemand wist wat te doen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Anoniempje
22-12-2016

Lobby, restaurant zien er mooi uit en zijn sfeervol. Personeel is heel vriendelijk. De kamers zijn niet te groot maar wel mooi. Nadeel is dat de kamer moet worden verwarmd met het airco systeem. Geen centrale verwarming. De kamer was niet warm te krijgen met de de warme lucht die van boven wordt geblazen. Warme lucht stijgt dus de onderste laag blijft koud. De douche is erg klein maar wel mooi. Hier was het ijskoud. De waterstraal uit de douche maakt veel goed. Heel veel water en lekker warm. Miste wel een plankje in de douche waar ik de zeep op kon leggen. Misschien door ruimte gebrek. Ik zou zeker terug komen maar dan wel als het buiten warm is zodat de kamer op temperatuur is.

Gereisd Zakelijk in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.