Tijdelijk €25 aanbetaling

Badhu

6.3VoldoendeScore uit 23 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Badhu voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Badhu

• 8Juut30-06-2018

Prima

Prima hotel voor 1 nacht.. de bushalte voor de deur,10 min van centrum dus lekker je auto laten staan bij hotel, restaurant bij hotel was goed

• 5Hermans17-03-2018

Geen Badhu meer voor ons.

Kamer geboekt, via touroperator. Erg mooie foto's online van de 'brown' room. Maar in het eggie ziet het er studentikoos uit. Slecht onderhouden, kranen los, bed doorgezakt, plafond stukken uit. Niet echt schoon, veel kalk aanslag en vuil op de grond. Ook is er nog geen zeep of shampoo aanwezig in de kamer. De gang staat vol met geurstaafjes maar er hangt een vieze toiletgebouw op de gang, vloerbedekking versleten en oud. Ontbijt was erg leuk verzonnen. Het idee is erg leuk maar flink overprijsd. 60-75 euro was meer dan genoeg geweest voor Deze overnachting. Nee voor ons geen Badhu meer.

• 9Trudy vd Bilt09-10-2017

Super. Leuk, bijzonder en schoon.

Zag later de slechte recensies op deze site en had geboekt en werd opeens bang. Gelukkig was onze ervaring helemaal top. Kamer (goud) schoon en heel leuk. Personeel aardig en lekker ontbijt. Gang mag wel een keertje opgeknapt maar kamer helemaal geweldig bijzonder!! Zeker een aanrader!

• 5John04-08-2017

Helaas een tegenvaller

Ik heb mij een beetje laten leiden door de mooie plaatjes op de website en omdat ik eens iets anders wilde als een 'hotelketen' geboekt bij Badhu. Helaas bleek de Rode kamer aan verval onderhevig. Het was niet fris, het bed, kussens, dekens en handdoeken waren ook smoezelig, (kalk)vlekken op en in het bad en fonteintje. De kamer is hard nodig aan een lik verf of behang en frisse lucht. Een sleets gordijntje voor de koelkast en geen mogelijkheid om de douchekop vast te houden, hierdoor kun je niet douchen zonder je haar te wassen, er is geen douchegordijn dus je glibbert de hele kamer door na het douchen en het wasbakje is veel te klein. Positief is dat de bediening en de (vaste koffie)gasten enorm vriendelijk zijn.

• 7Anoniem Onbekend15-04-2017

Leuke sfeer, lekker eten en vriendelijk prsoneel!

Leuk kleinschalig hotel met een eigen restaurant. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten in een leuke sfeer. Wij hebben heerlijk gegeten en een prima overnachting gehad. Pluspunt is het feit dat de bus letterlijk voor de deur stop en het hotel/restaurant slechts drie haltes van het centrum is. Kamers en het hotel zou iets schoner kunnen. Overall meer dan prima locatie voor een nachtje.

• 9Maud Nelissen06-10-2016

Prima plek

Hotel in Overvecht Alleen de cupjes pasten niet in het koffie apparaat. Verder was het appartement met 2 slaapkamers prima basic. Geen shampoo, geen föhn. Prima bedden, 'mooi ingericht, sfeervol, lief personeel en heerlijk eten!

• 5Eline van noort17-10-2015

Valt erg tegen!

De kamer hebben wij voor € 80,00 geboekt en wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding totaal niet kloppen. Bij binnenkomst ziet het er gezellig uit, het restaurant. Helaas op de gang richting de kamer stonk het naar riool lucht. Gelukkig was deze stank niet in de kamer. Op zich een leuke ruime kamer. De stortdouche was wel mooi. De kamer mag zeker weer eens worden geverfd, behang hangt los. Tevens hebben ze geen verduisteringsgordijn waardoor het licht in de ochtend al veel licht geeft. Op zich konden we hier nog wel mee leven. Alleen we hebben geen oog dicht gedaan! De kamers zijn enorm gehorig . Eerst continue het geluid van het restaurant aangehoord. Daarna om 02.00 kwamen onze buren binnen en konden wij letterlijk alles verstaan. Wij waren niet blij uiteindelijk pas om 03.00 kunnen gaan slapen. De volgende dag aardig gaar de stad in gegaan. De prijs van 80€ is het absoluut niet waard zelfs zonder ontbijt. Wij gaan in ieder geval nooit meer heen.

• 1Cheyenne18-02-2015

Nooit boeken!

Vreselijk nacht gehad! Helaas zijn wij in de misleidende foto's die op de site staan in getrapt Wij hadden de witte kamer voor 110 euro voor een nacht! Overal vlekken! Haren op vloer, in bed en in het bad! vies en alles versleten! Schimmel in badkamer! Gewoon een woord "vies"!! Blij dat we in de ochtend konden uit checken! Aan het ontbijt zijn we nog niet eens aan begonnen! Snel wegwezen! Mijn vriend heeft uitslag in zijn nek na een nacht slapen! Wij zijn absoluut geen luxe gewend ma dit was te belachelijk voor woorden! Dat jullie zoveel geld durven te vragen voor een nacht in zo'n vieze kamer!! Ik heb referenties geschreven op elke site die jullie hotel aanbieden! Hier mag geen mens meer de dupe van worden! Jammer van het geld en het uitstapje naar utrecht!!!

• 5margherita15-09-2014

ziet er op de website leuker uit.

Er is geen hotelreceptie, ontvangst is bij de hotel bar, een donkere plek. Zowel in de lift als op de gang een penetrante geur, in de kamer gelukkig minder. Wij hadden de rode kamer, die al een beetje in verval is. Zowel het bad als het fonteintje lopen niet door. Kamer is ook erg warm. Personeel is verder erg vriendelijk en behulpzaam.

• 4claudia v G12-01-2014

Nooit meer

We hadden de gouden kamer geboekt! De kamer doet ondanks de kleur kil en kaal aan. Bovendien stinkt het enorm boven op de gang. Het restaurant is prima Het personeel vriendelijk. Op de vensterbank van de kamer ligt een ranzig matrasje volledig vol met vlekken. Op het bed lagen zwarte haren en de kussenslopen waren niet volledig bedekt. Ik pakte een kussen uit de sloop en zag dat het kussen onder de gele vlekken zat en tevens donkere vlekken wat leek op oude bloedvlekken. Zo ook de andere ook het sprei zat volledig onder vreemde vlekken. We kregen zonder problemen een andere kamer het werd de blauwe kamer. We kregen een excuus en men zou het tijdens het ontbijt in de ochtend goed maken? Helaas zaten ook hier de smerige vlekken op de kussens. Na een vreselijke nacht uit gaan checken en onze ervaring netjes gedeeld. Men zou het meenemen bij navraag bleek de blauwe kamer goedkoper te zijn dan de gouden men had ons gewoon het volle pond van de gouden kamer laten betalen!

Hotel Badhu info

Het complex