Hotel Apollo Utrecht City Centre

Hotel Apollo Utrecht City Centre
7,4

14 tips over Hotel Apollo Utrecht City Centre

markeneef, 24-1-2015
Vraag uitzicht op de Dom, vooral 's avonds is dat genieten
N. de Vries, 31-7-2014
Wij hebben op zondag DOMunder bezocht, erg leuk voor iedereen die van de geschiedenis houdt.
N. Springer, 28-7-2014
Maak gebruik van de executive rooms (gering prijs verschil maar met airo en balkon)

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Utrecht City Centre voor je op een rij gezet:

a_vr, 2-3-2014
Met de auto parkeren op PenR en met de bus voor het hotel uit stappen.
kamaarlvis, 13-1-2014

Lekker shoppen langs de oude gracht. Kringloopwinkeltjes zijn heel leuk.

Ook de voorstraat is een bezoekje waard als je houdt van retro en vintage.

Harrie Meulenkamp, 17-10-2013
Voorkant veel geluid van buiten. Achterkant wellicht rustiger

Harrie Meulenkamp, 17-10-2013
Neem een kamer aan de achterkant ivm verkeerslawaai aan de voorkant
Doddel, 2-8-2013
Shoppen in Utrecht, superleuke stad! Als je het niet te duur wilt maken: heb je geen ontbijt bijgeboekt? De MacDonalds zit aan de overkant van het hotel, kun je een goedkoop macBreakfast halen. Goedkoop lunchen of dineren? Koop een bak salade bij de AH To Go, zit om de hoek, koop er een vork bij en je hebt een prima lunch of diner.
tjw, 21-5-2013
Bezoek het Scheepvaartmuseum en maak doe zeker de vuurproef!
Derk, 15-4-2013

Gebruik een plattegrond, ga hiermee Utrecht in. Al wandelend ontdek je ook de "geheimen" van de Domstad.

Stap een bruine kroeg binnen voor een lekker glas bier of wijntje, laat je verassen door de vele eetgelegenheden die Utrecht te bieden heeft.