Hotel Apollo Utrecht City Centre

Hotel Apollo Utrecht City Centre
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Utrecht City Centre voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Apollo Utrecht City Centre in het Nederlands

gedateerd en onpersoonlijk hotel

Gonnie
12-2-2018

Het hotel ligt midden in het centrum en vlakbij het station van Utrecht.

Ik kreeg een kamer met een klein eenpersoonskamer, waarvan het matras zeer slecht was en dringend aan vervanging toe is. Het dekbed is erg dun en niet geschikt voor deze tijd van het jaar.

De kamer leek, oppervlakkig gezien, schoon, maar overal lagen haren en stof. Er was al langere tijd niet meer gedweild of gestofzuigd. De inrichting is ook wat oubollig en aan vervanging toe. Dit geldt overigens ook voor de gangen, die doen denken aan het voormalig Oostblok.

De wifi is redelijk. De televisie is vaak aan het bufferen.

De wastafel in de badkamer is zo hoog, dat ik met mijn armen omhoog de kraan moest opendraaien. Voor kleinere mensen is dit echt zeer onhandig. De wastafel en het toilet spoelden niet goed door. Daarnaast hing er een behoorlijke rioollucht in de badkamer.

De kamers zijn zeer gehorig. Er is ontzettend veel lawaai van buiten en je kunt de gesprekken van de mensen in de kamers ernaast letterlijk volgen.

Het ontbijtbuffet was netjes verzorgd. Het ontbijt smaakte zeer goed en het personeel in de ontbijtruimte was erg vriendelijk.

Prima hotel!!

Heijsteeg
26-12-2017

Jammer,geen bar meer maar reden te begrijpen! Wel kun je de hele dag koffie,thee en soep pakken,perfect!

Prima ontbijt,prima kamer,goede bedden.

Ligging is ideaal,vlakbij station,midden in t centrum.

Erg vriendelijk personee!.

Niet rolstoelvriendelijk, goed voor een kort.

Becky's
15-12-2017

Absoluut niet rolstoel vriendelijk. Bij binnenkomst stuit je gelijk op een trap om bij de receptie te komen. Er werd geen hulp geboden vanuit de receptie. De jonge meiden bleven op hun plek. Waren verder wel vriendelijk maar beweerde dat het stond aangegeven op de site dat het niet geschikt is voor rolstoelers. Niet dus !!!!

Toen de lift. Ook niet geschikt voor rolstoelen. Deze was super klein. Rolstoel moest ingeklapt worden.

3 pers kamer was verder netjes en gelukkig ruim. Bedden waren oke. Koffie en thee op de kamer. De pot waar de koffie en thee in zat mocht wat netter. Grote tv.

Badkamer met bad. Oud aan vervanging toe.... maar gelukkig wel schoon.

Ontbijt was goed. Voldoende keuze. Maar ook hier een verhoging met twee treden. Lastig voor rolstoelers.

Locatie was perfect midden in het centrum. Kort bij station en winkelcentrum Hoog Catarijnen.

Prima hotel op perfecte locatie

Arnoud
27-11-2017

Voor een weekendje Utrecht dit hotel geboekt.

We reisden met de trein en het hotel is op prima loopafstand van Utrecht CS.

Ook het centrum met winkelstraten is binnen een paar honderd meter bereikbaar.

Ideale ligging dus!

We werden vriendelijke ontvangen om 10uur 's ochtends en we konden onze bagage achterlaten, omdat we v.a. 14uur toegang tot de kamer hadden.

Wij verbleven in kamer 514, aan de achterzijde met uitzicht over het centrum en de dom.

Prima kamer en badkamer met ligbad. De kitnaden van het bad waren wel een beetje aan vervanging toe, maar verder netjes schoon.

Goed bed en een flinke tv aan de muur.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Bij in-en uitcheck werden we vriendelijk geholpen.

Perfect hotel voor een weekendje in deze toffe stad.

4 sterren? nog géén 3!

ID
2-10-2017

Locatie is prima! Alles dichtbij en leuke gezellige winkelstraten enzo....

Personeel is vriendelijk, niets mis mee :-)

Terwijl ik dit schrijf komt het aroma van marihuana mijn kamer binnengestroomd vanaf het balkon beneden mijn kamer......

De kamer is erg klein, smoezelig, stoffig tapijt, kapot behang, oude "boorgaten" etc etc

De achterkant van het hotel is wel rustig. De voorzijde niet.

De gangen, liften en trappen... alles is smoezelig. De balkondeuren lijken al eens geforceerd te zijn, scheuren in het hout van de sponningen, e.e.a. kan niet meer deugdelijk worden afgesloten !

Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken.

Tsja, vergane glorie, dat is duidelijk. Eens maar nooit weer!

Slecht schoon

Mevr vissers
1-9-2017

Weinig Nederlands sprekend personeel

Slechte service

Ligging fantastisch, hotel matig.

R.M.
5-8-2017

Zijn voor een paar dagen in dit hotel verbleven.

Dikke pluspunt: - ligging, je staat direct in het centrum.

Verbeter-/aandachtspunten:

- Schoonmaak badkamer (vuilnisemmertje, randen/scharnieren)

- Schoonmaak balkon: wit houtwerk helemaal groen uitgeslagen

- Weinig licht in badkamer

- Behang is smoezelig, door vocht van de badkamer liet het behang los, (ruim een 0.5 meter bij 0.5 meter) ook op een andere plek liet behang los. Tevens was de televisie vervangen en zag men duidelijk aan het behang/boorgaten, niet netjes afgewerkt.

- TV: de kwaliteit van het beeld was slecht. een reportage volgen lukte niet, het beeld schokte en haperde constant. (2 x gemeld, niet verholpen)

- Ontbijt is goed, maar voor 19,50 per persoon aan de forse kant, in verhouding tot de stad waar men ook goed kan ontbijten voor ca 12,50 per persoon.

Hopelijk kunt u iets met deze opmerkingen, ter verbetering van de kwaliteit.

Geen 4 sterren meer

Mari
9-2-2017

Via een veilingsite hier geboekt, omdat ik er ooit eerder heb geslapen. Had toen een standaardkamer incl. minibar en er was roomservice. Aanbieding was luxe kamer incl. ontbijt. Er was geen minibar meer en ook de roomservice was er niet meer (alleen voor ontbijt!). Kamer is best oké en ook het gratis ontbijt. Koffie- en thee faciliteiten op kamer. Goedkoop kunnen boeken via veilingsite. Hier niet de volle prijs voor willen betalen. Eerder 3 sterren, maar zeker geen 4! Ook viel me op dat de jonge medewerksters van de receptie weinig tot geen ervaring hadden. Konden zelfs geen simpele standaard vragen beantwoorden. Wat wel top is de locatie midden in de stad.

Super stek midden in het centrum

Fred
9-1-2017

Het is een ideale uitvals basis om Utrecht te bezoeken. Midden in het centrum en toch erg rustige kamers.

De ontvangst is erg vriendelijk. Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid, kwalitatief erg goed en van 8-12 uur. Ideaal dus.

De kamers zijn niet heel groot maar hebben alles wat je nodig hebt. En dat voor €60!

Sober hotel, kamers niet proper

Ilse
29-12-2016

Hotel geboekt ivm bezoek aan Beatrix theater. De kamer was niet goed schoongemaakt. Het rook muf, er lagen afgeknipte nagels op de vloerbedekking en haren in de badkamer. De lift werkte niet. Geen aanrader, dan liever iets meer uitgeven voor een netter botel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Utrecht City Centre in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Utrecht City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Utrecht City Centre scoort een 7.31 uit 10 op basis van 126 reviews.