Bed and Breakfast Apartment Kanne

4,5

Matig

13 reviews over Bed and Breakfast Apartment Kanne in het Nederlands

Met vrienden

Niet doen! Je betaalt veel te veel geld voor een oud, vies appartement. Zeer verouderd, vies en slecht onderhouden. Wc werkte nauwelijks, schimmel in de douche en zeer kleine badkamer. Prijs/ kwaliteitverhouding niet in verhouding met wat je aantreft.

Prima plek voor een nachtje

Anna
13-5-2016

B&B is prima te doen voor een nachtje. Ruime kamer, eigen douche en toilet en keukentje. Voor mij geen probleem om zelf m'n ontbijt te maken. Alle voorzieningen die je nodig hebt zijn in orde. Ik zou deze B&B zo weer boeken.

Slechte b&b

Hans
4-10-2015

B&b op een mooie plek, maar dat is dan ook alles. Niet schoon, klein, gehorig en iets dat voor ontbijt moet doorgaan.

Eitje (zelf koken) was goed.

Goede locatie, maar slecht verzorgd

Amy de Blaaij
4-5-2014

Prima kamer en voldoende voorzieningen, maar met een klein beetje meer aandacht (schoonmaken, linnengoed en ontbijt) zou het veel beter scoren.

De 2 stijle trappen waren voor mij geen bezwaar, maar is voor mensen die minder mobiel zijn wel belangrijk om vooraf te weten.

nooit meer

anneke de wijs
18-7-2011

Slechte voorzieningen voor ontbijt, douche etc. TV die alleen sneeuwbeeld gaf. Een handdoek voor 10 dagen. Niet heengaan!

Eigenaar Apartment Kanne, Eigenaar, 30-1-2013

Beste Gast,

Wij geven toe dat er in 2011/2010 bepaalde zaken niet goed waren geregeld. Wij waren zelf in het buitenland en hebben de schoonmaak/receptie en dergelijke uit handen gegeven. Dit is een grote fout van onze kant geweest. Onze b&b werd zeer slecht gerund. Wij hebben eind 2011 ingegrepen, overgenomen, hygiëne verbertert, kamers gerenoveerd et cetera. Klanten zijn vanaf eind 2011 zeer tevreden over het algemeen! Begrijpt u wel alstublieft dat het een oud huis is en sommige dingen gewoon niet veranderd kunnen worden (trappen bijvoorbeeld). Ook pretenderen wij niet een 3 of meer sterren hotel te zijn. Er is geen 24 uur receptie/restaurant/bar. Beter om dan een hotel te boeken. Wel zijn wij nog steeds een van de goedkoopste in heel Utrecht-stad. Onze lokatie wordt geprezen en onze hygiene, inrichting, service, privacy et cetera, zeer gewaardeerd. Voor de laatste foto's checkt u alstublieft onze website.

In geval van nood

Ad
13-6-2011

Geen aanrader. Zeer gehorig, smerig "keukentje" en met drie kamers een extreem kleine toilet/douche ruimte delen, is niet prettig. Je hebt het idee dat het huis ieder moment in elkaar kan storten. Het viel zwaar tege. De foto's op de website suggeren iets dat er niet is.

aardige mensen

p. de geus
16-1-2011

hele aardige mensen. we waren veel later dan afgepsroken maar geen probleem en allemaal heel aardig. kamers zijn goed schoon en ja t is een oud pand. maar t is dan oo vrij goekdoop.

fijne plek

p. de geus
16-1-2011

aardige mensen. we waren veel later dan afgesproeken maar dat was geen enkel probleem. de kamers zijn ruim en schoon. Wel een oud pand maar ja wat wil je voor dit geld.

Lees de ervaringen en oordeel zelf...

Annemarie Homan
26-9-2010

Helaas moet ik me aansluiten bij de andere beoordelaars. Voor het ontbijt afbakcroissants zonder oven, een gammele badkamer (douchekop die niet blijft hangen en wc-rolhouder die heel erg los zit, losse vloertegeltjes, mini-wastafeltje waar je eigenlijk nog niet eens je tanden kan poetsen), er was geen thee, en wat ik het ergste vond: een caffetiere die in het kastje stond met nog (beschimmelde) koffie erin.

De cv op de kamer kon niet uit (dus altijd de ramen open, enorme energieverspilling!) en de ontvangst op de tv was letterlijk gestoord.

Kortom: doe het niet!! De ligging is goed, maar daar is ECHT alles mee gezegd. Jammer.

Niet super maar te doen

Marc
29-11-2009

Positief: 10 minuten lopen van het centrum, kwartiertje naar het station.

Taxi utrecht centraal naar b&b: ongeveer 9 euro.

Ruime kamer ong 30 m² gelijkvloers (silver room), kamer op zich was ok (bed, propere lakens, TV met DVD speler)

Negatief: krappe badkamer, maar 1 "echt" bed voor 1 persoon.

Keuken en badkamer niet echt proper.

Er komt veel koude in de kamer via de (dichte) schouw.

Voorzie zelf je ontbijt want buiten een brood en wat hesp/kaas/konfituur was er niets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Apartment Kanne in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Apartment Kanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.